Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielestäni sosiaalituet pois kaikilta.

Vierailija
05.11.2012 |

Se on minun vahva mielipiteeni. Töitä löytyy jos jaksaa etsiä. Kokoomus on oikeassa tässä eli tuet pois kokonaan. Rikkailta otetaan aivan liikaa veroja kun köyhemmät vaan rahastavat sossusta rahaa. Katsotaan miten naama venähtää ämmillä kun tuet viedään. Ei tarvitse pentuja tehdä niin paljon. MAristaan vaan ku mulla ei oo tota ja tota. Töihin siitä lusmut. Minä olen aina ollut hyvin toimeentuleva ja jos olisin köyhä en takuulla olisi sossun luukulla. En varmasti. Sieltä haetaan rahaa kuin makkaraa. Ruokajonot voisi lopettaa ja nämä ihmiset jotka siellä jonottavat voisivat meenä töihin tai matkustaa vaikka ruotsiin tai norjaan töihin. Norjassa on hyvät palkat. Kyllä hävettää suomalaisten puolesta nuo vinkujat. Turha kirjoittaa täällä ja valittaa että mä tarviin sitä ja tätä. HÖH hävetkää!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Työttömyyden sattuessa sinulla ei ole varaa käydä lääkärissä kun työnantajan tarjoamaan terveysvakuutusta ei ole

- Nuorten/köyhien äitien on pakko antaa lapsensa adoptioon koska ei pysty kouluttautumaan lapsen kanssa

- Köyhillä ei ole varaa lastensa kunnolliseen koulutukseen ja huono-osaisuuden kierre sukupolvien välillä vahvistuu

- Yh-äidin on tehtävä kolmea työtä ja jätettävä pienet lapsensa yksin yöksi kotiin töiden takia, että pystyy maksamaan perheensä kulut

- Katukerjäläiset vaihtuvat romaneista kantasuomalaisiin perheineen

Mutta joo, kuinka paljon arvelet että normisuomalainen antaisi vapaaehtoisesti palkastaan hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
42/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväosasten puolue. Niillä on rahaa ja ne ei muista välitä. Kokoomuslaiset voisivat luopua lapsilisistään. 36

ne ei muista välitä...

policy of self-interest...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uusi rouva repii irti kaiken mahdollisen. Sä sairastut, masennut yms. mihin sitten laitat lapses kun ei ole rahaa laittaa yksityisiin päiväkoteihin, kouluihin? millä ostat niille ruuat, vaatteet? Koska miehen uutta ei välttämättä kiinnosta ollenkaan sun selviäminen...? Tai miehes voi vammautua ja tienaaminen loppuu siihen. Näinkin on joillekin käynyt.. Ja tosiaan, työtä voi olla yllättävän vaikeaa sitten löytää. Eikä edes hanttihommissa kukaan jaksa kauaa katsoa ääliötyökaveria. Voi myös tulla yllätyksenä et tavallisilla ihmisten palkoilla aika moni ylellisyys kuten auto on todella kallista pitää.

Itsensä voi myös vakuuttaa pahan päivän varalle. Tämä on ihan ilmainen vinkki. Otappa selvää asiosta.

valitettavasti vakuutukset ovat monille ihan liian kalliita, eivät ilmaisia kuten vinkkisi. Eli ei ollenkaan ratkaisu. ja lisäksi olen nähnyt tapauksia joissa vakuutukset eivät ole korvanneet mitään. Vakuutusasoista olen hyvin perillä, koska isäni on ikänsä toiminut alalla. En toivo ihmisille pahaa, mutta sä kyllä sietäisit kunnon näpäytyksen ihan itse elämältä.

Vierailija
44/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni määrättiin selkänsä takia, kun ei pysty sen selän kanssa tekemään enää yhtään mitään. Millä hänen sitten pitäisi elää? Koko ikänsä töitä tehnyt mies ja selkä pettää alle 55v.

Tuttavani oli pahassa autokolarissa, missä joku avmamma, joka ei liikennesääntöjä tuntenut, pilasi tämän elämän. Hän ei voi tehdä seisomatyötä, eikä liikaa istumatyötä. Jalat leikattu muutamaankin kertaan, lonkkaa jouduttu korjaamaan. Tältä meni tulevaisuus. Oli opiskellut itselleen ammatin ja nyt joutuu hakemaan uuteen kouluun, koska hänen tulevaisuutensa on pilalla tämän mamman takia, joka ei koskaan ole vaivautunut liikennesääntöjä opettelemaan.

Vakavan koulukiusaamisen takia tuttuni joutui lopettamaan koulun, hän joutui pidemmälle hoitojaksolle. Yritti tappaa itsensä, koska häntä oli koulussa hakattu, haukuttu, potkittu yms. Lääkärit totesivat hänellä paniikkihäiriön sekä ahdistuskohtaukset. Hän joutuu olemaan kuntoutuksessa vielä monta vuotta, ennen kuin pääsee työelämään kiinni.

Pitäisikö näiden elää ilman mitään? Ilman ruokaa yms, vain koska sinä olet ollut aina terve, sinulle ei ole käynyt koskaan mitään ja olet voinut kouluttautua (anteeksi, ethän olekaan voinut, koska kouluttautumisesi on mennyt muiden verorahoista, ei ne opettajatkaan ilmaiseksi työtä tee)? Elämä, ei aina ole niin mustavalkoista. Aina voi käydä jotain, etkä saa siitä etukäteen mitään varoitusta. Elämäkin on lopulta niin pienestä kiinni...

Vierailija
45/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämähän on tuntematon sairaus näille kaikkitietäville kokoomuslaisille, joiden mielestä masennus = synonyymi laiskuudelle.

Vierailija
46/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys- ja maataloustuet ym. Myös pääomakulujen verovähennysoikeutta jne.

Jollekin Nokiallekin on maksettu mielettömästi tukia, vaikka kassassa oli rahaa vaikka kuinka.

Tai ainakin vaihtaa ne kansalaistueksi, viljelijöille kunnon palkka ja tuet kuluttajille jotta he pystyvät ostamaan sitä ruokaa!

Vierailija
47/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on minun vahva mielipiteeni. Töitä löytyy jos jaksaa etsiä. Kokoomus on oikeassa tässä eli tuet pois kokonaan. Rikkailta otetaan aivan liikaa veroja kun köyhemmät vaan rahastavat sossusta rahaa. Katsotaan miten naama venähtää ämmillä kun tuet viedään. Ei tarvitse pentuja tehdä niin paljon. MAristaan vaan ku mulla ei oo tota ja tota. Töihin siitä lusmut. Minä olen aina ollut hyvin toimeentuleva ja jos olisin köyhä en takuulla olisi sossun luukulla. En varmasti. Sieltä haetaan rahaa kuin makkaraa. Ruokajonot voisi lopettaa ja nämä ihmiset jotka siellä jonottavat voisivat meenä töihin tai matkustaa vaikka ruotsiin tai norjaan töihin. Norjassa on hyvät palkat. Kyllä hävettää suomalaisten puolesta nuo vinkujat. Turha kirjoittaa täällä ja valittaa että mä tarviin sitä ja tätä. HÖH hävetkää!

vaiheessa kun miehes vaihtaa parempaan. Ei noilla köyhillä häbettävää ole, mut sua varmaan hävettää jos jonakin päivänä saat aivot ja tajuat mitä täällä netissä olet sepustellut. Mut ehkä olekin jotain 17v? Silloin se on ihan ymmärrettävää ettei ihan täysillä käy.

Vierailija
48/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni määrättiin selkänsä takia, kun ei pysty sen selän kanssa tekemään enää yhtään mitään. Millä hänen sitten pitäisi elää? Koko ikänsä töitä tehnyt mies ja selkä pettää alle 55v.

Tuttavani oli pahassa autokolarissa, missä joku avmamma, joka ei liikennesääntöjä tuntenut, pilasi tämän elämän. Hän ei voi tehdä seisomatyötä, eikä liikaa istumatyötä. Jalat leikattu muutamaankin kertaan, lonkkaa jouduttu korjaamaan. Tältä meni tulevaisuus. Oli opiskellut itselleen ammatin ja nyt joutuu hakemaan uuteen kouluun, koska hänen tulevaisuutensa on pilalla tämän mamman takia, joka ei koskaan ole vaivautunut liikennesääntöjä opettelemaan.

