Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi tai miehesi suvulla/ perheellä sellaisia jouluperinteitä, joista et välitä? Mitä?

Vierailija
01.12.2005 |

Minun mieheni vanhemmat ovat uskovaisia ja koko joulu on tietenkin yliharras juhla. Minulle se on veirasta, koska en ole uskonnollisesta suvusta. Mieheni ei ole uskovainen, mutta on tottunut tietenkin sellaiseen. Joululauluista soitetaan vain hartaita, veisataan virsiä, joulukirkot tietysti...Anoppi on myös karsinut " maalliset ilot" pois eli ruokailu niukasti ja ilman mitään alkoholia, lahjoja ei aikuisille anneta ollenkaan yms. Istutaan vakavina koko ilta, välillä rukoielvat. Ruokarukous kestää jotain 15 minuuttia....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen perhe suhtautuu jouluun kuin mihin tahansa muuhunkin päivään. Kuusen sentään raahaavat sisälle ja kinkun paistavat, mutta siihenpä se melkein jää. Jaksavat aina vaahdota joulun ympärille rakennetusta kulutushysteriasta...

Ja minä kun olen viimeisen päälle jouluihminen. Onneksi olen saanut mieheni sentään innostumaan joulusta, lasten myötä hänkin on löytänyt sen joulun taian, jota ei ole koskaan itse lapsena kokenut. Tänä jouluna ei taideta anoppilassa käydäkkään, kun välit päässeet viilentymään.

Vierailija
2/2 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein huvita enää niitä juuri miettiä, kun on ihan sama mitä antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan