Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laiha läski (kuvia)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole todellakaan näyttänyt myös tuollaiselta kuin nuo laihaläski-kuvat tuolla. Ilmeisesti olen pelkkä laihalaiha, kun olen liikkumaton mutten laihaläski ;)

Vierailija
2/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä aina täällä kysellään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on tavallisesti ryhti. On ihan sama miten hoikka on, jos ryhti tuo mieleen mummon. Mummous ei vain ole seksikästä.

Vierailija
4/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tähän asti pitänyt kroppaani ihan ok:na. :(

Vierailija
5/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just kuin mun kroppa ja olen tähän asti pitänyt kroppaani ihan ok:na. :(

taidan tuntea sinut! just saman näkönen!

Vierailija
6/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normaali-ihmisten mielestä, fitness-hörhöt tietysti eri mieltä, heistä vain selvästi lihaksikas treenattu kroppa on ok. Mutta kyllä pääosa ihmisistä pitää tuollaista naiskehoa ihan hyvän näköisenä.

Vierailija
7/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.6 "laiha läski"

Vierailija
8/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normaali-ihmisten mielestä, fitness-hörhöt tietysti eri mieltä, heistä vain selvästi lihaksikas treenattu kroppa on ok. Mutta kyllä pääosa ihmisistä pitää tuollaista naiskehoa ihan hyvän näköisenä.

Kuutonen ehti tässä jo hieman masentua. :) Miehille on tämä kroppa kyllä varsin hyvin kelvannut!

Vierailija
9/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tämä kroppa kyllä varsin hyvin kelvannut!

Vierailija
10/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin ongelma on tavallisesti ryhti. On ihan sama miten hoikka on, jos ryhti tuo mieleen mummon. Mummous ei vain ole seksikästä.

kun sehän on tässä vuosi vuodelta sekopäisemmässä maailmassa oleellisinta näyttää kiireiseltä ja seksikkäältä? Up yours.

Vierailija
11/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo "laihaläski" vaan tämä naisvartalon pilkkominen paloihin ja siivuihin, joiden koostumusta sitten arvioidaan jostain periaatteessa aivan turhasta kriteeristä käsin. Tämä näkemys siitä huolimatta, että itse olen terveysorientoitunut ja nostan rautaa puolitosissani. Tosin en ainoastaan näyttääkseni hyvältä vaan ennen kaikkea voidakseni hyvin nyt ja koska haluan voida hyvin vanhanakin (lihastreeni on tässä naisella tärkeää). Noiden sivustojen punaisena lankana ei kuitenkaan, vaikka siellä puhuttiinkin MYÖS terveydestä, ollut mielestän hyvin voiminen. Oikesti, mitä sitten, siis MITÄ SITTEN, jos naisella on kropassa läskiä?? Olennaista on se, että voi hyvin, kroppa toimii kuten pitääkin ja antaa iloa kantajalleen ja ehkä tämän puolisolle, hoivaa lapsille jne. Vai?

Vierailija
12/12 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[IMG]http://www.crossfitsouthbay.com/wp-content/uploads/2011/05/Skinny-Fat1…]

Mun mielestä tämä ei kyllä ole edes mikään SKINNY fat, minkäänlaista skinnyä nähnytkään... Tuo on vaan sellainen normaali, vetelä vartalo, mutta ei hoikka, mihin sana skinny viittaisi.