Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa analysoimaan tämä mies ja sen käytös!

Vierailija
04.11.2012 |

Olen nyt onnistunut kivasti sotkemaan elämääni miehen joka on varattu. Hän elää kumppaninsa kanssa jota kohtaan ei kuulemma tunne kuin ystävyyttä ja tunne on molemminpuoleinen. Mies on luonteeltaan sellainen, että ei oikeen välitä mm. kännyköistä eikä mistään facebookeista vaan on sitä mieltä, että parempi soittaa kun tekstailla. Hän on myös ns. aikatauluihminen ja on suunnitellut elämänsä aika tarkkaan.

Kun tavataan hän on aivan mieletön, omistautuu täysin, kuuntelee, on kiinnostunut, huolehtii ym. Hän on herrasmies käytökseltään.

Nyt kuitenkin itseäni on alkanut häiritsemään muutamat jutut. Itse pitäisin ihastuneena "normaalina" tekstailua, pieniä viestejä pitkin päivää. Mä haluaisin nähdä enemmän mutta mies tuntuu haluavan sovittaa kaikki tapaamiset tarkkoihin aikatauluihinsa. Mistään spontaaneista tapaamisista ei ole toivoa. Jos lähetän viestin, että nähdäänkö sittenkin edellisenä päivänä niin hän vastaa, että ei sovi, nähdään vaan silloin kun sovittiin. Tosin hän kyllä ajelee ympäri Suomea joten ei se varmaan sovikaan.

Luulen, että olen jotenkin läheisriippuvainen ja seko. Ajattelen häntä koko ajan ja tuntuu, että päivät ennen tapaamista menee kituen ja on kamalia. Olen aina ihan varma, että kohta hän sanoo, ettei ole yhtään kiinnostunut. Sen perusteella miten hän käyttäytyy tuntuu, ettei hän välitä minusta oikeasti. Kuitenkin joka tapaamisella on käynyt todella selväksi, että hän todella välittää.

Mun järkeen ei vaan meinaa käydä tuollainen käytös vaikka eiköhän tuo lienee ihan normaalia?? Oletteko sitä mieltä, että mun pitää antaa hänen olla rauhassa nää meidän välipäivät kun tuntuu siltä, että hän on sitä mieltä? Onko se miehen puolelta kovin hyvän kuuloista käytöstä edes?

Kertokaa mielipiteenne! Nytkin riudun kun on niin kova ikävä ja ottaa päähän kun hänellä ei varmaankaan ole yhtään ikävä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tämän syksyn tapailukuviossa. Mielestäni se, että mies ei tekstaile kun olette erossa, ei kerro mitään hänen tunteistaan. Se ei vaan ole hänelle luontevaa.

Mutta joo, tietysti hänellä on ikään kuin enemmän valtaa tuossa teidän kuviossanne ja se voi tuskastuttaa. Ja hmm, jos mies kerran on varattu, miksi hän ottaisi sellaista riskiä, että kännykässään olisi lähetetyissä viesteissä "kaipaan sinua" -viestejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla