Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä kummittelee : 0 True story!

Vierailija
02.11.2012 |

Kun muutimme tähän taloon, niin kaikki oli vuosien 2003-2009 oikein hyvin. Teimme ison rempan 2010, jonka jälkeen alkoi tapahtua.

Ensin ilmapiiri muuttui ahdistavaksi, jotenkin kovin sakeaksi. Meille ei halunnut tulla kukaan, vaikka ennen olimme aina se perhe, jonka isossa talossa oli kiva juhlia porukalla. Viimeisellä kerralla kun juhlittiin tyttökaveri pyysi tulemaan kanssaan vessaan! Olemme aikuisia ihmisiä, joten se oli hieman erikoinen pyyntö.

Jälkikäteen osa kavereista ja sukulaisista mainitsi, että meillä on remontin jälkeen jotenkin erilainen tunnelma, osa sanoi, ettei tunne oloaan tervetulleeksi. Miehen mummi sanoi, että meillä on aina jääkylmä, ettei hän tarkene olla meillä. Sisälämpötila on kuitenkin aina 25 huimat astetta!

Meille syttyy valoja ja kerran tunsin, että joku nukkui vieressäni yöllä. Tunsin ihmisen lihaisan kropan vieressäni. Kun heräsin kunnolla, muistin, että mieheni on anopilla lapsien kanssa remppapölyä paossa. Tuona kertana lähdin sitten siitä paikasta autoon käsilaukun kanssa ja ajoin perässä anopille.

Mies nauroi eikä uskonut. Nyt olemme sellaisen tilanteen edessä, että talo ahdistaa niin paljon, että joudumme ehkä muuttamaan unelmien talosta pois. Aivan kuin kotonamme olisi joku näkymätön ihminen, joka ei ole hyvä.

On selvää, että tästä ei voi jutella omalla naamalla, koska tämä kuulostaa aivan hullulta.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun talossa on myös samaa.. Kummittelu alkaa aina kun talossa on tehty remonttia/muutosta

Vierailija
2/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne jonkun mielikuvituksen tuotetta, mutta täällä on yksi kohtalotoveri, jos ap on tosissaan. Kohtalotoveri siinä mielessä, että olen itse kokenut vastaavia juttuja, en tosin nykyisessä kodissani.

Ymmärrän myös, että joku haluaa uskoa kaikki selittämättömät asiat paskapuheeksi, onhan silloin turvallisempi olo. Mulla on itselläni ap:n kokemusten tyyppisiä kokemuksia ja vain tietyissä paikoissa niitä on tapahtunut ja tiettyinä aikoina. Ei esim. koskaan uusissa taloissa. Enkä viitsi kovin paljoa tässä kertoa yksityiskohtaisesti, etten leimaudu av-mammatuttujeni silmissä av-mammaksi - näistä jutuista nimittäin on joku kuullut irl. ;)

Kuitenkin olen joutunut ajan saatossa toteamaan, että ihmiset eivät ymmärrä kaikkea, ja että on varmasti joku rinnakkaistodellisuus tms. Ehkä joihinkin paikkoihin jää "jälkiä" tai todennäköisemmin jotkut ihmiset jäävät tai palaavat jossain määrin tuttuihin "maallisiin" ympyröihin täältä lähdettyään. Mielestäni on myös tavallaan hirveän lohdullista ajatella, että ymmärryksemme ei selitä kaikkea. Vaikkakin nuo kokemukset ovat olleet todella pelottaviakin ja ahdistavia.

Ap:lle suosittelen ensin kokeilemaan vaikka papin vierailua talossa jolloin hän voisi siunata talon. Sen jälkeen jos tilanne ei muutu, kannattaa varmaan muuttaa pois, tai sitten hyväksyä se tosiasia, että teillä on joku ylimääräinen "asukki" siellä. Itse halusin aikoinani muuttaa pois asunnosta, jossa tapahtui omituisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarkoita Lorinalla naisen nimeä vaan kamalaa lorinaa pitkin yötä ja päivää. Ihan, kuin joku kaataisi vessanpönttöön vettä. Päivän mittaan lorisee 8-13 kertaa. Joskus yölläkin:(

vuotokohdan paikallistamiseksi

Vierailija
4/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt valkoisen kummituksen silmänaukkkoineen, käsineen, jalkoineen, olen kuullut mieheni puhuvan toisella puolella huonetta kuin missä hän nukkui samalla hetkellä, nähnyt huoneen täynnä lentäviä vauvoja jne. Valveunia ja unihalvauksia.

oot skitso.

