Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En tajua sellaisia ihmisiä, jotka..." -ketju

Vierailija
07.11.2012 |

Minä en tajua ihmisiä, jotka eivät usko oman lapsensa olevan kykeneväinen kiusaamaan. Sellaset "ei meidän poika!" -tyypit siis.

En tajua naisia, jotka leikkaa hiuksensa keski-ikäistyessään ja muuttuu toistensa klooneiksi.

En tajua naisia, jotka keskittyy vaan lapseensa/mieheensä, ja sitten vuosien myötä katkeroituu ja pettyy tähän ihmiseen, vaikka heidän pitäis pettyä itseensä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain oman lapsen, en ole pystynyt tajuamaan ihmisiä, jotka hankkimalla hankkivat lapsen ja laittavat sen sitten pienenä (alle 2v) muiden hoitoon (koskee sekä isiä että äitejä).

Joo, olen kukkahattutäti, mutta en vaan tajua tätä. En siis koskaan sano tätä ääneen missään, mutta en voi sille mitään etten tajua.

Vierailija
22/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuossa lainaamassasi viestissä pointti oli se, että tuo kaveri oli ihan tarkoituksella tehnyt ne lapset pikasuhteessa. Paljonkohan niitä irtosuhteita kaiken kaikkiaan olisi ollut, jos kolme lastakin niistä on tullut ihan vain ehkäisyn pettämisen takia? Huh.

En tajua ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa.

Ymmärsit nyt, että viittasin yksinomaan tuohon kyseiseen henkilöön, vaikka puhuin ihan yleisellä tasolla. Näitä "Ei voi tulla raskaaksi, jos käyttää ehkäisyä"-palikoita kun on tullut oikeasti enemmänkin vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni tuossa lainaamassasi viestissä pointti oli se, että tuo kaveri oli ihan tarkoituksella tehnyt ne lapset pikasuhteessa. Paljonkohan niitä irtosuhteita kaiken kaikkiaan olisi ollut, jos kolme lastakin niistä on tullut ihan vain ehkäisyn pettämisen takia? Huh.

En tajua ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa.

Ymmärsit nyt, että viittasin yksinomaan tuohon kyseiseen henkilöön, vaikka puhuin ihan yleisellä tasolla. Näitä "Ei voi tulla raskaaksi, jos käyttää ehkäisyä"-palikoita kun on tullut oikeasti enemmänkin vastaan.

Tuo jota lainasit kuittailet nimenomaan hänelle kun hänen viestiään lainasitkin. Ehkä esim otsikko "tästä tuli mieleen..." olisi tuonut selkeämmin ilmi mitä haet.

Vierailija
24/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naisia, jotka polttavat/dokaavat raskausaikana

-ihmisiä, jotka eivät tajua joidenkin toisten tahtovat lapsettomat häät

-ihmisiä, joilla on koko ajan rahat tiukalla vaikka olisi kaksi aikuista tuomassa rahaa talouteen

Vierailija
25/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa itsekorostustaan. Siis se on niin koominen piirre. :D:D. Tunnen yhden jonka mielestä kaiken pitää olla itsetehtyä ja se on aivan uskomatonta kuinka löytää asiasta kuin asiasta aasinsillan kertoakseen mitä on tehnyt itse.

En ymmärrä miksi nainen ei välitä näyttää naiselta. Ei meikkiä, ei kampaajakäyntejä. En vaan voi tajuta.

En tajua ihmisiä jotka käy vaan kerran viikossa kaupassa.

Vierailija
26/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitaan lapsia, vaikka ollaan jo ihan väsyneitä edellisen/edellisten kanssa. "Koska on ne vauvat vaan niin ihania." En vaan tajua.

Vierailija
27/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kritiikille on aina sijaa.

Vaikka miten elää kuten tykkää niin saattaa tehdä hallaa vaikka lapsilleen.

Ei millään pahalla mutta kyllä siitä saa puhua miten toiset on valinneet elää. Ei se tarkoita että olisi jotenkin parempi itse omalla tavallaan. Parhaimmillaan saakin siltä kummaksetulta erilaista näkökulmaa.

Mutta kun ei saa taaskaan mistään puhua. Niin suomalaista. :(

Vierailija
28/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista. :(

Tästä tuli mieleen. En tajua tätä suomalaista halveksuntaa omaa maatamme ja sen ihmisiä kohtaan. Aina kaikki on niin "tyypillistä suomalaista" ihan kuin itse ei oltaisi suomalaisia ollenkaan.

