Onko sinulla RÄTTIPATTERI?
Kommentit (28)
vessassa. Ihan kätsä ja lämmittää hyvin.
Mä en tiedä, mihin sellaista tarvitsisin, meidän kypyhuoneessa on lattialämmitys ja kaapissa on puhtaita kuivia pyyhkeitä yllin kyllin. Mutta ei mulla mitään sellaista vastaankaan ole.
Mun miehellä kuitenkin on. Hän on korjausrakennuspuolella ja sanoo, että rättipatteri on "halpa ratkaisu silloin kun oikea lämmitys ei toimi kunnolla". Ja että meille sellaista ei tule, koska meillä kylppäri on alunperin rakennettu oikein.
Tosin en miellä sitä siksi, koska siihen ei voi laittaa pyyhettä kuivumaan.
vaikka on lattialämmitys.
Ennen oli tavallinen ruma patteri mutta se piti ottaa pois ammeen tieltä niin laitoimme "rättipatterin" siihen seinälle ammeen yläpuolelle. On hienon näköinen ja kuivatan siinä niitä vaatteita joita en halua laittaa kuivuriin.
tykkään tosi paljon, siinä saa nopeasti kuivaksi vaatteen jos tarvitsee
Enpä tiedä, kyllä ilmankin pärjäisin, kun meillä on kuivauskaappi.
vaikka on lattialämmityskin. Sellainen isompi, pysty malli.
On hyvä! Otettiin tavispatteri pois saunaremontin yhteydessä ja laitettin tuo tilalle.
en ole tyytyväinen sillä aina kun vieraat käyvät meillä vessassa, he tulevat heti ensimmäisenä kommentoimaan minulle tai miehelleni "Että aijaa teillä on oikein RÄTTIPATTERI!"
tuo alkaa ärsyttämään... taitaa olla kateellisia!
niin sen lisäksi ei tarvitä MITÄÄN patteria. Mut jos on vain sellainen "mukavuuslämpö" tai muu halpisversio, niin sit tietty tarvii.
rättipatterin. Nykyisessä kodissa ei ole, edellisessä oli. Ikävöin ja suunnittelen koko ajan minne voisin talossamme rättipatterin laittaa.
On siis niiiiin kätsy, kaikki lapaset ja märät pipot ja pyyhkeet kuivuu ihanan nopeasti.
kylpypyyhkeet lattialla suihkun jälkeen, jos se lattialämmitys on niin toimiva.
Mulle mielummin rättipatteri, kiitos.
jotta ne on paitsi kuivia, myös PUHTAITA kun niitä seuraavan keran käytetään.
Jotkut ihmiset pesevät kylpypyyhkeensä yhden käyttökerran jälkeen, niinkö?
Kuinka likaisia ne pyyhkeet nyt voi olla yhden käyttökerran jälkeen, jos on pessyt itsensä puhtaaksi suihkussa ja sitten kuivaa puhtaan ihonsa pyyhkeeseen?
jotta ne on paitsi kuivia, myös PUHTAITA kun niitä seuraavan keran käytetään.
Yhden käyttökerran jälkeen pesuun, puhtaat pyyhkeet? Miksi? Eettekö osaa peseytyä puhatiksi?
Me kuivatellaan rättipatterilla märät hanskat ja pipot jne. Emmä niitä saunanlattialle haluu heitellä.
En hotellissakaan anna pyyhkeitä pesuun yhden päivän jälkeen. Jos siis viivyn hotellissa useamman päivän.
haluaisin toisen lasten haalareiden ja hanskojen kuivaamiseen.
KÄYTTÖVESIPATTERI!