Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos pariskunta nukkuu eri huoneissa? ev

Vierailija
05.11.2012 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy myöntää että kun ensimmäinen kavereista päätyi miehensä kanssa tähän ratkaisuun niin ensimmäinen ajatus oli "En tiennytkään että heillä menee niin huonosti". Jotenkin se yhdessä nukkuminen vaan mun päässä on aina kuulunut siihen parisuhteeseen.

Kavereiden kanssa ollaan tästä enemmänkin puhuttu ja yleensä tuo ratkaisu on paitsi vähentänyt väsymystä niin myös parantanut seksielämää. Virkeänä tekee enemmän mieli ja ainakin mun kavereilla lisännyt myös romantiikkaa ja tietynlaista sen puolison viettelyä. En haaveile omasta huoneesta, mutta nykyään ymmärrän sen ratkaisun oikein hyvin.

Vierailija
22/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi nukkua ihmisen vieressä, joka on minua satuttanut sekä teoilla että sanoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella herkkä heräämään, kun mies vieressä vähänkin kuorsaa. Ja kun kuorsaus on jokaöistä ja KOVAA, ei siinä tilanteessa oikein ole muita vaihtoehtoja kuin joko nukkuminen eri sängyissä tai oma jatkuva, hirvittävä unenpuute. Korvatulpat sattuvat korvissa, eivätkä auta.

Tätä on ehkä niiden pariskuntien vaikea käsittää joilla oma tilanne on öisin "normaali" (vähädesibelinen). Mutta siis rakkauden, riitojen, tms. kanssa eri sängyissä nukkumisella ei ole välttämättä mitään tekemistä.

Vierailija
24/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoon seksielämään. Meillä ei näin kuitenkaan olo. Seksiä on sopivasti ja se on hyvää, vaikka nukumme eri huoneissa.

Vierailija
25/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen vierashuoneeseen nukkumaan jos joku mitä mies on tehnyt tai tekemättä jättänyt vituttaa niin etten haluu olla lähelläkään ja on tärkeä saada unta kunnolla eikä riidellä puolta yötä. Eilenkään mies ei edes yrittänyt selvittää asiaa ennen kuin mä olin mennyt sänkyyn ja sitten kun se tuli sinne pilaamaan mun unet niin mä vaihdoin huonetta. Aamullakaan sitä ei vielä kiinnostanut selvittää asiaa. Aion pysyä vierashuoneessa ainakin koko työviikon, vituttaa sen verran ja nukun paljon paremmin siellä.

Vierailija
26/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nukkuu huonosti meidän makuuhuoneessa, koska lapsi tulee joka yö meidän väliin ja miehen on herättävä aikaisin töihin. Niin yksinkertaista, ap.

Vierailija
27/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onneksi me ei olla ainoita :)

Meillä mies kuorsaa todella kovaa, lisäksi vauva valvottaa. Lisäksi mies herää aamulla varhain töihin, joten tällä hetkellä on kaikkien yörauhan kannalta fiksuinta nukkua eri paikoissa. Sitten kun vauva saadaan siskon kanssa samaan huoneeseen, ja itse nukun taas paremmin, yritetään jälleen päästä samaan sänkyyn :)

Vierailija
28/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset kasvavat, minäkin haluan oman huoneen. Olen aina nauttinut yksin nukkumisesta ja yksin heräämisestä, ja sitä herkkua ei ole ollut yli kymmeneen vuoteen. Kaipaan sitä.

Pariskunnathan eivät nuku perinteisesti vierekkäin koska se on hyväksi parisuhteelle, vaan koska tilaa ei ole riittävästi siihen että kaikilla on oma huone.

Vierailija
29/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä nukutaan eri huoneissa ja sängyissä.

Vierailija
30/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri huoneissa nukutaan silloin kun mies joutuu heräämään töihin vaikkapa klo 03. Olen huono nukkumaan enkä saa enää unta jos herään siihen aikaan. Suurimman osan öistä nukumme vierekkäin. Mies myös kuorsaa ja nukun tuhat kertaa paremmin yksin.

Vierailija
31/31 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellä on sen verran iso asunto, että siellä riittää molemmille oma huone. Kivaa!