Hiljattain tapasin eräällä suurella kansainvälisellä lentokentällä miehen, joka oli kotoisin eräästä suomalaisnäkökulmasta katsottuna paratiisimaisesta maasta, lämmin ilmasto jne. Kun hän kuuli, että olen suomalainen, hän alkoi välittömästi kertoa, miten hänen haaveenaan on päästä skandinaviaan ja kuinka viileä ilmasto tuntuisi niin houkuttelevalta jne. Tuossa hetkessä mulle kirkastui se, että on kai perusinhimillinen ominaisuus kuvitella, että jossain muualla kaikki on paljon paremmin kuin itsellä.

Vierailija
29/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoskeskuksiin viettämään "laatuaikaa".

Enkä aikuisia ihmisiä, jotka keräilevät muumimukeja.

Vierailija
30/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näprää kännykkää elokuvissa

Vierailija
31/58 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettävät päivänsä kotona sisällä lasten kanssa ollessaan poissa työelämästä. Ulkona todella harvoin.

Vierailija
32/58 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sellaisia naisia, jotka vetävät tamponit ja jopa siteet vessanpöntöstä. Onko syynä tyhmyys, välinpitämättömyys, eritekammo vai ehkä kaikki yhdessä?

Työpaikallakin kieltoplakaateista huolimatta tasaiseen tahtiin on putket tukossa juuri tästä syystä. Voi kun saisi tietää kuka se urpo on joka niitä kuukautissuojia vetelee vessasta alas. Ei se oma veri voi niin paljoa kauhistuttaa, ettei voisi kääriä paperiin ja laittaa roskiin...

Vierailija
33/58 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempia, jotka eivät vie lastaan neuvolaan!

Okei, ei se maata kaada, mutta kun tällainen systeemi Suomessa on, niin pitäisi kaikkien käydä.

Tässä käy juuri niin, että ne joilla olisi huolta, niin eivät mene "kun neuvolatäti puuttuu asioihin ja ehdottaa jatkotutkimuksia". Huh... Kyllä se vielä oppii puhumaan (lapsi 3 v eikä sanoja ja vaippa yhä...)

Vierailija
34/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa miehellensä suuseksiä, jos ei saa sitä itse. (ajatus tuli mieleen toisesta ketjusta)

Vierailija
35/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulevat av-palstalle kysymään mielipidettä johonkin omaan ratkaisuunsa. Siis oikeasti,kun katsoo tätä keskustelun tasoa täällä. Tietenkin se voi toimia, jos poimii vain asialliset vastaukset, mutta yleensä ap jää inttämään niiden älyttömien väittelijöiden kanssa.

En tajua ihmisiä, joiden mielestä parisuhde toimisi, jos puoliso muuttuisi sillä tavalla tai tällä tavalla.

Vierailija
36/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä, jotka eivät ymmärrä yksittäistapauksen ja tilastollisen yleistyksen/todennäköisyyden eroa. Siis nämä, jotka kommentoivat aina tutkimustuloksia tyylillä "HAH! Mä oon polttanut jo 30 vuotta eikä mulla ole keuhkosyöpää joten se siitä 'tutkimustuloksesta'!!??"

En tajua ihmisiä, jotka omaksuvat kaikenlaisia sosiaalisia tapoja kuin jonkin automaation ajamana. Hokevat muotisanoja (juurikin, parhautta,...) kun muutkin hokevat, kulkevat crocseissa kun muutkin kulkevat jne.

Vierailija
37/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa miehellensä suuseksiä, jos ei saa sitä itse. (ajatus tuli mieleen toisesta ketjusta)

...mutta toiselle antaminen on kivaa.

Vierailija
38/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... syyttävät toista naista, jonka perään mies lähtee.

... ovat avuttomia, jos kaikkea ei anneta valmiina.

... tarvitsevat joka tilaisuuteen jonkun kaverin eivätkä voi yksin mennä minnekään.

... varmistavat ja viilaavat työasioissa loputtomiin.

Vierailija
39/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi tekemättä tätä.."

Vierailija
40/58 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän ihmisiä, jotka ovat tuollaisia, kuin kuvailet. Heillä on usein paljon selllaisia ominaisuuksia, jotka meiltä uupuu. Mehän, sä ja mä, ollaan aika kyynisiä.

... syyttävät toista naista, jonka perään mies lähtee.

... ovat avuttomia, jos kaikkea ei anneta valmiina.

... tarvitsevat joka tilaisuuteen jonkun kaverin eivätkä voi yksin mennä minnekään.

... varmistavat ja viilaavat työasioissa loputtomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi