Pääseekö sellainen ihminen taivaaseen, joka ei usko jumalaan, mutta on varmuuden vuoksi
Kommentit (25)
yksin armosta. Me ollaan kaikki ihan yhtä paskoja syntisiä eikä olla pelastusta mitenkään itse ansaittu. Mutta Jumala armosta meitä kohtaan lähetti poikansa kuolemaan meidän jokaisen syntien tähden. Jeesus on siis kantanut sinunkin syntisi, uskoit sen tai et.
Mitä taivaaseen pääsyyn tulee, niin kaikki jotka on kasteessa otettu Jumalan lapseksi ja uskovat Jeesuksen kuolleen syntiensä sovittamiseksi pelastuvat varmasti.
Minkään kirkon jäsenyys ei taivaspaikkaa takaa.
Ootteko te käyneet uskonnontunneilla lapsena ollenkaan? :)
yksin armosta. Me ollaan kaikki ihan yhtä paskoja syntisiä eikä olla pelastusta mitenkään itse ansaittu. Mutta Jumala armosta meitä kohtaan lähetti poikansa kuolemaan meidän jokaisen syntien tähden. Jeesus on siis kantanut sinunkin syntisi, uskoit sen tai et.
Mitä taivaaseen pääsyyn tulee, niin kaikki jotka on kasteessa otettu Jumalan lapseksi ja uskovat Jeesuksen kuolleen syntiensä sovittamiseksi pelastuvat varmasti.
Minkään kirkon jäsenyys ei taivaspaikkaa takaa.Ootteko te käyneet uskonnontunneilla lapsena ollenkaan? :)
Uskon lasten pelastuvan , koska he eivät ymmärrä synnistä eikä ole tulleet uskoon, kunkin on tultava uskoon henkilökohtaisesti, mutta uskon ,Että Jeesus tarkoitti sanomisellaan, sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä lasten kaltaisten on taivastenvaltakunta, Aikuinen pääsee ainoastaan omalla uskolla tunnustamalla Jeesuksen Herrakseen, Jeesus on ainoa tie ja totuus "pelastumiseen"!. Lapsi kaste ei tarkoita muuta kuin, että kirkon ovet aukeaa, ei taivastie eikä Jeesus näin tule Vapahtajaksi. Joka uskoo ja kastetaan se pelastuu.
Mä en halua JOUTUA taivaaseen! Pitäiskö erota?