Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallatko pieraista miehesi läsnäollessa?

Vierailija
02.11.2012 |

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin uskallan! Olisi kamalaa joutua kotonaan pieruja pidättelemään. Viimeistään yhteenmuuttaessa kannattaa opetella pieraisemaan kumppaninsa läsnäollessa, tai saa pidätellä loppuelon!

Vierailija
2/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2012 klo 18:02"]

Ollaan oltu 15 v yhdessä... Löytyykö oikeesti joku kohtalotoveri, joka ei uskaltais?!

Miksi en uskaltaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan tekisi niin. 

Vierailija
4/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua piereskellä julkisesti, en siis myöskään miehen kanssa. Menen vessaan ja päästän pierun varovasti paperiin. Onneksi vessassa on myös ikkuna tuulettamista varten. Mielestäni p*skanhajut eivät kuulu parisuhteeseen.

Vierailija
5/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin uskaltaisin mutta sitä en kolmen vuoden aikana ole ehtinyt vielä tehdä. Miksi: en halua. Se on epäkohteliasta kuten röyhtäileminen, haisee pahalta ja on hemmetin epänaisellista. Pieren lenkillä, toisessa huoneessa ja missä tahansa missä ei ole ihmisiä vierellä haistamassa kaasutteluni. Kaino en ole, ja seksistä on turha sanoakaan sillä luulen miestennekin pitävän teitä vähän seksikkäämpinä jos ette pierisi, paskoisi ja röyhtäilisi silmien alla päivittäin. Mutta mikäs siinä: teidän kaaauttelunne ei kiinnosta minua, eikä varmaan minunkaan teitä, joten samapa tuo

Vierailija
6/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta takana, enkä piere, en halua.

en piereskele edes ystävieni seurassa, vaan pystyn sen hetken pidättämään tai menen eri tilaan.

Vierailija
7/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele mieheni seurassa, en koe sitä tarpeelliseksi :-D En piere kenenkään muunkaan seurassa, on minulla jonkinlaiset käytöstavat sentään.

Vierailija
8/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei liity käytöstapoihin mitenkään.. Minulla ainakin tulee NIIN kipeäksi vatsa jos en piere, että en pystyisi elämään. Pakko vain on pierrä ja hajut hävettää :(

Vierailija
9/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa kyllä kesti ennen kuin uskalsin. Yhdessä oloa oli takana yli vuosi ja yhdessä asumista muutama kuukausi. Mies joskus päästeli kaasuja ja pahoitteli sitä, koska minä en koskaan päästellyt omia kaasujani hänen läsnäollessa. Minua ei ole koskaan häirinnyt hänen piereskelynsä ja pikkuhiljaa olen alkanut uskaltaa itsekin päästellä kaasuja hänen seurassaan. Mulla tulee maha kipeäksi, jos pidättelen liikaa!

Eniten kai sitä pelkäsi, että mies ei enää pitäisi minua haluttavana, seksikkäänä ja naisellisena, jos haisisin hänen seurassaan. Pelko oli onneksi aiheeton. Onpa meillä tapahtunut sellaistakin, että on pidetty piereskelykilpailuja :D No, se oli oikeasti aika ällöttävää, niin siitä luovuttiin. Mutta kyllä meillä saa kaasujaan päästellä, ettei tarvi kärsiä mahakivuista turhaan! Kunhan sitä sen verran kontrolloi, ettei esim. seksin aikana tai ruokapöydässä haise. Eikä silloin, kun on vieraita kylässä tai ollaan julkisella paikalla!

Vierailija
10/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa oli ihan mahdotonta pidätellä! Onneksi ei tarvinnut, koska mieheni ei ole mikään hienohelma. En tajua, miksei nainen saisi pierrä miehensä läsnäollessa, jos mieskin pieree naisen kuullen. Eikä se tietenkään ole sama asia, kuin kaikkien kavereiden ja vieraiden kuullen paukutteleminen. Kumppanin kanssa asutaan, näiden muiden seurassa vietetään lyhyempiä aikoja kerrallaan. 

Vierailija
11/45 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vanhempien kas kotonakaan nii tehty ja yli kaiken toivon ettei tästä tule mikään estoton homma tulevaisuudessa. Hyi olkoon olla samassa luokkahuoneessa kun 20 teiniä ********

eli siis en tee sitä mieheni ollessa paikalla eikä hän minun ollessa. Se on ainoastaan inhottavaa ei edes hauskaa millään tavalla.

Vierailija
12/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kuitenkaan pieraise. Sori, en ollut varma kumpaa tässä haettiin.

Vierailija
13/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin uskallan ja miestä se vain naurattaa, mutta meillä tuo pieruhuumori kukkii valitettavan useinkin :) Elämä on muutenkin vakavaa, niin pienistä ne ilot on otettava!

Vierailija
15/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista vastausta hyväksytä. Joko piereskelet tai et.

mä mun mielestä vastasin piereskelenkö vai en. En vaan ollut varma kysyttiinkö aloituksessa nimenomaan uskalluksesta vai konkreettisista teoista, joten vastasin kumpaankin.

Vierailija
16/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 15 v yhdessä... Löytyykö oikeesti joku kohtalotoveri, joka ei uskaltais?!

Vierailija
17/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tee sitä mielelläni, koska minusta ei ole kiva haistella toisen pieruja. Mieheni piereskelee estoitta pahanhajuisia kananmunapieruja autossa ja sängyssä ja se oikeasti yököttää mua. Eri asia, jos vahingossa pääsee, mutta tieten tahtoen toisen vieressä piereskelyä en ymmärrä.

Vierailija
19/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla pieraista töissä palaverissakaan, vaikka se varmasti olisi ihan lystiä. Enkä uskalla pieraista kaupan kassajonossa. Jopa lapsen muskarissa en uskalla pieraista kesken alkupiirin tms.

Taidan olla kamalan estynyt ihminen, kun en päästele suolikaasuja missä tahansa ja kenen tahansa ollessa paikalla.

Vierailija
20/45 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoa yli kaiken jos joku pieraisee toisen lähellä.

Lapsi on laskenut kuulleensa mun pieraisevan vahingossa jo 2 x hänen kuulleen. Lapsi on nyt 12v.....