Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaveri haluaa takaisin kaveriksi, mitä tehdä?

Vierailija
08.11.2012 |

Kolme vuotta sitten mulla oli tosi hyvä ystävä ja me puhuttiin aina kaikki asiat toisillemme.

Sit mulle tuli rankaa aika eteen, menetin ensin työn ja avioliitto alkoi rakoilla. Join jonkin verraan, en mä mikään alkkis ollu, mutta aina välillä vedin lärvätsalot.

Tuo hyvä ystäväni jätti mut sinä aikana, ei ollut yhteydessä millään tavalla. Ja jos minä soitin, vastas lyhyesti et on kiireitä tai et on just menossa jonkun toisen kans jonnekin.

No, väli sitten viilenivät, ei olla juteltukaan varmaan kahteen vuoteen.

Nyt olen saanut elämäni taas kuntoon, emme eronneet, rakkaus kukoistaa ja työelämä alkaa hyvmyillä.

Ja nyt tää kaveri sit lähettää viestiä et kuinka minulla menee, miten lapsillamme menee, miten heidän lapset kasvaa ja ois kivaa olla taas yhdessä ja tavata.

En ole vastannut fbviestiin koska minusta on aika törkeää että joku aattelee et ystävyyssuhteen voi sulkea päältä ja pois silloin jos toisella menee huonosti.

Pitäisikö minun nut sitten kuitski olla kiitollinen ja alkaa taas kaveriksi - vai pitäiskö unohtaa ja jatkaa eteenpäin?

Aluksi olin surullinen ystävän menettämisestä mut olen jo päässyt sen yli.

Silti tuntuu vielä niinkuin hän ois pettänyt mut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tunnu siltä, että ystävyyttä kannattaisi uudistaa niin anna olla. Olen ihan omakohtaisesti huomannut, että vanhoja kaverisuhteita ei kannata väkisin lämmitellä jos siinä ei ole sydän mukana.

Vierailija
2/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin. Älä ryhdy siihen, jos olet kaunainen.

Totta kai ystävyyden soisi kestävän myös vaikeat ajat ja vastoinkäymiset, mutta ei ystävän kyllä tarvitse ihan kaikkea jaksaakaan. Lärvätsaloissa rypevä ja katkera ihminen on todella raskas kuunnella, en ihmettele kaverisi vähittäistä vetäytymistä.

Jos olet oikeasti koossa, tasapainoinen, iloinen etkä vailla mitään hyvittelyjä, niin siitä vaan. Jatka ystävyyttä uusin voimin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertoisin kaverille, kuinka hänen käytöksensä loukkasi sinua etkä ole varma, onnistuuko ystävyys enää. Tuolla tavalla kaverisi saisi tilaisuuden ainakin yrittää perustella, miksi toimi niin kuin toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä