Farkkumekko joulujuhliin 6 luokkalaiselle tytölle?
Heillä ei ole esityksiä. Millaiset vaatteet teidän ala-astelaiset pukee joulujuhliin?
Kommentit (4)
ja joulujuhlassa se paras mekko, mitä kaapista löytyy.
olin muutama vuosi sitten seuraamassa poikani joulujuhlaa kun hän oli ekalla. kun oli 6-luokkalaistn esiintymisvuoro kiinnitin huomiota siihen että tytöillä oli niin lyhyet mekot että vaikka olen itse isä niin täytyi todeta vaan että huh huh!
Meidän lasten koiulussa vain ihan pienimmillä oppilailla on juhlavaatteet. Muilla ihan normaalit vastteet. Jokainen luokka esittää jotain ja jos esityksessä vaaditaan tietty asu, niin silloin laitetaan tietty sellaiset. Kutosella pojalla piti olla mustat verkkarit ja punainen t-paita, todella juhlavaa siis ;-)
Meidän lasten ala-astella joulujuhla on tavallaan vain sellainen näytös, mitä mennään illalla katsomaan. Kaikki luokat eivät esiinny. Esiintyvillä on tietysti esiintymispuvut, mutta muilla lähinnä vain siistit vaatteet. On meillä tytöillä ollut mekkojakin, mutta eipä niissä ehdi juuri "esittäytymään", kun luokat kokoontuvat omissa luokkatiloissaan, jättävät ulkovaatteet sinne ja kävelevät pimeään juhlasaliin.
Viimeinen koulupäivä ennen joulua on ollut sellainen, että sinne on usein sitten laitettu juhlavammat vaatteet. Mutta ei aina, joskus se on ollut joku ulkoilupäivä ja sillloin on ollut ihan normivaatteet.