Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni osti minulle synttärilahjaksi vibraattorin lahjan ja nolasi minut täysin

Vierailija
07.11.2012 |

Mies oli ostanut minulle kaksi lahjaa, sen vibraattorin sekä uuden älypuhelimen. Onneton tunari sitten antoi väärän paketin vahingossa kun syötiin kakkua, ja minä tietämättäni paljastin sitten uuden seksilelun perheelle kun kaikki katsoivat. Hävettää hirveästi, ja hieman huolestuttaa teini-ikäisen tyttäreni puolesta, takuuvarmasti alkaa huutamaan minua pervoksi kun seuraavan kerran suuttuu jostain... Illalla sanoin miehelleni että saa leikkiä vibrallaan yksikseen, minä en sitä enää halua nähdä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nolasi itsensä eikä sinua!

Mistä sinä voisit tietää, että on moisen ostanut jos et ole sitä toivonut.

Jos tytär haukkuu pervoksi niin tyynesti sanot, ettet sitä härveliä halunnut lahjaksi ja tyttö voi mennä isälleen huutelemaan...

Vierailija
2/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nolasi itsensä eikä sinua!

Mistä sinä voisit tietää, että on moisen ostanut jos et ole sitä toivonut.

Jos tytär haukkuu pervoksi niin tyynesti sanot, ettet sitä härveliä halunnut lahjaksi ja tyttö voi mennä isälleen huutelemaan...

Tytär on kymmenen kertaa tiukempi minua kohtaan kuin isäänsä. Aina kun jotain ikävää sattuu, minä saan tyttären haukut vaikkei syy minussa olisikaan. Joten eiköhän hän keksi käyttää tätäkin minua vastaan kunhan suutahtaa.:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan teistä ei osannut laittaa huumoriksi tilannetta?

Jos tytär nimittelee sua pervoksi tuon takia, niin ehkä kannattaa korjata asia, ja kertoa, että vibraattorin käyttäminen ei ole pervoa, ja jos teini haluaa, voi isä hommata sille oman.

Vierailija
4/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat moottoridildot on ihan parhaita , surrurrrurrrrr vaan ja pillunesteet vaan lentää! :D