Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin huono-äiti!!!!!! Lapsiparka!!!!

Vierailija
05.11.2012 |

Kysyin lapseltani 1v 4kk että haluaako välipalaa ja hän juoksi tuolinsa viereen että haluaa. Nostin hänet sinne ja laitoin turvavyön kiinni. Annoin lautasen missä oli banaaninsiivuja ja puolikas munkki. Annoin myös vesipullon. Samoin että syöpäs nyt äiti käy vessassa.

Menin vessaan ja tulin takas ja lapsi oli nukahtanut istualleen!

Kannoin hänet sänkyyn ja siinä huomasin että vaippahan haisee!!!! En voinut alkaa vaihtamaan sitä kun hän olisi herännyt.

Onpa paha-mieli toisen puolesta :(((((((

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin olet. Munkki ei ole noin pienen ruokavalioon sopivaa ja kuka jättää lapsensa syöttötuoliin ja lähtee vessaan :O

Vierailija
2/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöttötuoliin vaikka ois kuinka vöillä kiinni.

Mutta lapset nyt saattavat nukahtaa minne vaan pienenä ja jos lapsen iho ei ole kovin herkkä niin eiköhän vaipan ehdi vaihtaa sit kun lapsi herää eli ei se sinusta huonoa tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä muksu istunut syöttötuolissa itsekseen, kun minä olen käynyt vessassa, levittänyt pyykkiä kuivumaan yms. Tosin, lapsi on siihen opetettu, että syöttötuolissa ei leikitä eikä pompita, siinä istutaan ja syödään. Eipä ole ollut lapsella tarvetta vengota tuolissaan, kun ei ole sitä annettu tehdä...

Vierailija
4/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin lapseltani 1v 4kk että haluaako välipalaa ja hän juoksi tuolinsa viereen että haluaa. Nostin hänet sinne ja laitoin turvavyön kiinni. Annoin lautasen missä oli banaaninsiivuja ja puolikas munkki. Annoin myös vesipullon. Samoin että syöpäs nyt äiti käy vessassa.

Menin vessaan ja tulin takas ja lapsi oli nukahtanut istualleen!

Kannoin hänet sänkyyn ja siinä huomasin että vaippahan haisee!!!! En voinut alkaa vaihtamaan sitä kun hän olisi herännyt.

Onpa paha-mieli toisen puolesta :(((((((

en oikee ymmärrä että miten tämä tekee susta huonon äidin? :O

Vierailija
5/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha-mieli!!!! Alkaa vaihtamaan!!!! Huutomerkkejä ja kielioppia!!!!!

Vierailija
6/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin vaihtanut. Ja miten se siihen vaihtoon heräis, jollei herännyt syöttötuolista siirtoonkaan. babywipes tai märkä pyyhe sängyn viereen ja pikainen vaihto.

Kuinka hiton kauan sulla siellä vessassa oikein meni? Vai oliko se paskonut jo ennen välipalalle tuloa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme