Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytätkö pissapojan itse vai vietkö merkkihuoltoon?

Vierailija
07.11.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tavallisen huollon yhteydessä kyllä aina täyttävät pissapojan...

Vierailija
2/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkihuoltoon, samaten jos ajovalon polttimo pitää vaihtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tankkaa, tarkistaa öljyt, täyttää pissapojan ja vaihtaa renkaat, korjaakin tarvittaessa.

Mä teen sille ruoat ja pesen pyykit.

Vierailija
4/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se aina täytetään samalla jos jotain muuta varten käytän sen huollossa. Samoin miehen auto. Ei olla autonrassaajia kumpikaan, sitä varten on ammattilaiset.

Vierailija
5/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa se nyt ihan hullua viedä huoltoon joka kerta kun tuulilasinpesuneste on vähissä. Samoin tarkastan ihan itse öljyt ja pakkasnesteet ja tarvittaessa lisään niitä. Ajovalojen polttimotkin on tullut itse vaihdettua vaikka ovat vähän hankalat päästä käsiksi, koska ei jaksa tosiaan sitä huoltoonvientirumbaa.

Vierailija
6/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä merkkihuoltoon pissapojan täytön takia...hyvä provo :-)

Vierailija
7/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aivan törkeän hintaiset litkut merkkihuollossa. En halua maksaa kiskurihintoja tuollaisesta palvelusta...

Vierailija
8/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se että huollossa täytetään pissasäiliö on väärin. He tosin veloittavat siitä ja siksi pyyydän itse aina etteivät täyttäisi minun säiliötäni.

Ihmiset oppivat uusavuttomiksi ja ajavat mielummin likaisilla tuulilaseilla kuin että täyttäisivät itse säiliönsä kun se alkaa loppumaan. Tunnen nimittäin ihmisiä jotka tekevät niin ja he ovat likaisine tuulilaseineen jo riski liikenteessä!

Vierailija
9/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa tosiaan sitä huoltoonvientirumbaa.

Mä soitan että toisin auton lähipäivinä, ne sanoo ajan, vien auton töihinmennessäni ja haen poislähtiessäni. Tosi kova rumba, ja saa kaiken tarvittavan katsottua samalla kertaa.

Vierailija
10/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti merkkihuoltoon. Sinne vien myös kun pitää laittaa polttoaine tankkiin dieseliä. Sehän voi olla, että muuten menee takuu, jos jossain muualla käyttää. Miten te uskallatte tehdä autolle itse mitään muuta kuin ajaa?!

Vierailija
11/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa tosiaan sitä huoltoonvientirumbaa.

Mä soitan että toisin auton lähipäivinä, ne sanoo ajan, vien auton töihinmennessäni ja haen poislähtiessäni. Tosi kova rumba, ja saa kaiken tarvittavan katsottua samalla kertaa.

Käytännössä täytyy vielä yleensä viedä se auto jo klo 7:ksi koska muuten huollon piha on niin täynnä ettei sitä autoa saa- ja töihin menisin muuten vasta klo 9:ksi. Ja auto on samasta syystä mieluiten haettava heti kun se on valmis, jotta saadaan pihalle tilaa sisään tuleville asiakkaille. Eli työpäivän kesken on haettava. Tämä koskee työpaikkaa lähinnä olevinta huoltoani, jonne on kävelymatka.

Jos vie syrjäisemmän seudun huoltoihin ei ole ongelmaa että täytyisi viedä klo 7 ja hakea heti huollon parkkipaikkaongelman takia, muta sitten taas täytyy kulkea busseilla tai taksilla töihin ja takaisin sieltä joten ei kiitos sitäkään.

Vierailija
12/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, samaten jos ajovalon polttimo pitää vaihtaa..

xenonpolttimoita noin vaan itse vaihdeta.

Omassa Mersussani moinen on jopa kielletty. Ei tosin 6 vuoden aikana ole ollut vaihdolle tarvettakaan.

Vierailija
13/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ole täyttäneet, saan heiltä 5 e!!! Iso kyltti esillä asiasta.

Eli eroja kai sitten on miten asiakasta palvellaan eri merkkipaikoissa.

Niillä on aivan törkeän hintaiset litkut merkkihuollossa. En halua maksaa kiskurihintoja tuollaisesta palvelusta...

Vierailija
14/14 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huollan mahdollisuuksien mukaan itse muunkin. Vain äärimmäisen pakon edessä kiikutan huoltoon asti. Provoksihan tää oli tarkoitettu, mutta oikeasti tiedän niitä, jotka vie tuon takia autoa huoltoon "kun ei tule tuulilasin pesunestettä, niin jotain on rikki"