Vierailija
5/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne jonkun mielikuvituksen tuotetta, mutta täällä on yksi kohtalotoveri, jos ap on tosissaan. Kohtalotoveri siinä mielessä, että olen itse kokenut vastaavia juttuja, en tosin nykyisessä kodissani.

Ymmärrän myös, että joku haluaa uskoa kaikki selittämättömät asiat paskapuheeksi, onhan silloin turvallisempi olo. Mulla on itselläni ap:n kokemusten tyyppisiä kokemuksia ja vain tietyissä paikoissa niitä on tapahtunut ja tiettyinä aikoina. Ei esim. koskaan uusissa taloissa. Enkä viitsi kovin paljoa tässä kertoa yksityiskohtaisesti, etten leimaudu av-mammatuttujeni silmissä av-mammaksi - näistä jutuista nimittäin on joku kuullut irl. ;)

Kuitenkin olen joutunut ajan saatossa toteamaan, että ihmiset eivät ymmärrä kaikkea, ja että on varmasti joku rinnakkaistodellisuus tms. Ehkä joihinkin paikkoihin jää "jälkiä" tai todennäköisemmin jotkut ihmiset jäävät tai palaavat jossain määrin tuttuihin "maallisiin" ympyröihin täältä lähdettyään. Mielestäni on myös tavallaan hirveän lohdullista ajatella, että ymmärryksemme ei selitä kaikkea. Vaikkakin nuo kokemukset ovat olleet todella pelottaviakin ja ahdistavia.

Ap:lle suosittelen ensin kokeilemaan vaikka papin vierailua talossa jolloin hän voisi siunata talon. Sen jälkeen jos tilanne ei muutu, kannattaa varmaan muuttaa pois, tai sitten hyväksyä se tosiasia, että teillä on joku ylimääräinen "asukki" siellä. Itse halusin aikoinani muuttaa pois asunnosta, jossa tapahtui omituisia asioita.

Turvallisuudentarve ei tähän ole syynä. En vain pysty uskomaan yliluonnolliseen ,vaikka kuinka haluaisin. Ikävä kyllä, olisihan se paljon jännempää.

Vierailija
6/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän remontissa muuttui? Yleensä noi henget on sidoksissa esim. johonkin esineeseen (tai ihmiseen). Kun siitä pääsee eroon, lähtee henkikin samalla.

Tästä vaan on ikävä kyllä mullakin pari kokemusta, vaikka muuten ihan "järkevä" ihminen olenkin. Kerran se oli kirpparilta ostettu sormus, toisen kerran venäläinen koppalakki.

Jos tulee paha tilanne kotona, rukoile (kuuluit sitten mihin uskontoon tahansa). Tai lue raamattua ääneen tms. rauhoittaa itseä ja tomii ihan yhträ hyvin kuin jonkun papin pölinät.

Vierailija
7/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vol. 268

Vierailija
8/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui kerran niin, että tunsin kuin joku olisi kävellyt kotonani ja myöhemmin nukkunut vieressäni. Näin ja kuulin kävelijän ja kosketin vieressäni nukkujaa. Oon 100% varma, että kyseessä oli vain unihalvauskokemus. Niihin voi liittyä myös erilaisia aistimuksia. Kannattaa miettiä myös unihalvauksen mahdollisuutta, eikä ajatella heti kummitusjuttuja.

Luen kirjaa tai lehteä sängyssä tai sohvalla maatessani, mutta yhtäkkiä se kirja tai lehti katoaa jonnekin.

Siinä vaiheessa en yleensä edes muista mitä olin lukemassa. Muistan vain lukeneeni jotakin, ja että se katosi yhtäkkiä.

Untahan se lukeminen niissä tapauksissa on ollut, vaikka todelta tuntuikin. Ihan selvästi tunnen aina sen kuinka pidä kädessä lukemaan kirjaa tai lehteä.

Vierailija
9/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitetaan luonnonlait uusiksi...

