Mtä mieltä tästä asunnosta?
Kommentit (21)
keittiössä saareke täysin turha ja ihan tiellä,
kaunis mutta vähän kolkon oloinen ja vailla kauniita yksityiskohtia. Itse laittaisin heti esim
kauniita listoja ja vähän tapettia yms.
rintamamiestalon mennen tullen vaikka kaipaakin vähän persoonallista otetta...ja minusta myös keittiön saareke heti pois!
kamala määrä pienellä alueella, tuo tosin näytti olevan keskellä ei-mitään.
kaipaa kodikkuutta tekstiileillä ja väreillä. kivan iso khh, keittiössä minuakin häiritsee keskellä ja ihan tiellä oleva saareke, piha iso ja terassi suorastaan ihana. Kaunis perustalo.
En kuitenkaan uskaltaisi ostaa puusta rakennettua valmistaloa ja vielä ilman kellaria...
Pihasta voi tehdä mieleisentä, eikä se nyt ihan pellolla ollut, jotain puita tonti rajalla kasvaa.
Eikä toi mun mielestä ole Älvari
talossa missä ei olisi naapureita lähellä eli kaipaan sellaista kylätuntua. Silti en pidä pelloille rakennetuista taloista.
Talo itsessään kiva (älväri juu)ei valittamista.
sen huomaa tavallista matalammasta sokkelista.
Kiva talo silti puutaloksi. Itse olen enemmän kivitalojen ystävä.
En kuitenkaan uskaltaisi ostaa puusta rakennettua valmistaloa ja vielä ilman kellaria...
Minä en taas haluasi missään nimessä taloa, jossa on kellari.
jätetty puun väriseksi kun pitäisi ehdottomasti olla valkoinen.
niiden talotehtaan linjaston ja kuljetusten takia?
keittiön saarekkeeseen joka on täysin tiellä. En tajua miksi ihmisten pitää väenväkisin ängetä keittiöönsä saareke vaikka se ei tilan puolesta istuisi sinne ollenkaan.
Toi On ihan perustalo, sisustus oli vanhanaikaiseksi näköinen.
Mun mielestä uusissa taloissa on ongelmana se, että noi aputilat vie ihan järjettömästi neliöitä. Rakennusmääykset varmasti osin pakottaa, mutta nekiömäärään nähden tuossa on tasan yksi oleskelutila ja se on ihan hullua. Jos yksi haluaa katsella telkkaria, niin toinen voi mennä kodinhoitohuoneeseen lukemaan tai kuuntelemaan musiikkia. Toi on sellainen pohjaratkaisu, joka voi olla toimiva kahden pienen lapsen perheessä, mutta vähänkin isompien lasten kanssa huono. Kaikki makuuhuoneethan on pieniä koppeja, ei niistä saa telkkarihuonetta, leikkihuonetta, kirjastoa tai vaikka musiikkihuonetta.
persoonaton, konservatiivinen, kaikki sisustusratkaisut kuin suoraan "näin ollaan tylsäntavallinen suomalainen lapsiperhe"-oppaasta, ei minkäänlaista sielua tai henkeä. Jos joutuisin asumaan tuollaisessa asunnossa, sairastuisin masennukseen. Lättänä vaaleansininen älväri, ruutukuosiset parvekekalusteeet... YÖK.
Bonusplussaa laakean ankeasta nurmikkopihamaasta keskellä jotain hevontuuttia. Tuolla ei ilman kahta autoa pärjää.
Siis ensinnäkin kyseessähän ei ollut asunto vaan okt. En keksi nyt mitään moitittavaa, mutta hintavana pidin tuota, koska sijaitsee vielä vuokratontilla.
Paljonko tuolla seudulla uudehkot omakotitalot maksavat omalla tontilla?
Ympärillä ja bussit kulkee... Itseä mietityttää tuo hinta ja paljon siitä voisi tiputtaa
Kaunis peruspohja asumiseen, mutta hintaa on liikaa sijaintiin ja taloon nähden.
pastellin sävyinen Älväri?
Ei kiitos.