Vakavan koulukiusaamisen takia tuttuni joutui lopettamaan koulun, hän joutui pidemmälle hoitojaksolle. Yritti tappaa itsensä, koska häntä oli koulussa hakattu, haukuttu, potkittu yms. Lääkärit totesivat hänellä paniikkihäiriön sekä ahdistuskohtaukset. Hän joutuu olemaan kuntoutuksessa vielä monta vuotta, ennen kuin pääsee työelämään kiinni.

Pitäisikö näiden elää ilman mitään? Ilman ruokaa yms, vain koska sinä olet ollut aina terve, sinulle ei ole käynyt koskaan mitään ja olet voinut kouluttautua (anteeksi, ethän olekaan voinut, koska kouluttautumisesi on mennyt muiden verorahoista, ei ne opettajatkaan ilmaiseksi työtä tee)? Elämä, ei aina ole niin mustavalkoista. Aina voi käydä jotain, etkä saa siitä etukäteen mitään varoitusta. Elämäkin on lopulta niin pienestä kiinni...

ymmärrä. Itsehän vaikuttaa koulukiusaajalta. Onneksi ostoskeskuksissa ja itsensähoitoloissa ei niin hirveästi ole haitaksi yhteiskunnalle:D Hyvä että keskittyy itseensä, jossakin vaativassa tehtävässä tuollainen ihminen voisi saada paljon pahaa aikaan. Että olkaamme kiitollisia siitä et ap viihtyy kotona keskittymässä itseensä:DDDD

Vierailija
49/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luutetteko ihan oikeasti, että jäisin puille paljaille, jos mies päättää lähteä. Avioehtoon voi kuulle kirjata EHTOJA. Ja omaisuuden turvaamiseenkin on ihan omat kommervenkkinsä. Mies on kuule tehnyt omat kuprunsa, joten ette ikinä arvaan kenen nimissä on meidän omaisuus. Jos miehen siivellä ryhtyy elämään, se tehdään tyylillä.

Vierailija
50/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kieltää tuomasta tänne halpaa ulkomaanruokaa.

Jos maatalousyrittäjille maksettaisiin "oikeaa" hintaa heidän tuottamistaan tuotteista, ei mitään tukia tarvittaisi.

Se pitäisi sitten vaan tyytyä siihen että kotimainen ruoka on kallista, se on jo nyt kallista vaikka tuottaja ei saa kuin pari prosenttia kaupan hinnasta.

Oletteko valmiin maksamaan kotimaisesta ruuasta sen todellisen hinnan?

Ehkä se onnistuisi että raha jaettaisiin jotenkin muuten köyhille, mutta ajatushan oli se että mitään rahaa ei köyhille jaeta, kun kaikki tuet lopetetaan, vain työssäkäyvät saisivat rahaa, kaikki muut saisivat kuolla nälkään.

Vierailija
51/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauroin aloittajan tekstille, sehän oli puhdasta sarkasmia.

Vierailija
52/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muukin, jokainen palkatkoon oman opettajan, lääkärin tai sairaanhoitajan, kunnalliset työpaikat eivät tuota ja tuollaisia kukkasia sieltä sikiää, kaikki tuet pois vaan ja verot, kun ne on vittu mun rahat ja asun espoos... Osta oma metro, oma tie työpaikalle, oma sähkölaitos, pankki jne, ja puhu tuiden lopettamisesta sitten, kun jtkn tajuat ja saat munkin puolesta ilolla sen vajaa 3000e/kk puhtaana käteesi, toivottavasti et ole farmari, jos olet, go fry something like your self... Kokoomus on täynnä lyhytnäköisiä idiootteja, löytyykö porukasta edes yksi lisuri/tohtori vai kaikkiko näitä wannabe-rich&conservative amk-väkeä... Selittäisi nykytilanteen täysin. Hyi ja yök.

Vierailija
53/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luutetteko ihan oikeasti, että jäisin puille paljaille, jos mies päättää lähteä. Avioehtoon voi kuulle kirjata EHTOJA. Ja omaisuuden turvaamiseenkin on ihan omat kommervenkkinsä. Mies on kuule tehnyt omat kuprunsa, joten ette ikinä arvaan kenen nimissä on meidän omaisuus. Jos miehen siivellä ryhtyy elämään, se tehdään tyylillä.

entä jos on s...nan ruma? mistä löytää sokea rikas mies? sokeankoulustako sä sen iskit?

