Millon kehtaa joulujutut laittaa, valot? Entä onko hirveä...?
Semmoinen havuvalojuttu ulko-oven ympäri? Siis tarkoitan semmosta havuköynnöstä jossa valot? Onko ihan hirveä?
Milloin nuita jouluvalo hömpötyksiä kehtais laittaa? Milloin teillä laitetaan? :)
Kommentit (7)
mut ei ne jouluvalot ole, pimeän ajan valot vaan :) Kyllä niitä muillakin siellä täällä näkee ja itseäni ainakin ilahduttaa kovin kun koiran kanssa tuolla pimeässä tarvon, nähdä välillä jotain värikkäitä lyhtyjä tai valoja vaikka :)
Itse laitoin värivalot ikkunaan heti kun alkoi illat pimenemään. Tuleehan joulu joka vuosi aikaisemmin,ekat joulukalenterit taisi olla kaupoissa jo syyskuussa :D
Mä rakastan kaikenlaisia valoja, mutta en värillisiä! Laitettiin etu-ja takakuistille lyhdyt joissa valoköynnös sisällä. Etukuistille lisäksi havupallo, johon laitoin valot. Ihanat! Pois otetaan sitten tammi-helmikuussa.
Itse laitoin värivalot ikkunaan heti kun alkoi illat pimenemään. Tuleehan joulu joka vuosi aikaisemmin,ekat joulukalenterit taisi olla kaupoissa jo syyskuussa :D
Tai puna-sini-vihreät...(menee oksentamaan)
Kohta kai jo kuukausi aikaa,
On valoja, verhoja yms.
Kirkkaat valot. Ei mitään värillisiä hömpätyksiä ulos. Tai minä en siis tykkää.
Meidän vanhempien makuuhuoneessa on kirkkkaa joulukello valosarja ja sitten punainen valosarja nurkassa köynöksenä.
Laita ihmeessä jos mieli tekee. Se havuköynnös on ihana.
Meilläkin on. Samanlainen, joka menee oven ympärillä.
Kyllä mun mielestä jo valoja voi laittaa, tuleepahan vähän piristystä tuohon pimeyteen:-)
ensimmäisenä adventtisunnuntaina! eli onko se niinku 2. joulukuuta.. Ei missään nimessä sitä ennen :D siitähän se joulun odotus alkaa :)
ja ei ole hirveä tuo juttu!