Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri paheksuu, kun meillä käy miehenvahti.

Vierailija
06.11.2012 |

Olen päivät kotona miehen (31v) kanssa, ja silti meillä käy kolme kertaa viikossa 2h kerrallaan miehenvahti (aina sama), jotta minä pääsen hoitamaan asioita, salille, tapaamaan ystäviä jne. Anoppikin on, mutta hän tekee pitkää päivää ja reissaa paljon.

Naapurin reilu keski-ikäinen rouva paheksuu tätä syvästi, hän ei voi käsittää miten ei jaksa omasta miehestä huolehtia, ja miksi muka tarvii aikaa itselleen, kun on kaiket päivät kotona.

Lisäksi hän paheksuu, kun mies ei käytä talvisin haalaria. Meillä oli jo viimetalvena kovaa vääntöä miehen kanssa, kun hän ei suostu pukemaan millään ulkohaalaria päälle. Niinpä hänellä on toppatakki-ja housut. Joka ikinen kerta talvisin kun naapurin rouva näkee meidät pihalla, miehen ilman haalaria, hänen on pakko tulla kommentoimaan, että oi mies raukka kun paleltuu. Kerran kertoi, että jollakin hänen sukulaismiehellä (joka on jo 40.v) on pieneksi jääneitä talvihaalareita, joita hän antaa miehelleni. Kiitin, mutta en kuitenkaan ottanut niitä vastaa, josta hän pahastui.

Onko muilla yhtä rasittavia naapureita? Argh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se paljon vahteja kaipaa, joten tuohon reilun keski-ikäisen naapurin tuottamaan ongelmaan en voi samaistua. Lähin naapuri on kuuromykkäsokea, joten hän on todella hyvä naapuri. Asennutin tosin olohuoneeseemme valvontakameran joka sojottaa sohvaa kohti, joten mä poissaollessani voin tsekata miehen tilanteen ihan helposti ja nopeasti siitä. Ei siinä ruudulla paljonkaan liikettä silloin näy.

Vierailija
2/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun mies nukkui pakkasella päikkärit parvekkeella. Pelkäsi kans että paleltuu sinne. Ukko oli ihan oli kunnolla topattu ja olin avannut parvekkeenoven että kuulisin heti kun hän heräilee ja alkaa kiroilla nälkää. No mitä teki naapurinrouva: virkkasi torkkupeiton miehelleni joululahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy sellainen nätti parikymppinen opiskelijalikka. Oikein kiva ja mukava, mieskin tykkää kovasti. Tosi taitavakin hän on, sillä hän on usein saanut miehen jo riisuutumaan ja sänkyyn yöpuulle, kun palaan omista menoistani. Ulkoilevatkin kovasti, ainakin päätellen työtön hengästymisestä ja poskien punoituksesta.

Vierailija
4/4 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok provo lisäpisteet kekseliäisyydestä. Jokuhan vois kirjottaa vaikka anopin vahdista siitä en oo viel koskaan kuullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän