14v kylpee tuolla porealtaassa tyttöystävänsä kanssa! Kiitti vaan av-mammat!!! :(
Yäk minua ihan ällöttää!
Olen ollut aina sitä vastaan, että alaikäiset seurustelevat. Olen aina kieltänyt ja nurissut että ei noin nuorena.
Nyt sitten av:lta saa lukea että se on normaalia jne ja lopulta aloin uskoa teitä ja nyt mun poika 14v. kutsui tyttöystävänsä yöksi ja nyt ne meni poreammeeseen yhdessä. HYI mua kuvottaa!!!!!
Tunnen ihan inhon väristyksiä.
Kommentit (7)
Porvoossa noin on aina tapana, turha stressata.
Kai sä olet lapsen kasvattanut muutenkin pumpulissa, ettei vaan ole kolhuja saanut, kun on opetellut kävelemään yms. Kuvittelit, että kun lapsi on 18v jatkaa opintojaan, 30v menee naimisiin ja ilman seksiä tekee lapsia. Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi -_-
Kai sä olet lapsen kasvattanut muutenkin pumpulissa, ettei vaan ole kolhuja saanut, kun on opetellut kävelemään yms. Kuvittelit, että kun lapsi on 18v jatkaa opintojaan, 30v menee naimisiin ja ilman seksiä tekee lapsia. Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi -_-
-Tämä on kyllä käsittämätöntä, että jotkut voi vastata tollasella tyylillä! Aivan kuin kaikkien nykyään pitäisi hyväksyä kaikenlainen hillitön ja aivan sairaaksi mennyt vapaamielisyys! Ja jos ei hyväksy ja esittää jotain kriittistä kommenttia, niin sitten tulee heti joltain ko. sairaalloisen hälläväliä-tyylin edustajalta, no ehkäpä juuri joltain alaikäiseltä teinipaneskelijalta, tuollaista ällöttävän ylimielisiä ja erilailla ajatteleviin erittäin suvaitsemattomasta suhtautumisesta kertovaa kommenttia, tyyliin ikään kuin kaikki jotka eivät tuota populaation sairaalloisuutta hyväksy, olisivatkin nyt sitten jotenkin "epänormaaleja"...??? Sitä paitsi tuollainen, täysin alkuperäistä kommenttia kärjistävän liioittelevasti vääristelevä kommentti on valheellisuudessaan todella törkeä!
sun huushollissa meiltä kyselemättä.
Suku, naapurit ja ystävät voi jokainen laittaa haluamaansa rakoon.