Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vaatia miesystävältä

Vierailija
08.11.2012 |

vaikkapa parin kuukauden täysraittiutta tai jätän hänet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten eri asia mihin aikuinen ihminen suostuu :)

Vierailija
2/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua häiritsee hänen juomisensa, niin kyllä voit. Ensinnäkin saat selville, että rakastaako hän sua ja kuuntelee mielipiteitäsi vai onko hän alkoholisti, joka ei kykene olemaan ilman alkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää voit toki. Et vaatia tai uhkailla. Miltä sinusta tuntuisi jos poikaystäväsi vaatisi, että lihoisit/laihtuisit 15 kiloa tai hän jättää sinut?

Vierailija
4/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alholi on ongelma ja/tai este parisuhteenne syventämiselle. Alkoholistin kanssa on raskasta elää pitemmässä juoksussa.

Vierailija
5/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää voit toki. Et vaatia tai uhkailla. Miltä sinusta tuntuisi jos poikaystäväsi vaatisi, että lihoisit/laihtuisit 15 kiloa tai hän jättää sinut?

Vierailija
6/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat selville, että rakastaako hän sua ja kuuntelee mielipiteitäsi vai onko hän alkoholisti, joka ei kykene olemaan ilman alkoa.

..Kaveri ei ole alkoholisti tai mitään sinnepäinkään, mutta ap haluaa vaan kontrolloida... aika usein alkoholin käyttö liittyy hauskanpitoon/kevereiden kanssa ajanviettoon ym. Jotkut nyt vaan haluaa kieltää toiselta kaiken muun kuin parisuhteessa nysväämisen. (Kokemusta on.)

Vierailija
7/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa varautua tietysti siihen, että joudut jättämään hänet, tai hän jättää sinut.

Vierailija
8/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada aina seksiä kun haluaa? Anaalia yms.?

Luopumaan sinua joistakin ystävistäsi?

Aloittamaan juoksemisen? Tekemään kaikki kotityöt?

Noissa on kyse ihan samoista asioista. Eli eihän parisuhteessa pitäisi koskaan kiristää tai vaatia, mutta toivoa toki asioita voi.

Vierailija
9/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄn palaa juopotteluun mutta kaikki on hyvin kun kaksi kuukautta meni kuivilla???

Entäpä jos kerrot suoraan että juominen häiritsee ja että aiot päättää suhteen mikäli kohtuutta ei löydy. Mies voi tästä sit ihan itse päättää mitä tekee..

Vierailija
10/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaihe, kun on vasta miesystävä, päättää minkä asian kanssa voi elää, ja minkä ei. Ei tarvi sitten ihmetellä myöhemmin, kun on lapsiakin, ja tilanne ei muutu, vaan pahenee.

Vierailija
11/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on kyykyttämistä, vallankäyttöä, testaamista ja kontrollointia.

Tai sitten teette vaihtarit: mies ei juo, sä otat kolmasti vuorokaudessa poskeen.

Vierailija
12/12 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menneen elämän vuoksi mulla on viinatrauma.

Lasten isä joi paljon ja viina meni kaiken edelle.

Samoin isäni on ollut alkoholisti.

Mulla on lähes nollatoleranssi alkoholinkäytön suhteen, koska siihen liittyy mulla niin pelottavia asioita.

Mies on tämän ymmärtänyt ja on lähes täysin juomatta, olisiko yhden kaljan ja yhden siiderin mun nähden suhteemme aikana juonut.

Samoin kun lapseni oli mukanani hänen luonaan ja mies sanoi, että taidanpa ottaa kaljan, niin sanoin että mieluummin ei kun lapsi on täällä.

Kaappiin jäi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi