Mikä on sun linjasi kalenteriasiassa? Suostutko ostamaan lähes 30 euron joulukalenterin
lapsellesi? Meillä on 3 lasta ja 90 euroa kalentereihin tuntuu todella paljolta. Tyydyn siis tänäkin vuonna askartelemaan itse yllätyskalenterin.
Kommentit (34)
mennä 90 euroa kalentereihin...että jotain rajaa säästämiselle? En ymmärrä pointtiasi?
Aivan järjetön ajatus! Suklaakalenteritkin tökkii, se suklaahan on ihan skeidaa....Teen mieluummin itse ja laitan ihan oikeata suklaata mukaan.
Ja sieltä tuli sellaista pikkutilpehööriä, ei vakuuttanut.
Meillä on itse tehty kalenteri, josta tulee pikkuleluja. Siitä tulee helposti kalliimpi kuin lelukalenterista, mutta meillä on ollut siinä monta vuotta sama keräilyidea, siitä tulee pääosin Schleichin hahmoja, joskus jotain muutakin
Meillä on kolme lasta ja saavat siitä lelukalenterista kukin vuorollaan avata. Sen lisäksi kullakin on oma ihan tavallinen kuvakalenteri. Meillä on tämä toiminut ja tietty noi Schleich-hahmot on sen verran arvokkaita, että ovat jo joululahja sinällään.
Maksan ilomielin siitä, että ainakin yhden kuukauden ajan lapset ryntäävät ylös sängyistään avaamaan luukkuja vrs tavalliset aamukitinät.
mennä 90 euroa kalentereihin...että jotain rajaa säästämiselle? En ymmärrä pointtiasi?
päinvastoin, mutta mitä se mulle kuuluu mitä joku ostaa. Sitä tarkoitin.
koska nuo Legot ovat sitten ihan mukava lisä vanhoihin Legoihin yhdistettyinä.
(kolme lasta)
Mielummin rahani legokalentereihin kun suklaa tai joku muu krääsä-kalentereihin.
Viime vuonna ei ollut legokalenteria, tänä vuonna ostin. Legoilla nyt on jotain virkaa myöhemminkin. Vaikka kyllähän se kirpas, mutta jos nyt kaksi lasta iloitsevat niistä niin mielummin näin. Etenkin kun toinen lapsista on keliaakikko niin Lego on turvallisempi vaihtoehto. Maksoivat prismassa 21€ ja joo oli mielestäni kalliit.
Eivät mitään muuta, yrittäppä meidän lapsille ehdottaa muuta, kuin arpakalenteria, niin siinä kiukutellaan koko joulukuu...
ostin tänä vuonna ekan kerran lego-kalenterin ja toisen 24€ maksaneen kalenterin. Totesin että ne tulevat HALVEMMAKSI (ja helpommaksi!)kuin se että metsästän jostain tiimarista jotain pikkukrääsää itse täytettävään kalenteriin! Lego kalenterit on näppäriä kun niistä saa lisäosia jo olemassa oleviin setteihin!
Ja meillä ei muuten lapset edes pyytäneet noita kalentreita, ostin ihan omasta aloitteestani!
kolmelle lapselle ja äidille (= perheen yhteinen) ostetaan perinteiset kalenterit. Ei suklaata, ei legoja tms. Tärkeintä on kaunis kuva ja joka-aamuinen luukun avaaminen ja tarinointi.
Teet oikein ap, 30 e/ kalenteri on tolkutonta!
Kalenterikausi alkaa kuukauden päästä, pitääkin ruveta etsimään sopivia .... :)
ostan sellaisen ja jaan palikat pussukoihin itse tekemääni kalenteriin. Saa sitten jouluaatoksi koottua jonkun isomman legon esim. kaivurin tai matkailuauton
joka on kaiken lisäksi allerginen. Ei tunnu yhtään pahalta ostaa sitä 30€:n legokalenteria. Lisäksi meillä on Mailegin iso Nisse-kalenteri, jonka taskut täytän itse. Tuo itse täytettävä tonttu tulee paljon kalliimmaksi kuin legokalenteri, muttei haittaa. "Joulu on kerran vuodessa vaan!" :-)
Joten ostain nyt sitten sellaiset. Lasten mielestä se suklaa on hyvää, itse en kyllä suuhuni laittaisi.
Halvaksi tulee ja lapset ovat iloisia, joten sopii minulle! : )
Aivan naurettava hinta kalenterista.
Viime vuonna menin ostamaan kun lapset niin nätisti vaan totesivat serkuilla olebvan sellaiset, eivät siis vinkuneet itselleen.
Helllämielisenä hömelöna menin yllätykseksi ostamaan heille kalenterit..
Menivät pirut avaamaan luukut ensimmäisellä viikolla.
itse syön noin 10 kalenteria joka vuosi, ihan vaan siksi että rakastan sitä siinä olevaa suklaata :D lapsilta piilossa, tietty. :D
kolmelle lapselle ja äidille (= perheen yhteinen) ostetaan perinteiset kalenterit. Ei suklaata, ei legoja tms. Tärkeintä on kaunis kuva ja joka-aamuinen luukun avaaminen ja tarinointi. Teet oikein ap, 30 e/ kalenteri on tolkutonta! Kalenterikausi alkaa kuukauden päästä, pitääkin ruveta etsimään sopivia .... :)
ostan Littlest Pet Shop -kalenterin. Viime vuonna ostin 20€ kuvakalenterin. Yksi lapsi.
Kaikki lapset halusivat jonkin lelukalenterin vähintään 30 e kappale. Lapsia viisi. Tuli halvemmaksi ostella tarroja, pikkulegoja ja karkkia ilman kalenterikuorta.