en ole koskaan tavannut ihmistä joka käyttää yhtä paljon vessapaperia kuin mieheni!!
siis ihan käsittämättömiä määriä! joka viikko on vessa tukossa. ja melkein joka kerta kun menen vessaan saan ottaa uuden rullan..luulin että naiset käyttää paljon mutta kyllä tämä jätkä tekee enkat! :O
Kommentit (9)
Vessa ei tukkeudu, mutta jatkuvasti saa olla ostamassa paperia. Haluan käyttää laadukasta, kalliimpaa wc-paperia, ja se on todellinen menoerä!
Juuri pari viikkoa sitten sanoin taas kerran hänelle, että meillä menee hirveästi vessapaperia, ja kysyin, käyttääkö hän sitä muuhun kuin siihen tarkoitukseen, mikä sillä on.
Parin päivän kuluttua hän ilmoitti, että hänellä kuluu keskimäärin kuusi arkkia vuorokaudessa. :D tuo ei voi pitää paikkaansa, mutta kertoo siitä, että hän ei mielestään tuhlaa.
Lisäksi hän tuhlaa vettä, tiskatessa ja suihkussa aina hana koko ajan auki, samoin hampaita pestessä.
Tökeröä.
en kyllä tarkemmin haluaisi tietääkään että miksi, meillä ei onneksi ole vessa sentään tukossa :)
kovinkin tarkasti muiden tuttujesi vessapaperin kulutuksen? Minulla ei ole mitään käsitystä paljonko tuttuni käyttävät vessapaperia.
ensinnäkin lapsuuden perheeni, siinä on heti esimerkkiä jo 6 hengen verran. sitten ne poikaystävät joiden kanssa olen joko asunut tai seurustellut, neljä-viisi kappaletta, sitten opiskeluaikoina solukämpässä kokemusta noin 8 ihmisestä. plus kaikki mökkireissut, ulkomaanmatkat yms mitä erilaisimmin kokoonpanoin missä voi seurata vessapaperin kulutusta. :D ap
Sen kanssa varmaan ap asuu!
Meillä taas on päinvastainen tilanne; mies käyttää tosi vähän paperia ja minä taas paljon. Luulen, että kyse on myös siitä, mitä syö ja minkälaista sitä pukertaa sinne pyttyyn. Hyvä ja terveellinen ruokavalio ei varmaan tuota niin tahrivaa kamaa... (onpas taas jutunaiheet, heh)
ja olin kyllä järkyttynyt siitä määrästä :D joka päivä sai tosiaan laittaa uutta rullaa. Varmaan se vuorasi käden olkapäähän asti joka kerta vessassa käydesään, muuta selitystä en keksi.
Käytän vain laadukkainta vessapaperia! Se maksaa!!
ostaa mielummin karkkia, tupakkaa ja olutta.
En ymmärrä miksi aina yritetään säästää siinä vessapaperissa.
Mun äidinkin sormet pissassa, mutta mitä väliä. Peseehän se kädet.