Oikeastiko muka joku aikuinen ihminen uskoo tuollaiseen soopaan?

Vierailija
10/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Meidän yläkerrassa asuu kanssa joku "henki". Olen nimennyt sen yläkerran isännäksi. Hänkin kertoilee välillä mielipiteitään asioista. Uusia mattoja en voi laittaa koska isäntä suuttuu ja sitten rupee ovet pamahtelemaan kiinni :( Valoja syttyy kanssa pitkin päivää, ylhäältä kuuluu askeleita, oven kahvat liikkuu itekseen ja yhtenä yönä heräsin kun joku tarrasi jalasta kiinni. Tietenkään sillon ei ollu muita kotona elikkäs tuli sitten valvottua loppuyö. Ulkona kun ollaan niin tulee se tunne että joku tuijottaa. Yläkerran ikkunassa näkyy silloin aina "hahmo". Vaikka siellä ei pitäisi kenenkään olla. En nyt kaikkea kerkeä luettelemaan mutta....

Meillä on toiminu se että useimmiten kuuntelen yläkerran herran mielipidettä. Oon yrittäny pitää taloa mahdollisimman siistinä ja tuonut muutamia 40-luvun esineitä koristeiksi niin on isäntä rauhoittunut. Talo on rakennettu 41-vuonna ja talon rakentanut isäntä eli,asui ja kuoli tässä talossa. Niimpä olen ajatellut että tuo vanha isäntä on tänne jäänyt. Mutta meillä ei käyttäydytä agressiivisesti....

Ehkä teidän kannattaa ensin katsoa mitä haamu haluaa. Meillä se ainakin toimi. Ilmeisesti talon remontointi oli teidän kummitukselle liian iso pala ja se on siitä suuttunut. Palauttakaa jotain vanhaa sinne taloon. Matto, verhot, tuli...tai jotain. Ehkä se siitä rauhoittuu.... :)

Vierailija
11/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan hankkiudut siitä hengestä eroon. Googleta Esko Jalkanen, sieltä saat apua hengen häätöön. Voit myös itse opastaa henkeä valoon, siunata ja puhdistaa kotisi, pyytää enkeleitä saattaamaan eksynyt valoon tms.

AP on todennäköisesti poikkeuksellisen herkkätuntoinen (henkiolennot usein "tuntee" esim kuumana tai kylmänä väreilynä, puristuksen tunteena tms vastaavaa) joten kaikki muut eivät välttämättä näe tai koe talossasi mitään ihmeellistä. Sinulla nyt vaan on siellä liikaa seuraa, hankkiudu eroon :)

Siunaamiseen et tarvitse pappia tms välikättä vaan ihan itse joka huoneessa siunaat huoneen ääneen (esim. "siunaan ja puhdistan tämän huoneen valolla ja kristuksen rakkaudella") ja samalla opastat että ylimääräinen porukka kääntykööt valoon ja jatkoon eteenpäin, tämä on väärä väliasema asettua pysyvästi asumaan.

Ei maksa mitään, ainoastan saattaa tuntua "hullulta", mutta kokeile nyt tätä ensin. Sitten voit pyytää apua joltain energiahoitajalta, tai Esko Jalkasen luonnonvoimat yhdistykseltä.

Vierailija
12/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään, ainoastan saattaa tuntua "hullulta", mutta kokeile nyt tätä ensin. Sitten voit pyytää apua joltain energiahoitajalta, tai Esko Jalkasen luonnonvoimat yhdistykseltä.

vittu mitä paskaa!!!!!!!!!!!

Ettäkö oikeen enrgiahoitaja apuun kummituksia häätämään.

Ghostbusters sentään...

Vierailija
13/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ajattelisin että remontissa on tehty joku paha virhe, jonka johdosta sisäilman laadussa on jotain vikaa.

Tuon tyypin sängyssä istumassa/ottamassa jaloista kiinni, tms. olen kokenut itse monta kertaa, kun joitain mielialalääkkeitä käyttäessäni olen saanut unihalvauksia.

Vierailija
14/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa herkkä näille henkiolennoille. Joskus kun on elämässä ollut vaikeaa niin olisin oikein toivonut että olis joku viisaampi opastamassa jollain tapaa...mutta kun ei niin ei.

