Mikä noissa kokoomusnuorten vpj:n mielipiteissä on niin kauheaa?
Paljon täälläkin niitä kritisoidaan, mutta mulla on tuttavapiirissä tosi paljon ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, ettei tämän "heikomman aineksen" tulisi hankkia lapsia. Ja nämä ovat aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä eivätkä mitään pukupellejä, joilla on kokkareen jäsenkirja rintataskussa.
Uskomatonta, mitä jeesustelua tämänkin aiheen ympärillä tällä hetkellä on. Itse ainakin ajattelen samoin enkä tunne siitä yhtään huonoa omaatuntoa. Ihminen on typerä, jos ei tajua, että huono-osaisten ja heikkolahjaisten ihmisten ei kannata lisääntyä. Siitä seuraa vain lisää kurjuutta, joka ei poistu syytämällä rahaa vaan vaikuttamalla siihen, etteivät nämä ihmiset lisäänny.
Kommentit (24)
mutta jos ne otetaan vakavasti kertovat ne kauheasta ja natsismia muistuttavasta maailmankuvasta.
Mielipiteenähän tuota voi verrata teini-ikäisen harkitsemattomiin möläytyksiin. Ei ihan loppuun asti ajateltu ollut tämä "mielipide". Sen hänen mainitseman kuvitellun heikon aineksen voisi kuvitella sanovan jotakin tuollaista.
Mun mielestä heikompaa ainesta on ylipainoiset ja alle 170cm pitkät. Niin ja tietty rumat ja ohut hiuksiset. Niin ja köyhät siis tietenkin. Ja tyhmät. Tuloraja ja älykkyysosamääräraja lastenhankintaan! Taitaisi tämäkin palsta hiljentyä kun kukaan teistäkään ei enää saisi tehdä lapsia...
Lapsen voi hankkia vasta geenitestien jälkeen. Osittain sillä seulotaan muslimisukurutsan tuotoksien lisääntymistä eli idiootit karsitaan ja toisaalta estetään, ettei muslimien sukurutsaperinne ja siskon nussiminen enää jatkuisi.
mä en enää kestä tätä tyhmyyden määrää, joka teissä "kauniimmissa ja lahjakkaimmissa" sikiää!!!!
Joka ikinen yksilö on ainutlaatuinen mahdollisuus, kasvatuksella ei voida tuottaa mitään mallikansalaisia, kasvatus ei ole mikään koneistettu tehdas...
ja b) kun yhteiskunta tarvitsee toimiakseen suuren määrän prekariaattia ja myös työttömiä (reserviksi sekä tekemään palkatonta työtä, esim. lasten hoitoa, joka ei BKT:ssa näy). Me tarvitaan massat siivoamaan, kaupan myyjiksi, auton korjaajiksi, ruuan keittäjiksi, lähihoitajiksi, teollisuustyöläisiksi jne jne. TARVITAAN. Jos te pösilöt "kauniit ja rikkaat" olette kohta ainut aines, joka saa lisääntyä, niin silloin niistä teidän jälkeläisistä EI voi enää mitenkään tulla paperia pyörittäviä virkamiehiä, puku päällä pörhenteleviä juristeja ja ekonomeja, vaan niistä teidän kultamussukoista on tultava keittäjiä ja rakennusmiehiä takaamaan elämän perusedellytykset, muuten koittaa nopea kuolema.
Ei noissa nyt mitään varsinaisesti kauheaa olekaan.Itsekin olen osittain samaa mieltä.
En poistaisi lapsilisiä,mutta laittaisin toimeentulotukeen jonkun aikarajan,esim. tietyn määrän kuukausia ja jos/kun tukikuukaudet käytetty niin olisi pakko hankkiutua kouluun/töihin.