Olen ollut työttömänä 22-v,haluatko kysyä jotain?
Kommentit (10)
sivua 22 ja sen versopuolta?
kahtakymmentä kahta vuotta?
YLI kahtakymmentä kahta vuotta?
kaksikymmentäkaksi vuotiaana?
lukuunottamatta äitiys- ja vanhempainvapaita ja yhtä hoitovapaajaksoa. Oon kyllä kahdesti yrittänyt mut molemmilla kerroilla mulle soitettiin kotiin ja pyydettiin haastatteluun ja otin työpaikan, koska työehdot olivat hyvät ja paikka vaikutti mielenkiintoiselta.
2 kertaa olen ollut äitiyslomalla ja vähän aikaa kotihoidontuella,sitten todella vähän olen ollut työllistämistukipaikoissa ja vain kerran muutaman päivän kurssin jouduin käymään.
Vai vaan muuten vaan ilman työtä ja olet hoitanut lapsia sillä aikaa?
sivua 22 ja sen versopuolta?
kahtakymmentä kahta vuotta?
YLI kahtakymmentä kahta vuotta?
kaksikymmentäkaksi vuotiaana?
Vai vaan muuten vaan ilman työtä ja olet hoitanut lapsia sillä aikaa?
yrittnyt olen opiskella monenlaista mutta en ole prjännyt,lisäksi olen niin sairas etten mihinkään raskaaseen pysty siis siivoamaan,kokin töihin tms.
yrittnyt olen opiskella monenlaista mutta en ole prjännyt,lisäksi olen niin sairas etten mihinkään raskaaseen pysty siis siivoamaan,kokin töihin tms.
solisi,välilevytyrä,reuma,rytmihäiriöt,pco ja keliakia.
solisi,välilevytyrä,reuma,rytmihäiriöt,pco ja keliakia.
lukuunottamatta äitiys- ja vanhempainvapaita ja yhtä hoitovapaajaksoa. Oon kyllä kahdesti yrittänyt mut molemmilla kerroilla mulle soitettiin kotiin ja pyydettiin haastatteluun ja otin työpaikan, koska työehdot olivat hyvät ja paikka vaikutti mielenkiintoiselta.