Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun jouluni alkoi - söpö tuo Jarkko Ahola ja laulaa kuin enkeli.

Vierailija
08.11.2012 |

Radio Novan sivuilla voi siis tämän kuunnella joululevyä ja olen ihan myyty. Voiko noin hyvin laulaakaan.

http://www.radionova.fi/musiikki/uutiset/Terasbetonin-Jarkko-Ahola-teki…

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin karvat pystyssä. oli se niin epävireistä ja karmeaa eunikkimaista kirkumista josta oli kaunis miestenoriääni kaukana. Antais ammattilaisten hoitaa ko. laulut jos ei itse kykene. Hevilaulu on sitten erikseen jos aikuinen mies haluaa kirkua pissiksille erittäin kapeaalaisella äänialueillaan. Kehujilla ei varmaan ole taitoa erottaa kuin ko. genre ei siis oikeita ääniaoja. Pitkä tukka riittää ja meno päälle. Hevikin voi olla taidetta jos nyt sitten haluaa kuulla naismaista kirkumista "miehiltä".

Vierailija
2/2 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin karvat pystyssä. oli se niin epävireistä ja karmeaa eunikkimaista kirkumista josta oli kaunis miestenoriääni kaukana. Antais ammattilaisten hoitaa ko. laulut jos ei itse kykene. Hevilaulu on sitten erikseen jos aikuinen mies haluaa kirkua pissiksille erittäin kapeaalaisella äänialueillaan. Kehujilla ei varmaan ole taitoa erottaa kuin ko. genre ei siis oikeita ääniaoja. Pitkä tukka riittää ja meno päälle. Hevikin voi olla taidetta jos nyt sitten haluaa kuulla naismaista kirkumista "miehiltä".

Siis tämä on varmaan tämän aamun kryptisin viesti: ihan sattumaltako kirjoittaja kelannut AV:tä aina päivämäärään 8. marraskuuta ja sitten kokee tarpeelliseksi tehdä tän noston ja purkaa patautumiaan?

Muutoin ei kyllä mielipidettä tästä, paitsi että mun mielikuvissa muistan tämän Jarkko Aholan taitavaksi ja hyvä-ääniseksi laulajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla