Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lohdutti minua, kun itkin sanoen

Vierailija
04.11.2012 |

"Rakas, vaikka kukaan muu tässä maailmassa ei pitäisi sinusta, niin sulla on minut, koska minä tykkään sinusta juuri tuollaisena kuin olet ja vaikka olisit kuinka surullinen, yritän aina piristää sua miten vain parhaiten osaan"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi itkit sanoessasi noin miehellesi?

Vierailija
2/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.

mun mies lohdutteli mua hieman samaan tapaan kun harmittelin raskauskilojani "vaikka olisit miten lihava tahansa, rakastan sua silti aina yhtä paljon"

ELI OON LIHAVA VAI???

Vierailija
4/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ku ihanaa Mutta eikö sulla särähdä tuo "vaikkei kukaan muu pitäisi sinusta..."? Sehän on oikeasti aika veemäisesti sanottu, jos tarkemmin ajattelee.

Vierailija
5/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka olisit kuinka karsea pirttihirmu ja aitanseinästä reväistyn näköinenkin, niin mä kyllä (jalosti ja ihan hirveällä työllä) tykkään susta". Mä en olisi lopettanut itkua tuohon vaan se olisi noussut uudelle tasolle. ;I 7

Vierailija
6/6 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sen taas näkee, että on ihan sama, mitä mies sanoo, nainen kääntää sen päässään siten, että mies on paska jätkä

ja täällä sitten yhdessä haukutaan sitä paskaa jätkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän