Onko CSI älykkösarja?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:51"]
Kyllä sen katsomisesta saa enemmän irti jos on tieteellinen ajattelija itsekin
[/quote]
LOL, CSI on camp-huumoria parhaimmillaan. Varsinkin, jos sitä katsoo luonnontieteilijän silmin. Mutta kyllä ne kökköydet yleensä avautuvat muillekin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:51"]
[/quote]
LOL, CSI on camp-huumoria parhaimmillaan. Varsinkin, jos sitä katsoo luonnontieteilijän silmin. Mutta kyllä ne kökköydet yleensä avautuvat muillekin.
Älykkönä ja CSI+CSI-Miami fanina voin sanoa että ei todellakaan.
En kyllä paljon älykkösarjoja muutenkaan katso. Pahimmat saippuat, kuten Tunteija ja Tuoksuja sekä aiempina vuosina näytetty Päivien Viemää ovat CSI:n lisäksi ihania aivot vapaalla ohjelmia. Samoin AV- palstailu. Ihanaa aivojen lepuutusta.
Ei todellakaan. Älykkösarjaksi voisin sanoa erityisesti alkuperäistä Kovaa lakia, sitä piti oikeasti seurata, jotta pysyi kärryillä, eikä ratkaisu ollut aina selvä. Criminal Minds on sellaista mukavaa viihdettä, jossa ei ihan kaikkea pureskella valmiiksi.
Tuskin on. Tylsä ja itseään toistava sarja.En myöskään ymmärrä miksi tuota Wire sarjaa kehuttiin niin kovasti Yle 1:n Television tiiliskivet sarjassa vaikka minusta se on keskinkertainen sarja jota ei jaksa katsoa yhtä jaksoa enempää.
CSI älykkösarja? Hahhahahahhaha!
Kuule, yleensä älyköt eivät edes katso telkkaria. Eivät varsinkaan mitään amerikkalaista peruspullaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 22:37"]
Tuskin on. Tylsä ja itseään toistava sarja.En myöskään ymmärrä miksi tuota Wire sarjaa kehuttiin niin kovasti Yle 1:n Television tiiliskivet sarjassa vaikka minusta se on keskinkertainen sarja jota ei jaksa katsoa yhtä jaksoa enempää.
[/quote]
Ikävä jos ei Wire kolahtanut. Tosin sisälle pääsee vasta parin jaksoa katsottuaan. Kovimpia juttuja heti Sopranosin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 22:41"]
CSI älykkösarja? Hahhahahahhaha!
Kuule, yleensä älyköt eivät edes katso telkkaria. Eivät varsinkaan mitään amerikkalaista peruspullaa.
[/quote]
Älyköt, ne ovat aika laaja lajissaan. Ei ehkä pistetä nyt ihan aihe vapaalaisittain yleistäen.
Ot, kyllä The Wire on huomattavasti parempi sarja kuin Sopranos. Sai jopa minut tv:n (tai no, dvd-soittimen) äärelle, mikä on harvinaista!
Terveisin vauva-palstaileva älykkö
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 07:21"]
Ot, kyllä The Wire on huomattavasti parempi sarja kuin Sopranos. Sai jopa minut tv:n (tai no, dvd-soittimen) äärelle, mikä on harvinaista!
[/quote]
Jaaha. Minä pidän itseäni suht älykkäänä, mutta en millään jaksa humehia sen paremmin kuin mafiamiehiäkään. Minua vain haukotuttaa kummatkin. Meidän älykkyytemme on siis erilaista...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 07:21"]
[/quote]
Jaaha. Minä pidän itseäni suht älykkäänä, mutta en millään jaksa humehia sen paremmin kuin mafiamiehiäkään. Minua vain haukotuttaa kummatkin. Meidän älykkyytemme on siis erilaista...
[/quote]
Tuskin olet erityisen älykäs (tai sitten älykkyytesi on kapea-alaista), jos suhtautumisesi on se että aihe merkitsee käsittelytapaa enemmän. Minua kiinnostaa mikä tahansa aihe, kunhan siitä kerrotaan kiinnostavasti ja moniuloitteisesti.
No jos tietää jotain labratyöskentelystä niin eipä tuo CSI kovin hääviä katseltavaa ole. Tulosten valmistuminen oikeaa elämää nopeammin on ymmärrettävää viihteen kannalta, mutta vaikka en asiaa turhan vakavasti otakaan minua häiritsee aina se, kun joku tulee hiukset hulmuten ja korkkareissa rikospaikalle vähän näytteitä keräilemään. Muutenkin jokaisessa jaksossa on yleensä monen monta virhettä. Ei ne osaa edes niitä laitteita käyttää ja vaikka maailmassa on niin lukemattoman paljon yhdisteitä ja aineita niin silti joku taustalta tietää muka pari ainesosaa selville saatuaan, että joo tälläinen seoshan löytyy s-marketin vieressä olevasta lastenkarusellin pinkistä hevostesta. Joopa joo.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2012 klo 11:48"]
Ei ihan perinteistä höttöä!
[/quote]:D Jopa normi älykkyydellä varustettu ihminen tajuaa, ettei tuo vastaa todellisuutta ollenkaan - ei tod. ole mikään 'älykköjen' ohjelma. Ehhehhh. Päivän naurut, kiitos.
En menis älykkösarjaksi sanomaan. Suht tylsä mielestäni. Rikossarjoista paras on mun mielestä ehdottomasti Criminal Minds!:) Itse asiassa se on lempparini kaikista sarjoista.
rikossarja, tuntuuhan tuota katsovan älyköt ja vähemmän älykkäätkin. Tuskin tuo nyt kellekään tarjoaa mitään aivojumppaa.
Mäkin tykkään enemmän CM:stä, vaikka sekin vähän jo lipsuu tylsäksi noissa jenkkien uusimmissa jaksoissa, ja Prentiss lähti vielä pois - sääli, sillä hahmojen dynamiikka on tärkeää sarjalle kuin sarjalle. Tämä siis OT, eikä liity mitenkään älykkösarjoihin. :)