Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millon kehtaa joulujutut laittaa, valot? Entä onko hirveä...?

Vierailija
05.11.2012 |

Semmoinen havuvalojuttu ulko-oven ympäri? Siis tarkoitan semmosta havuköynnöstä jossa valot? Onko ihan hirveä?

Milloin nuita jouluvalo hömpötyksiä kehtais laittaa? Milloin teillä laitetaan? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä adventtisunnuntaina! eli onko se niinku 2. joulukuuta.. Ei missään nimessä sitä ennen :D siitähän se joulun odotus alkaa :)

ja ei ole hirveä tuo juttu!

Vierailija
2/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei ne jouluvalot ole, pimeän ajan valot vaan :) Kyllä niitä muillakin siellä täällä näkee ja itseäni ainakin ilahduttaa kovin kun koiran kanssa tuolla pimeässä tarvon, nähdä välillä jotain värikkäitä lyhtyjä tai valoja vaikka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin värivalot ikkunaan heti kun alkoi illat pimenemään. Tuleehan joulu joka vuosi aikaisemmin,ekat joulukalenterit taisi olla kaupoissa jo syyskuussa :D

Vierailija
4/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kaikenlaisia valoja, mutta en värillisiä! Laitettiin etu-ja takakuistille lyhdyt joissa valoköynnös sisällä. Etukuistille lisäksi havupallo, johon laitoin valot. Ihanat! Pois otetaan sitten tammi-helmikuussa.

Vierailija
5/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin värivalot ikkunaan heti kun alkoi illat pimenemään. Tuleehan joulu joka vuosi aikaisemmin,ekat joulukalenterit taisi olla kaupoissa jo syyskuussa :D

Tai puna-sini-vihreät...(menee oksentamaan)

Vierailija
6/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kai jo kuukausi aikaa,

On valoja, verhoja yms.

Kirkkaat valot. Ei mitään värillisiä hömpätyksiä ulos. Tai minä en siis tykkää.

Meidän vanhempien makuuhuoneessa on kirkkkaa joulukello valosarja ja sitten punainen valosarja nurkassa köynöksenä.

Laita ihmeessä jos mieli tekee. Se havuköynnös on ihana.

Meilläkin on. Samanlainen, joka menee oven ympärillä.

Vierailija
7/7 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä jo valoja voi laittaa, tuleepahan vähän piristystä tuohon pimeyteen:-)