Mieheni lohdutti minua, kun itkin sanoen
"Rakas, vaikka kukaan muu tässä maailmassa ei pitäisi sinusta, niin sulla on minut, koska minä tykkään sinusta juuri tuollaisena kuin olet ja vaikka olisit kuinka surullinen, yritän aina piristää sua miten vain parhaiten osaan"
Kommentit (6)
Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.
Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.
mun mies lohdutteli mua hieman samaan tapaan kun harmittelin raskauskilojani "vaikka olisit miten lihava tahansa, rakastan sua silti aina yhtä paljon"
ELI OON LIHAVA VAI???
ai ku ihanaa Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.
"Vaikka olisit kuinka karsea pirttihirmu ja aitanseinästä reväistyn näköinenkin, niin mä kyllä (jalosti ja ihan hirveällä työllä) tykkään susta". Mä en olisi lopettanut itkua tuohon vaan se olisi noussut uudelle tasolle. ;I 7
Täällä sen taas näkee, että on ihan sama, mitä mies sanoo, nainen kääntää sen päässään siten, että mies on paska jätkä
ja täällä sitten yhdessä haukutaan sitä paskaa jätkää
Ja miksi itkit sanoessasi noin miehellesi?