Lapsi kuulee ääniä
6 vuotias tyttäreni on valittanut muutaman päivän, että päässä tuntuu omituiselta ja hän kuulee ääniä. Muiden puhe jää kaikaan hänen päähänsä, kuuluu kilkatusta ja jumputusta. Ei kuulemma häiritse eskarissa vain kotona. On valittanut tätä heti herätessään ja nyt pikku kakkosta katsoessaan.
Voi pientä, mikä voi olla vialla? Apuja? Kokemuksia?
Kommentit (8)
Mutta valittaa vähän outoja oireita. Meillä neuvola kahden vkon päästä, voisaan tsekata korvat! Ap
voi olla jopa kuulovaurio. Desibelithän ovat aika kovia isoissa lapsiryhmissä.
että kuuli viestejä ja joku käski antamaan kakkua!!!
Se oli todella voimakas ääni ja tyttö itki ja piteli korviaan kun kuuli tuota.
Useinmiten se tapahtui kun oli kipee tai väsynyt. Meinasin jo viedä tytön psykiatrille, mutta onneksi ne äänet vihdoin hiljeni.
Oli silloin n. 7-9 v.
Nyt ei ole ääniä kuulunut pariin vuoteen. KOP, KOP...
Ei siinä oikein muu auta kuin se, että lapsi suljetaan laitokseen, ellette halua, että teillä on kotona pieni hirviö, joka terrarisoi koko perheen, suvun ja naapurustin elämää. Olen itse ollut hoitamassa tälläisiä kotona asuvia skitsofreenikko-lapsia ja olen kuullut paljon surullisia tarinoita esim. siitä, että tälläinen skitsofreenikkolapsi meinaa tappaa vauvaikäisen sisaruksensa leipäveitsellä tai ei anna muun perheen nukkua itkemällä kaikki yöt, kun hän ei voi nukkua harhojensa takia. T: Lastenlääkäri.
vale-lääkäri on tuo ns lastenlääkäri.
jos vaiva jatkuu, niin käytä lapsi tk lääkärillä. korvissa voi olla tulehdusta tai tinnitusta tai muuta vastaavaa. todennäköisesti jokin korvassa oleva elimellinen sairaus.
Ei siinä oikein muu auta kuin se, että lapsi suljetaan laitokseen, ellette halua, että teillä on kotona pieni hirviö, joka terrarisoi koko perheen, suvun ja naapurustin elämää. Olen itse ollut hoitamassa tälläisiä kotona asuvia skitsofreenikko-lapsia ja olen kuullut paljon surullisia tarinoita esim. siitä, että tälläinen skitsofreenikkolapsi meinaa tappaa vauvaikäisen sisaruksensa leipäveitsellä tai ei anna muun perheen nukkua itkemällä kaikki yöt, kun hän ei voi nukkua harhojensa takia. T: Lastenlääkäri.
Se voi aiheuttaa jumputusta ja soimista.