Vierailija
54/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos on s...nan ruma? mistä löytää sokea rikas mies? sokeankoulustako sä sen iskit?

Ei kaikki rikaat ole kauniita.

Vierailija
55/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin sellainen sydämen sivistys taitaa olla kaukana sinusta. pahaa oloasi taidat tänne purkaa ja saada jotain kiksejä ylemmyydentunnostasi. Mies kupruilee ja papereita pyöritellään ja laskelmoidaan. En ikinä haluaisi elää noin. Ja kun vielä lisätään tuo arvomaailma niin surullinenhan sun puolestasi saa olla. Toivottavasti löydät elämääsi ihan oikeasti merkityksiä ja rakkautta. Silloin ehkä ymmärrät paremmin mistä ihmisenä olemisessa ja elämässä on kyse. Nyt se on sulla ihan hämärän- tai sanotaanko rahojen, elämänpelon ja kontrolloinnin peitossa. Lasten vuoksi kannattanee hieman tutkiskella sydäntään.

Vierailija
56/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikös prostituutio ja varastaminen ole maailman vanhimpia ammatteja. Kohta olisi tosiaan kaikilla jokin työ mitä tekee. Ehkä ei ihan sellainen mitä ap:lla oli mielessä, mutta kyllä ihmiset jostain tosiaan hommaisivat elantonsa. Ehkä ap:n kodin ryöstämällä ja mikäs siinä, pitäähän sitä saada työstään palkka.

Vierailija
57/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mamma ja pappa elätä niin mies... Hohhoijaa... Sitä voi kuule joku päivä käydä vaikka niin, että miehesi kuolla kupsahtaa ja talo paljastuu läpimädäksi homeluolaksi... Mitäs sitten teet kun kaikki varallisuus menee taloon etkä tukiakaan voi ottaa vastaan? Töitäkään tuskin löytyy vuosia kotona sohvan kankaita kuluttaneelle mammalle... Kaikki ei ole niin mustavalkoista ;)

Tämä mamma ei sohvia kuluta, kun on aikaa tehdä mitä haluaa :) Tavata ystäviä, seurata muotia, tehdä hyvää ruokaa, matkustaa, käydä hoidoissa, ostoksilla...

Ja meillä varallisuus ei tulisi menemään hometaloon :)

Kannattaa valita mies hyvin, niin saa elää sellaista elämää kuin haluaa :) Jos haluaa niin töissäkin voisi käydä, mutta kun löydän elämääni sisältöä ihan tarpeeksi kaikesta muustakin.

Vierailija
58/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maksu sekä rikollisuuden että inhimillisen kurjuuden vähentämiseksi. Ap;n kaltaiset ihmiset ovat vain niin täynnä itseään ja kontrolloivat omaa elämäänsä niin etteivät näe omaa napaansa pidemmälle. Onneksi on olemassa heitäkin jotka kykenevät näkemään suurempia kokonaisuuksia. Ja käsittämään asioita. Ap:n kirjoitus on tyhmyyden ylistys, ei muuta.

Vierailija
59/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsiin töihin. Sossun luukut kiinni. Massatyöttömyyden saa parissa kuukaudessa pois. Työpaikkoja on mutta LUSMUT eivät niitä hae koska eivät kykene siihen. Minun verorahoja laitetaaan sossurahoihin. EI vetele enää. Nämä sossutuet loppuu hyvin pian, SEn tiedän. Olkaa nyt helvetti oma-aloitteisisa ja etsikää työ. Riittävä palkka työstä on n.1000 euroa. sillä saa kaiken. Ei tarvitse matkustaa ja polttaa tupakkaa. Minimillä moni tulee toimeen. Ja työttömyys olisi pois. Järki käöteen lusmut!!!Minulla on oikeus hyvään palkkaan koskka olen koulutettu.

Vierailija
60/60 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2012 klo 12:33"]

että eläkeläisenä ei kauaa voisi olla, siihenkin menee verovaroja kohta ihan liikaa. Työeläkeläiset toki saavat elää mutta muille voisi antaa jonkun pillerin. Joku laajennettu eutanasiaoikeuskin olisi hyvä, hyödyttömien poistamisesta ei saisi rangaistusta. Sitten veroja voisi alentaa rutkasti ja talous elpyisi.

[/quote]