Mies heittää tavaroita minuun päin suutuspäissään
Mies on muutaman kerran heittänyt jollain tavaralla minua päin ja paiskoo ovia suuttuessaan. Käynyt kerran kiinni, muttei satuttanut.
Kun mies leppyy, hän katuu tapahtunutta.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (7)
Mikä tilanne edelsi tapahtunutta.
Käsittääkseni mies ei ole osunut sinuun millään eikä satuttanut sinua.
Itse olen suutuspäissäni paiskonut vaikkapa tyynyn sohvalta ja paiskonut ovia. Mies oli ärsyttänyt minua pitkään eräällä erittäin aralla aiheella ja hermot pettivät. Olisiko miehen pitänyt jättää minut.
Miksi ihmeessä olet tuollaisen äijän kanssa?! En ikinä olisi miehen kanssa, joka alkaa hiukankin riehua kun suuttuu. Asiat pitää pystyä selvittämään puhumalla, ei paiskomalla tavaroita/ovia.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 08:49"]
Asiat pitää pystyä selvittämään puhumalla, ei paiskomalla tavaroita/ovia.
[/quote]
Entäs jos toinen osapuoli ei ole halunnut puhua?
Ajan kanssa tämä tuskin helpottuu, todenäkösesti pahenee vaa, asioista pitää osata keskustella, ilman että käy käsiksi toisiin... Kerrostalon asukkaana ei jaksa kuunella "**** akka ja tavaroiden lentelyä/ naisen omasta olohuoneesta(seinänläpi)" elämä lyhyt, jokainen tuhlaa sen miten tykkää..
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 08:24"]
Mikä tilanne edelsi tapahtunutta.
Käsittääkseni mies ei ole osunut sinuun millään eikä satuttanut sinua.
Itse olen suutuspäissäni paiskonut vaikkapa tyynyn sohvalta ja paiskonut ovia. Mies oli ärsyttänyt minua pitkään eräällä erittäin aralla aiheella ja hermot pettivät. Olisiko miehen pitänyt jättää minut.
[/quote]
Kyllä, ja ilo olisi varmaan molemminpuolinen, kun ei enää ärsyttäisi sinua erittäin aralla aiheella.
Voit sanoa katuvalle miehelle, että tasapuolisuuden vuoksi rikot tietokoneensa/kännykkänsä/fillarinsa eli jos sinua saa heitellä esineillä, niin miksi ihmeessä myös miestä ei saisi kohdella todella väärin?
Jos mies käy kerran käsiksi tai heittää esineellä niin se tapahtuu joskus toistekin..lähde suhteesta pois ja nopeasti. tollaset miehet tarvii hoitoo.