Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tässä miettinyt miten erilaista olisi elämä jos mies tienaisi 150 000 e /kk

Vierailija
04.11.2012 |

vs. tän hetkinen 1500 e/kk. Verolistoilla alkupäässä keikkuneilla oli kuukausiliksat noin 150 000 e. Meillä mies tällä hetkellä tienaa noin prosentin noista huippupalkoista. Aika erilaista elämää saisin elää jos olisin valinnut hieman kunnianhimoisemman ja vastuuntuntoisemman miehen. Joops. Yleensä ei hirveästi harmita, mutta jos asiaa alkaa miettiä, niin sitten kyllä harmittaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden veroluonteisten maksujen jälkeen ehkä 70 000 euroa? Kadehdittavaa?

Vierailija
2/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mietin, miten erilaista elämä olisi jos itse tienaisin 100xenemmän kuin nyt eli 270 000 ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen jos miehelläni olisi jotain, josta maksaa isot verot!

Vierailija
4/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit sinäkin killua tilastojen kärjessä, jos olisit ollut kunnianhimoisempi ja vastuuntuntoisempi.

Vierailija
5/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan noin 6000 e/kk. Teen kaikki kotityöt, hoidan lapset, ja lasten asiat. Mies tekee lyhyttä päivää ja nelipäiväistä viikkoa ja lopun aikaa makaa sohvalla. Ja taloudellinen panos koko perheen menoihin on miehellä noin 15 %, koska iso osa hänen palkastaan menee hänen omiin laskuihinsa.

Vastuuntuntoiselle naiselle ei sovi vastuuton mies.

Vierailija
6/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin, että millaista olisi elämä jos itse tienaisin tuonverran.

Vierailija
7/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun on aina pakko viedä lapset päiväkotiin ja hakea heidät sieltä. Mies ei suostu, on kuulemma liian vaikeaa.

Vierailija
8/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillehän se on sama, teitkö sen rakkaudesta vai rahasta. Äkkiseltään tuntuisi, että kun ei sinullakaan mitään hätää toimeentulosi suhteen ole, niin olet ahne ja kiittämätön, etuoikeutettu moralisti jonka mielestä sinun tapasi ovat ainoita oikeita tapoja. Voin tietenkin olla väärässä, mutta tietynlainen kylmyys ja narsistisuus välittyy viestistäsi. Mitä sä sitten sillä enemmän rahalla tekisit? Tuskin niin kovasti sitä hyväntekeväisyyteen ja "heikompien ainesten" tukemiseen olisit kylvämässä.

Vierailija
9/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VUOSI. Tällaisella miehellä ei ole työaikoja. Miehellä on siis johtajasopimus vailla työaikoja. Vaimona saisit varautua hoitamaan kodin ja lapset usein yksikin. Mies saisi palkkaa kahden edestä, mutta niin olisi töitäkin enemmän.

Vierailija
10/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen kaikki kotityöt itse.

Joo, katkeraksi ämmäksi olen kovaa kyytiä muuttumassa, myönnetään.

t.ap

Vierailija
11/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotko että rahamiesten elämä on jotenkin onnellisempaa. Ihmiset jotka tienaa noin paljon ovat aika erilaisia kuin sinä ja miehesi.Nauttikaa niistä pienistä asiaoista joita teillä on. Uskoisin että rahamiehillä ei niihin ole mahdollisuutta.

Vierailija
12/15 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vs. tän hetkinen 1500 e/kk. Verolistoilla alkupäässä keikkuneilla oli kuukausiliksat noin 150 000 e. Meillä mies tällä hetkellä tienaa noin prosentin noista huippupalkoista. Aika erilaista elämää saisin elää jos olisin valinnut hieman kunnianhimoisemman ja vastuuntuntoisemman miehen. Joops. Yleensä ei hirveästi harmita, mutta jos asiaa alkaa miettiä, niin sitten kyllä harmittaa.

Vierailija
13/15 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan miten erilaista elämä olisi jos tienaisi. Mutta myönnän kyllä että olisi mukavaa että mies tienaisi enemmän kuin minä ja osallistuisi perhe-elämään edes rahallisesti minua enemmän, kun minä kuitenkin teen kotona kaiken. Tulee todella hyväksikäytetty olo kun sekä tienaa lähes kaiken rahan että tekee kaiken kotona.

Vierailija
14/15 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis VUOSI. Tällaisella miehellä ei ole työaikoja. Miehellä on siis johtajasopimus vailla työaikoja. Vaimona saisit varautua hoitamaan kodin ja lapset usein yksikin. Mies saisi palkkaa kahden edestä, mutta niin olisi töitäkin enemmän.

enemmän kuin 150 000€/kk ja hänellä ei siis tosiaan ole työaikoja. Toisaalta on sitten ylimääräisiä lomia ja on varaa hankkia remontit ym. ammattilaisilta, eli ei minun tarvitse kuin tehdä kevyt viikkosiivous ja hoitaa lapset.

Vierailija
15/15 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin 150 000€/kk ja hänellä ei siis tosiaan ole työaikoja. Toisaalta on sitten ylimääräisiä lomia ja on varaa hankkia remontit ym. ammattilaisilta, eli ei minun tarvitse kuin tehdä kevyt viikkosiivous ja hoitaa lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi