Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valaiskaa nyt vielä, mitä IHMEEN järkeä on huutaa HUUTONETissä viikko ennen kohteen sulkeutumista ihan kybällä?

Vierailija
01.12.2005 |

En tajua vaikka miten järkeilisin. Tähän tyyliin:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24228757

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli joku voi lähettää yksityisviestin myyjälle kohteen myymisestä ohi huutokaupan ja käy huutamassa viimeisen huudon ja saa tuotteen itselleen.Tuoetteenhan saa sulkeutumishetkellä oleva voittava huuto.

Vierailija
2/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnan ollessa vielä lähtötekijöissään,seuraan kauppaa sivusta ja jos hinta ei mene överiksi niin pistän huutoa minuuttia ennen kohteen sulkeutumista,hahaaa.Tosin olen hävinnytkin kun linjoilla onkin päivystänyt useampikin kyttäri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen nimimerkkejä HUUTONETISSÄ, jotka huutavat monta omaa huutoa perättäin, korottaen aivan siis tyhmästi hintaa, jopa ihan itselleen joutuen maksamaan korkean hinnan.

Vierailija
4/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen korotusautomaatin, eli määrittelee itselleen sen korkeimman hinnan, jonka valmis maksamaan. Jos joku ylittää huutosi ennen tuota rajaa, korotus tapahtuu automaattisesti pienimmällä mahdollisella korotuksella.

Näin voit osallistua huutoon heti, kun näet kiinnostavan kohteen eikä tartte käydä kytistämässä sitä pitkin viikkoa.

Vierailija
5/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hinnan ollessa vielä lähtötekijöissään,seuraan kauppaa sivusta ja jos hinta ei mene överiksi niin pistän huutoa minuuttia ennen kohteen sulkeutumista,hahaaa.Tosin olen hävinnytkin kun linjoilla onkin päivystänyt useampikin kyttäri...

eli jos huudat minuutin ennen sulkemista, tavara on avoinna vielä huudettavaksi 4 minuuttia.

Vierailija
6/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutajat ei ole enää huomanneet, ettei ne leegot enää niin hirveän halpoja ookkaan, mä en tosiana maksaisi tollasesta leegoläjstä 55 eukkaa!

Vierailija
7/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. kohde sulkeutuu 17.00 ja joku huutaa siihen 16.56. Niin kohteen uusi sulkeutumisaika on 17.01. Jos joku huutaa siihen vielä 16.59 niin sulkeutumisaika on sitten 17.04. Eli se on aina viisi minuuttia vielä auki.

Vierailija:

Vierailija:

eli jos huudat minuutin ennen sulkemista, tavara on avoinna vielä huudettavaksi 4 minuuttia.

Vierailija
8/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla viimehetken huudolla mutta poinnti onkin se että ei jää muille ostajaehdokkaille aikaa pähkäillä paljonko ovatkaan valmiita maksaan ja itse olen vielä valmiina laittamaan mahd lisähuutoja,sama jos käyttää automaattista korotusta paljon huudetussa kohteessa niin yleensä se hinta nousee ylitse jos sulkeutumispäivään vielä aikaa ja aina löytyy joku joka vaan päättää haluta kohteen tyyliin hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
9/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen sen sulkeutumista! Näin on käynyt liian usein, enkä enää uskalla jättää viimeiseen hetkeen, jos jotakin todella tahdon.

Vierailija
10/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juuri ennen sen sulkeutumista! Näin on käynyt liian usein, enkä enää uskalla jättää viimeiseen hetkeen, jos jotakin todella tahdon.

Vierailija
11/11 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pystyy vähän seuraamaan, miten siinä käy, ettei myyjä tosiaan sulje kohdetta ennen aikojaan tms.

Sitten nuo oman huutonsa korottajat varmaan ovat sellaisia, jotka yrittävät päästä hintavarauksen ylitse.