Ostimme parikymmentä vuotta vanhan talon, jonka remontoimme kauttaaltaan. Siellä on koko ajan ollut hyvä henki. Ei näy ketään kävelemässä tai katselemassa ikkunoista, ei kosketa eikä kuiski, mutta silti ilmapiiri talossa on jotenkin hirmu hyvä. Olin ajatellut tätä jo aikaisemmin, kunnes tätini tuli käymään ja hän on kiinnostunut esim. sieluvaelluksesta ja muusta. Hän yhtäkkiä totesi saman että onpa täällä hyvä henki.

Silloin tuntui todella hyvältä, koska itselle tulee olo että meitä ja etenkin lapsia suojelee jokin hyvä olemassa olon muoto.

Vierailija
15/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin teillä on sairaan kuuma, ei ihme jos pää pehmenee.

Siitä mummosta en tiedä, onko sairas sitten, mihin lämpöön on tottunut, vai aistiiko vetoa tms. Tai hikoilee itsensä teillä märäksi, ja kohta palelee.

Teinä laskisin nyt ekana sitä lämpöä.

Vierailija
16/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietittävää: http://www2.hs.fi/klik/nytfi_nostot/kummitus.html

Täntyyppisiin juttuihin on aika vaikea sanoa suoralta kädeltä, että kyseessä on joku ihmisen mielenterveysongelma. Nuo ilmanlaatujututkin on minusta paljon kauempaa haettuja kuin ihan yksinkertaisesti myöntäminen, että me emme osaa selittää kaikkea. Hyvin lyhyt ja yksinkertainen, vapauttava oivallus, ja oikeastaan ihmisen ajattelukyvyn täytyy olla aika rajallinen, jos tappelee moista ajatusta vastaan. "Ei voi olla mahdollista", miksei voi? Oletko sinä, ihmisapinoiden jälkeläinen, todellakin niin täydellisen viisas aivoinesi, että ymmärrät ja voit selittää loogisesti kaiken lajitovereidesi tekemien tutkimusten valossa?

Vierailija
17/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei luterilaiseen srk, vaan helluntai-tai vapaakirkkoon. Sinua ei pidetä siellä hulluna. Olen itse uskovainen, ja uskon että on olemassa tuollaisia yliluonnollisia asioita. Kuitenkin, nuo on niitä "pahoja" asioita, joihin auttaa niiden poisajaminen, ja sen voi tehdä joku em.seurakunnan pastori esim. Käy rukoilemassa teidän kotona, ei sen kummempaa. Jos pyydät joltain ihme meediolta apua, niin ongelma varmaan vaan pahenee! Kun oikeasti, Jumala on se joka auttaa tuollaisissa tilanteissa, ei kukaan muu. Jos olet edes vähän kristitty, niin ymmärrät tämän logiikan varmaan itsekin. Siunausta sun elämään, ja rohkeasti vaan soitat jollekin seurakunnan pastorille. Tule sitten kertomaan, miten kävi.

Vierailija
18/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi sille mitaan, etten pysty uskomaan henkiin sellaisina kuin ne tassa ketjussa esitetaan. Minulla on heista toisenlainen nakemys. Joskus on selvittamattomia asioita, jotka hiertavat, tunnelma voi olla hyvinkin jannittynyt.

Minustakin sellainen ihmisen ylemmyydentunto, etta kaikki tieto on jo saavutettu, on vastenmielista. Erityisen vastenmielista on heti vetaa esiin nama mielenterveysjutut, kun joku kertoo kokemuksistaan.

Vierailija
19/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä, ihmisapinoiden jälkeläinen, todellakin niin täydellisen viisas aivoinesi, että ymmärrät ja voit selittää loogisesti kaiken lajitovereidesi tekemien tutkimusten valossa?

olen. On täysin varmaa että kummituksia ei ole olemassa.

Vierailija
20/60 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sellainen ihmisen ylemmyydentunto, etta kaikki tieto on jo saavutettu, on vastenmielista. Erityisen vastenmielista on heti vetaa esiin nama mielenterveysjutut, kun joku kertoo kokemuksistaan.

kaikkea tietoa ole saavutettu, läheskään.

Mutta koko ajan keksitään ja opitaan lisää.

Ja samalla harhauskomukset kitketään pois.