Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokoomuksen ideologia puoluesihteeri Taru Tujusen mukaan: MINÄ eikä varmasti ME

Vierailija
03.11.2012 |

"Kokoomuslaisen ideologian perusyksikkö, voisi näin sanoa, on aina minä, eikä varmasti me."

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi historiallisina aikoina ei ollut kokoomusta. Olisi jo sukupuutossa koko laji.

Vierailija
2/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "vahva mandaatti" kuntavaaleissa, anna mun nauraa. Äänestysprossan ollessa 58, heidän todellinen kannatus oli 12% äänioikeutetuista. Kokoomukselle sopii hyvin, että lähes puolet kansasta on niin syrjäytynyttä, ettei edes äänestä.

Tavoite seur. vaalikaudelle on syrjäyttää lisää jengiä, saada äänestysprosentti entistä alemmas ja kokoomus taas "selvään vaalivoittoon".

"aina minä eikä koskaan me"

"heikompi aines sterilisaatioon"

"Lennu on ihqu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeän aina kun Katainen höpisee vastuunkannosta. Ei vaan sovi tuo sana kokoomuslaisen suuhun.

Vierailija
4/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteinen on kantanut vastuuta kouluajoistaan alkaen. Omasta opintomenestyksestään kantoi niin hyvin, että sai kaikista aineista kutosta. Kokoomuksen mukaan on hyvä kun vaan tehdään ja hössötetään, laadulla ei ole niin väliä. Katainen varmaan teki koulussakin ahkerasti läksyjä, mutta mikä oli lopputulos? Nytkin se varmaan koko ajan höyryää jotain, mutta mikä on lopputulos? Suomen kansan rahat jaettu taivaan tuuliin, suurpääomille annettu rajattomat oikeudet "suunnitella veroja" ja viedä tehtaita kolmanteen maailmaan....

Vierailija
5/6 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteinen on kantanut vastuuta kouluajoistaan alkaen. Omasta opintomenestyksestään kantoi niin hyvin, että sai kaikista aineista kutosta. Kokoomuksen mukaan on hyvä kun vaan tehdään ja hössötetään, laadulla ei ole niin väliä. Katainen varmaan teki koulussakin ahkerasti läksyjä, mutta mikä oli lopputulos? Nytkin se varmaan koko ajan höyryää jotain, mutta mikä on lopputulos? Suomen kansan rahat jaettu taivaan tuuliin, suurpääomille annettu rajattomat oikeudet "suunnitella veroja" ja viedä tehtaita kolmanteen maailmaan....

Ja poliittisen uransa sai alkuun asiakirjoja väärentämällä... että sellaista vastuunkantoa.

Vierailija
6/6 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ideologia on TYHJÄ eikä varmasti JAA tai EI.