Suuttuisko sun mies jos menisit kengän koron katkeamisen takia hotelliin yöksi?
Kommentit (25)
tuollaista ei voisi tapahtua minulle. Ja jos jotain sattuisi, soittaisin miehelle vaikka keskellä yötä.
ihmettelisi, kuinka kovassa kännissä olen ollut, kun en ole osannut taksiin hypätä ja kotiin tulla...
Ihan outo selitys, ei tollaista kukaan usko
Suuttuisko sun mies jos menisit kengän koron katkeamisen takia hotelliin yöksi?
mut en kyllä ymmärrä, miks sen takia pitäis mennä hotelliin eikä kotiin.
Pitäähän sitä katkenneella korolla seuraavana päivänäkin kotiin päästä?
ratkaise mitään. Taksilla pääsee kotiin tai jos ei pääse, mies tulee tarvittaessa hakemaan.
Mutta ei se kyllä noin hömöä selitystä myöskään uskoisi. Se vaan, että meillä voi mennä otelliin yöksi vaikka siksi, että se tuntuu itsestä hyvältä idealta.
Hotellille pääsi pomppimalla, mutta ei viereiselle taksitolpalle Kuka uskoo, kuka ei
miks ei voi vaan kävellä
Pitäähän sitä katkenneella korolla seuraavana päivänäkin kotiin päästä?
tulleessaan toiset kengät.
teistä koittanut saada taksia pikkujouluaikaan Helsingin keskustasta yöllä? Tai koittanut kävellä kengillä, joissa toisessa on 10 cm korko ja toisessa korko katki?
Onko kukaan... teistä koittanut saada taksia pikkujouluaikaan Helsingin keskustasta yöllä? Tai koittanut kävellä kengillä, joissa toisessa on 10 cm korko ja toisessa korko katki?
mutta olisi sen taksin voinut soittaa vaikka sieltä hotellista ja odotella lämpimässä aulassa. Itse olen myös potkaissut koron irti toisestakin kengästä kun on sopimattomasti katkennut ja on pitänyt jokin matka kävellä.
Taksi maksaa kolmekymppiä, hotellihuone varmaan 150. Siinä on aikamoinen hintaero. Kyllä sitä taksitolpalle nyt korottomallakin kengällä pystyy linkkaamaan.
voisin soittaa hänet hakemaan minut kotiin
Voisi arvata, että keksin sellaisen syyn av-palstalta.
Minä voisin mennä hotelliin vaikka paljain jaloin. Olenko jotenkin outo, kun en osaa millään tavalla yhdistää koron katkeamista hotellissayöpymiseen, eikä varmaan miehenikään.
Vai aloittajako? Miten tulitkaan ajatelleeksi näin omaperäistä aloitusta? Kyllä meillä tulee todella aika pitkäksi.
ja syystäkin koska en koskaan käytä korkokenkiä