Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako yhteiskunnan turvaverkon mureneminen?

Vierailija
05.11.2012 |

Miten olet varautunut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt paljon lapsia. Joudun kuitenkin maksamaan heidän asumiset, yliopistot, elämisen yms.

Iso murhe on myös oma eläke, mistä saa sitten joskus eläkettä?

Vierailija
2/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut sijoittamalla omistusasumiseen ja lapsille hankituilla opiskeluasunnoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele sitä vapauttavana juttuna. Enää ei tarvi lappaa rahaa kaikenlaiseen typeryyteen kuten johonkin subjetiiviseen päivähoitoon. Ja toisaalta taas kun valtiolta ei tule mitään, ihmiset voi ruveta suhtautumaan rennommin kaikenlaiseen, vaikka siihen että voi käydä hakemassa naapurikerrostalon pihasta itselleen polkupyörän. Saa olla vapaasti ilkee kaikille ja niin eespäin.

Vierailija
4/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me sitten joudutaan jonnekin sillan alle muuttamaan. Ja varmaan täytyy alkaa tekemään rötöksiä että saa rahaa ruokaan.

Vierailija
5/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän köyhät pärjää, vallankumoukset ovat aina onnistuneet.

Vierailija
6/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele sitä vapauttavana juttuna. Enää ei tarvi lappaa rahaa kaikenlaiseen typeryyteen kuten johonkin subjetiiviseen päivähoitoon. Ja toisaalta taas kun valtiolta ei tule mitään, ihmiset voi ruveta suhtautumaan rennommin kaikenlaiseen, vaikka siihen että voi käydä hakemassa naapurikerrostalon pihasta itselleen polkupyörän. Saa olla vapaasti ilkee kaikille ja niin eespäin.

ja kun poliiseja vähennetään, niin silloin niitä naapurin pyöriä ja autoja tulee lainailtua helpommin kuin ennen.

Vierailija
7/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ajavat eriarvoistamisen politiikkaa ja silti kahmivat kaikki mahdolliset edut härskisti itselleen esim, ilmaisen korkeakoulutuksen, omistusasumisen verohelpotusten yms. tukien muodossa mutta kovasanaisesti tuomitsevat vähäosaisten tukitoimet, vaikka usein köyhyyden syyt liittyvät työmarkkinoiden huonoon toimivuuteen, hoitamattomiin neurologisiin ja psyykkisiin häiriötiloihin yms. millä yksilöllä itsellään ei ole paljoakaan vaikuttamisenmahdollisuuksia.

Vierailija
8/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ajavat eriarvoistamisen politiikkaa ja silti kahmivat kaikki mahdolliset edut härskisti itselleen esim, ilmaisen korkeakoulutuksen, omistusasumisen verohelpotusten yms. tukien muodossa mutta kovasanaisesti tuomitsevat vähäosaisten tukitoimet, vaikka usein köyhyyden syyt liittyvät työmarkkinoiden huonoon toimivuuteen, hoitamattomiin neurologisiin ja psyykkisiin häiriötiloihin yms. millä yksilöllä itsellään ei ole paljoakaan vaikuttamisenmahdollisuuksia.

Vierailija
9/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita. Opiskele ja tee töitä mieluummin jos pärjätä haluat.

Vierailija
10/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pelkään näitä kokoomuksen typeryksiä, jotka ajavat eriarvoistamisen politiikkaa

jutuissa on vinha perä; sosialismi Suomessa on lopetettava.

Vierailija
11/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse akateeminen, 20 vuotta töissä ollut, mutta silti vähävarainen.

Vierailija
12/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse akateeminen, 20 vuotta töissä ollut, mutta silti vähävarainen.

Vierailija
13/13 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kommenttini oli tarkoitettu kympille. t. 12 ja 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan