Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ateistit, varokaa avioliittoja uskovien kanssa!

Vierailija
04.11.2012 |

Tuossa toisessa ketjussa sanottiin, että uskova puoliso voi rukoilla puolisonsakin taivaaseen, vaikka tämä ei uskoisi.

Huh huh, jos tämän maallisen avioliiton vuoksi joudun johonkin iänkaikkisen mittaiselle uskovien kesäleirille, niin Ei Kiitos, liikaa vaadittu.

Nimim. eropaperitko vetämään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa toisessa ketjussa sanottiin, että uskova puoliso voi rukoilla puolisonsakin taivaaseen, vaikka tämä ei uskoisi.

Huh huh, jos tämän maallisen avioliiton vuoksi joudun johonkin iänkaikkisen mittaiselle uskovien kesäleirille, niin Ei Kiitos, liikaa vaadittu.

hiukkasen vituttaa kun edessä olisi ikuisuus virsiä veisaavien hihhulien keskellä!!!

Vierailija
2/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut menin ateistin kanssa naimisiin. T. Ateisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukkasen vituttaa kun edessä olisi ikuisuus virsiä veisaavien hihhulien keskellä!!!

Mutta jestas kun olisi pitkästyttävää istua siellä kuuntelemassa jonkun kaikkivaltiaan iäsyyden kestäviä jorinoita kun kaikki muut siellä olisi ihan messissä, mut itsellä vituttas vaan ja tekis mieli kokoajan rettelöidä ja huudella vastalauseita.

Sit olis ihan kamalaa kun joutuisi pilamaan toisten harmoonisen taivaselämän.

Joten uskikset, pliis: ÄLKÄÄ ruokoilko puolisojanne sinne harpunsoittoa kuuntelemaan.

Ap

Vierailija
4/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jestas kun olisi pitkästyttävää istua siellä kuuntelemassa jonkun kaikkivaltiaan iäsyyden kestäviä jorinoita kun kaikki muut siellä olisi ihan messissä, mut itsellä vituttas vaan ja tekis mieli kokoajan rettelöidä ja huudella vastalauseita.

Sit olis ihan kamalaa kun joutuisi pilamaan toisten harmoonisen taivaselämän.

Joten uskikset, pliis: ÄLKÄÄ ruokoilko puolisojanne sinne harpunsoittoa kuuntelemaan.

Ap

Taivas on paratiisi. Millainen olisi sinun paratiisisi? Ei kai sinun paratiisissasi harppua soitella? Ei minun ainakaan, minun paratiisini on ihan toisenlainen... Usko lupaa kuoleman jälkeisen elämän paratiisissa, millainen se sitten itse kullakin onkaan. Ja heheh, sinne mestaan ei kuule ateisteja huolitakaan.

Vierailija
5/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heheh, sinne mestaan ei kuule ateisteja huolitakaan.

paratiisissani ei ainkaan ole mitään vitun hihhuleita.

Vierailija
6/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heheh, sinne mestaan ei kuule ateisteja huolitakaan.

paratiisissani ei ainkaan ole mitään vitun hihhuleita.

Aivan sama oli hihhuleita tai ei, niin ei kiitos paratiisille. Mieluummin KUOLEN tämän elämäni päätteeksi. Siinäkin on jo yhdelle ihmiselle riittävästi mieluisaa sisältöä, joutaakin loppumaan kun aika meistä jättää ja madot meidät saa.

Ap

Vierailija
7/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama oli hihhuleita tai ei, niin ei kiitos paratiisille. Mieluummin KUOLEN tämän elämäni päätteeksi. Siinäkin on jo yhdelle ihmiselle riittävästi mieluisaa sisältöä, joutaakin loppumaan kun aika meistä jättää ja madot meidät saa.

Ap

Taivaan toinen vaihtoehto on tyhjiin raukeaminen (eikä suinkaan mikään helvetti, joka on keskiajan pappien keksintöä). Joten menet vaan sanomaan paikan pomolle, että haluat pois. Se siitä. Minä jään sinne ihan mielelläni ilottelemaan ;)

Vierailija
8/8 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Taivaan toinen vaihtoehto on tyhjiin raukeaminen (eikä suinkaan mikään helvetti, joka on keskiajan pappien keksintöä). Joten menet vaan sanomaan paikan pomolle, että haluat pois. Se siitä. Minä jään sinne ihan mielelläni ilottelemaan ;)

Että ihan jumala päättää että minä ateisti en joudu taivaaseen vaan saan raueta tyhjiin? Hieno homma sitten, täytyy perua tuo avioerokin ;)

Ap