Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäis tehdä kun..

Vierailija
07.11.2012 |

Mua ei työteko enää kiinnosta, tai siis ura ja oravanpyörä.

Ura on nousujohteinen, hyvin menee ja palkkaa ropisee tilille keskivertoa enemmän, mutta paskat siitä. Ei kiinnosta enää.

Mitä mä haluaisin? Ison perheen, monta lasta, asua maalla poissa helsingin sykkeestä. Opettaa lapsillei pehmeitä arvoja eikä tätä suorittamispaska kulttuuria.

..Haaveeks taitaa jäädä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joko lähteä ihan toteuttamaan haavettasi maalla asumisesta ja perheestä, tai jos se on liian kova hyppy kylmiltään, niin luopua pyrkimisestä uralla mihinkään.

Itse tein tuon viimemainitun ratkaisun 10 vuotta sitten, eli päätin että haluan pysyä keskipalkkaisissa perusduuneissa, enkä tavoitella mitään, koska tulen hyvin toimeen asiantuntijatyön palkallani, ja stressitaso on paljon keveämpi kuin mitä olisi jos pyrkisin esimiesasemiin (eli tavoittelisin sitä nousujohteista uraa). Minulle tämä on kiva kompromissi, että teen perusduunia loppuikäni, enkä kaipaa sen radikaalimpaa downshiftausta, mutta osa ihmisistä kaipaa sitäkin ja se on täysin ok jos itsensä elättää tavalla tai toisella.

Vierailija
2/2 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nimittäin suinpäin tehdä mitään kalliita ratkaisuja ja syöksyä ostamaan ensimmäistä homeromanttista kansakoulua. Maalla asumisessa on monta puolta, ei se pelkkää idylliä ole. Mikä maalla asumisessa olisi jotenkin pehmeämpää? Se ettei ole katuvaloja eikä julkista liikennettä ja käydään automarketissa ostamassa joka maitopurkki? Se että lapset ovat koulukyydin ja sinun autosi varassa jos haluavat jonnekin päästä? Sekö että harrastusmahdollisuudet ovat rajalliset eikä kouluissa valinnanvaraa lainkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla