16-vuotias tyttäreni raskaana pitääkseen poikaystävänsä
Sain kuulla että 16-vuotias tyttäreni hankkiutui tahalteen raskaaksi, pitääkseen poikaystävän itsellään, vaikka väitti sitä vahingoksi, minulle, sekä poikaystävälleen. Mitä sanon tyttärelleni? Onko tämä huomionhakuisuutta? Entä jos poikaystävä nyt kuitenkin jättää tyttäreni, tytär jää ilman poikaystävää lapsen kanssa...
Kommentit (7)
sanonut hänelle siitä vielä mitään? Mutta, sanot mitä tahansa, mitä väliä sillä enää on?
Tyttäresi on hankkiutunut raskaaksi ja kantaa nyt sitten seuraukset itse, ehkä sen kundin kaa, mutta sitähän ei voi vielä tietää...
Oletettavasti tarvitsee sun tukea tässä alkuun varsinkin kovasti.
Jos tää ei nyt ole pelkkä provo, niin tyttäresi on kuvottava kasa paskaa, oikea kusipäiden kuningatar, ja jos ei aborttia tee niin toivottavasti syntyy vammainen lapsi ja mies lähtee karkuun jättäen kusipään yh-mammaksi vammaiselle koko loppuelämäkseen. Kyllä jotkut ihmiset sitten ovat hirveitä.
Ikää sinullakaan tuskin paljon on... Tai sitten kehitys vain on loppunut 12v iässä.
Sain kuulla että 16-vuotias tyttäreni hankkiutui tahalteen raskaaksi, pitääkseen poikaystävän itsellään, vaikka väitti sitä vahingoksi, minulle, sekä poikaystävälleen. Mitä sanon tyttärelleni? Onko tämä huomionhakuisuutta? Entä jos poikaystävä nyt kuitenkin jättää tyttäreni, tytär jää ilman poikaystävää lapsen kanssa...
Valitettavasti 16-vuotias ei pysty ihan vielä loogiseen ajatteluun ja käsittämään syy-seuraussuhteita pitemmällä aikavälillä.
Aikoinaan muistan, miten vuotta vanhempi kaverini tuli raskaaksi, kuvitteli muuttavansa yhteen poikaystävän kanssa ja järjesteli jo asuntoasioita. Poika sitten ilmoittikin, että ei kiinnosta ja kaverini päätyi aborttiin.
niin lapsellisissa harhoissaan tehnyt noin tyhmän teon, joka vaikuttaa niin moneen ihmiseen, häneen itseensä, tulevaan lapseen ja lapsen isään.
Kun tekee tuossa iässä tuollaista niin, ei todellakaan ole kypsä äidiksi!
Pelasta lapsesi!
Jos tää ei nyt ole pelkkä provo, niin tyttäresi on kuvottava kasa paskaa, oikea kusipäiden kuningatar, ja jos ei aborttia tee niin toivottavasti syntyy vammainen lapsi ja mies lähtee karkuun jättäen kusipään yh-mammaksi vammaiselle koko loppuelämäkseen. Kyllä jotkut ihmiset sitten ovat hirveitä.