Onko sinusta ihan reilua että miehet saa juoda ja tehdä pahoja
kun taas nainen tehdessään saman on moraalisesti ihmisten silmissä pahempi kuin mies.En ymmärrä tätä.En tarkoita nyt että tekisi välttämättä mitään rikollista mutta vaikka pettäminen tai muu tunteeton toiminta on mukama naiselta pahempaa käytöstä kuin mieheltä,ei tarvitse olla lapsia voi olla lapsettomia säheltäjiä jotka saa muille ihmisille ongelmia näin puuttumalla heidän pari/perhe-asioihin.
Kommentit (6)
ja ei, mielestäni se EI ole oikein.
Mielestäni kaikkien pitäisi ainakin yrittää elää asiallisesti ja muut huomioiden.
Emansipoitunut nainen ei paljon korvaansa lotkauta 2012.
eikä täällä jää kiinni niinkuin pikkukylissä.
mielestäni naisille on sosiaalisesti vähemmän hyväksyttävää olla holtiton juoppo. Huomaan tämän ajattelun itsessäni siinä, että kun työssäni olen nähnyt deekumiehiä ja -naisia, naisten kohdalla deekuelämäntapa tuntuu järkyttävämmältä.
Kuitenkaan mielestäni ratkaisu asiaan ei ole se, että pitäisi mennä ajattelussa siihen suuntaan, että törttöilevä nainen, jolla ei ole elämänhallintaa, nähtäisiin jotenkin romantisoituna kuvana ja sen vuoksi hyväksyttävämpänä. Miestereotypian kohdallahan taas taustalla on jokin myytti että "eihän mies itselleen mitään voi".
Kyllä tällä palstalla ainakin miehen tekoihin suhtaudutaan vähemmän ymmärtäväisesti kuin naisen...
Kyllä minusta miehet ja naiset nykyisin ihan yhtä lailla sikailevat eikä sitä naisella sen enempää paheksuta, vaarsinkaan jos ei ole lapsia. Jos naisella on lapsia, ja vaikka ryyppää, sitä kyllä varmaan paheksutaan enemmän kuin miehen, koska moni kuitenkin katsoo äidin olevan se ensisijainen huoltaja joka viime kädessä arkea pyörittää kotona.
Itse oon nuorempana paljonkin ryypännyt, harrastanut vapaaata seksiä sun muuta mutta ei minua kukaan paheksunut ole. Eipä siitä kyllä juuri kukaan ole edes tiennytkään, kun ei ne moralisoijat pyöri siellä Helsingin yössä tarkkailemassa.