Onko kellään muulla kokoomusta ennen äänestäneellä tullut tunne, että ei enää?
Pienyrittäjänä kiinnostaa verotus, pienen työnantajan taloudellinen taakka työllistäessä jne. mutta näitä julki tulleita arvoja en kyllä voi allekirjoittaa!
Kommentit (12)
kyllä minä luotan siihen että kokkareiden johto pistää rettelöivät pennut kuriin tai pihalle.
ja nuo nyt äänessä olevat ovat puolueen tulevaisuus. Eihän se Häkkänenkään todella sanoutunut lausunnosta irti, vaan käski selvittää miten paljon lapsilisät lisäävät lapsiperheiden alkoholinkäyttöä. Aivan käsittämätön kommentti. Kyllä mulla nyt on maku mennyt pahasti.
ap
En kyllä tiedä mikä puolue minulle sopisi.
mutta en aio enää äänestää. Meni nyt ihan maku koko porukasta. Mutta on hirveän hyvä, että päästävät välillä noita aivopierujaan ulos, että ihmiset saavat tietää mitä mieltä se porukka ihan oikeasti asioista on.
ja kokoomuksen muut tuominneet jyrkästi. Myös muut nuoret. Että en minä nyt tekisi tästä mitään päätelmiä kokoomuksen oikeasta linjasta.
mutta sen perusteella mitä itse tutustuin opiskeluaikana aktiivisen kokoomuslaisen seurustelun kautta sen porukan arvoihin niin kyllä minulla on käsitys että varsin suuri osa tuontapaisesti ajattelee. Ne kokeneemmat vaan eivät sano sitä noin suorasanaisesti ääneen, koska tietävät että sillä tavalla menetetään kannattajia. Mutta joo siellä opiskelijakokkareissa kyllä kuuli melkoista ylimielistä vähäosaisemman kansanosan halveksintaa.
Ensimmäsitä kertaa tuntuu että voisin puoluetta äänestää. Valitettava tosiaasia on että toisiin perheisiin lapsia tehtaillaan jotta saadaan tukia ja se ei ole lainkaan lapsen etu. Taaskin läheltä seuraan työttömän, kouluttamattoman sosiaalituilla jo toistakymmentä vuotta itsensä "elättäneen" lapsiperheen touhua ja surullista se on lasten kannalta. Hyvä jos näistäkin asioista oikeasti aletaan puhumaan, kaikilla vaan ei ole sitä mitä vanhemmuudelta vaaditaan.
Olen myös osittain samaa mieltä Schubakin kanssa. Mutta vain osittain, ja ajatuksen tasolla. En kutsuisi hänen mielipidettään Kokoomuksen "arvoksi". Paljon melua tyhjästä.
mutta en aio enää äänestää. Meni nyt ihan maku koko porukasta. Mutta on hirveän hyvä, että päästävät välillä noita aivopierujaan ulos, että ihmiset saavat tietää mitä mieltä se porukka ihan oikeasti asioista on.
Kyllä nyt meni puolue vaihtoon.
kun esim. toimeentulotuki mielletään selkeästi tilapäiseksi tueksi vaikeimmain yli pääsemiseksi eikä miksikään pysyväksi elatustueksi.
Suuren vaikutuksen teki useampi vuosi sitten kun olin muuttamassa erästä henkilöä kunnan vuokra-asuntoon Helsingissä. Rappukäytävähän oli ihan kunnolla paskottu jo valmiiksi, mutta sen irtokuonan määrä mitä sinne ilmestyi lisää sinä aikana kun muuttoa tehtiin teki lähtemättömän vaikutuksen. On hirveää kun jotkut ihmiset eivät välitä mistään mitään ja näitä sitten paapotaan vuodesta toiseen töissä käyvien ihmisten rahoilla.
En tosiaan tiedä, miten kukaan täysijärkinen voi äänestää kokoomusta.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kokoomusnuorten+aktiivin+raiskaus…
jos ei raiskareista pidä niin ainakaan persuja ei kannata äänestää. Siellä kun ne raiskarit pääsee puoluessa ihan johtaviin asemiin asti.
ja kokoomuksen muut tuominneet jyrkästi. Myös muut nuoret. Että en minä nyt tekisi tästä mitään päätelmiä kokoomuksen oikeasta linjasta.