Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi mun lapset on jo tehty!

Vierailija
02.11.2012 |

Olen 35v. ja lapseni jo 10- ja 7-vuotiaita. Kauhulla katselen kun jotkut ikäiseni vasta ensimmäistään odottavat. Olen onnellinen, ettei mun tartte enää valvoa, vaihdella vaippoja ja olla saatavilla 24/7. Ihanaa, kun mulla on aikaa itselleni!

(pientä provosointia, myönnän)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ennättänyt bilettää 20v. opiskelijana ja nyt taas 35 vuotiaana on aikaa itselle ja harrastuksille, ei pelkästään biletykselle!

Ja siis onhan alle 30v. biologisesti paras ikä saada lapsia. Epämuodostumat ym. riskit nousee kun ikää tulee ja hedelmällisyys laskee ja tarttee hormoneja jne.

Vierailija
22/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuorena opiskellut, saanut perhettä.

Vanhempana ajattelin opiskella vielä lisää ja toivottavasti saada perhettäkin lisää!

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun 9-ja 11-vuotiaat tarvitsevat minua paljon enemmän kuin joku pienempi lapsi joka nukkuu 12 tuntia vuorokaudessa. Harrastuksiin, läksyihin, keskusteluihin, kaikkeen yhdessäoloon. Toki ovat ulkona kavereiden kanssa ja muuta mutta en minä voi häippäistä täältä kuten lapseton voi. Eikä ole mitään sellaista tarvettakaan. Olin muuten 39 v kun sain nuorimpani eikä kauhistuttanut yhtään.

Vierailija
24/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun 9-ja 11-vuotiaat tarvitsevat minua paljon enemmän kuin joku pienempi lapsi joka nukkuu 12 tuntia vuorokaudessa. Harrastuksiin, läksyihin, keskusteluihin, kaikkeen yhdessäoloon. Toki ovat ulkona kavereiden kanssa ja muuta mutta en minä voi häippäistä täältä kuten lapseton voi. Eikä ole mitään sellaista tarvettakaan. Olin muuten 39 v kun sain nuorimpani eikä kauhistuttanut yhtään.

Tai sitten teillä on jotenkin sairas suhde näiden 9- ja 11-vuotiaiden kanssa. Oletteko käyneet psykiatrisessa arviossa...?

Kuulostaa aika pahalta, kannattaisi hankkia ammattilaisen mielipide!

Vierailija
25/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä parikymppisenä, kolmi- että nelikymppisenäkin.

Pienet on ihania ! Bilettäminen taasen ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
26/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä paljon kuin 2v.

Vierailija
27/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä nuorempana, opiskelin, tein uraa, asuin ulkomailla, harrastin, rakastuin, petyin- elin itselleni! Mun mieelstä elämän ainoa tarkoitus ei ole lisääntyä. Ehtii niitä lapsia saada myöhemminkin,eikä niitä ole pakko saada ollenkaan. Mun mielestä tollanen bilettäminen kuuluu kyllä nuoruuteen. Nyt olen vähän yli 40, lapset 10 ja 8, en mä näe tässä mitään vikaa. Avioliitto kukoistaa, tuli nuorempana koettua kaikenlaista. Mikä sun pointti on? Meillä on aktiiviset isovanhemmat, joten ollaan kyllä miehenkin kanssa kaksin päästy ihan "elämään". Vaippoja vaihdetaan aika vähän aikaan, sori mutta multa meni ihan sun pointtisi ohi.

Vierailija
28/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset isoja ja pääsee helpolla?

Vanhimmat lapset on jo aikuisia ja omillaan. Sitten kotona teini ja alaluokkalaien ja nyt pieni vauva.

Itken jo nyt sitä, etten enää ikinä saa omaa vauvaa syliini, tän nuorimman jälkeen. Olen kateellinen kaikille jotka saavat vauvoja. Kaiholla olen siirtäny 50 ja 60 senttiset vaatteet syrjään. Raaskinkohan niistä ees ikinä luopua.

Ja olen 41 vuotias.

Vierailija
29/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet saanut lapset aika nuorena, joten sulla ei oikeastaan ole ehtinyt olla sitä omaa elämää ja kokemuksia ollenkaan. Kuulostaa myös siltä, että olet siitä jotenkin katkera. Oikeastaan koko parhaan aikuisuuden olet ollut lapsiisi sidoksissa, ja vielä toiset 10- vuotta, niin sittenhän sä oletkin jo keski-ikäinen. Mutta hei keski-ikäisenäkin voi bilettää, eikös sitä ole sellaisia viiskymppisten klubeja?

Vierailija
30/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä paljon kuin 2v.

Huh huh. Olen tosi huolissani, kuka meidän eläkkeet maksaa jos näin heikkoa porukkaa on näissä uusissa sukupolvissa.

Toivottavasti edes joskus kykenevät äidin- ja isäntarpeeltaan palkkatöihin. Kai edes teetätte niillä kotitöitä?

Vierailija
31/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehden just niin kuin huvittaa. Niinpä 35v:nä onkin ihan kivaa hoivata vaavia ja olla saatavilla koko ajan. Niin ihanaa, että tahtoo tehdä lisää. Kukin aikanaan. Tein viimeisen 42-vuotiaana eikä mikään ongelma edelleenkään. Vaikein oli eka 33-vuotiaana.

Ja aattelepa kun 39v:nä sain kolmannen, huomasin, etten edes kaipaa enää omaa aikaa.

Miksi muuten kauhulla katselet, eihän asia sinua mitenkään kosketa?

Vierailija
32/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorena opiskellaan, juhlitaan, matkustetaan ja eletään ihanaa vapaata elämää ja sitten kun ollaan valmiita perheen perustamiseen, tehdään ne lapset ja rauhoitutaan. Onhan se kamalaa katsoa kun keski-ikäiset elähtäneet akat heiluvat humalassa yökerhossa ja yrittävät iskeä kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
33/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla noin typerä? Vaikka provosoi.

Vierailija
34/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Olen tosi huolissani, kuka meidän eläkkeet maksaa jos näin heikkoa porukkaa on näissä uusissa sukupolvissa. Toivottavasti edes joskus kykenevät äidin- ja isäntarpeeltaan palkkatöihin. Kai edes teetätte niillä kotitöitä?

Kyllä, lapset tekee joka arkipäivä mm. ruuan.

Vanhempi lisäksi tällä viikolla siivonnut vanhempiensa makuuhuoneen.

Vierailija
35/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Olen tosi huolissani, kuka meidän eläkkeet maksaa jos näin heikkoa porukkaa on näissä uusissa sukupolvissa. Toivottavasti edes joskus kykenevät äidin- ja isäntarpeeltaan palkkatöihin. Kai edes teetätte niillä kotitöitä?

Kyllä, lapset tekee joka arkipäivä mm. ruuan.

Vanhempi lisäksi tällä viikolla siivonnut vanhempiensa makuuhuoneen.

Kun kerran mielestäsi 10- ja 12-vuotiaat ovat yhtä työläitä kuin 2-vuotias?

Varmaan sitten käytät ne vessassa ja pyyhit pyllyn? Suoraan sanottuna kuulostaa aika ikävältä ja perverssiltä.

Tuohan käytös kuulostaa siltä, että vapaa-aikaa heltiää ihan kivasti kun mukulat kerran osaavat ja suostuvat tekemään kotitöitä.

No, ei mutta ihan tosissaan, näillä kouluikäisten ja vanhempien lasten vanhemmilla on jokin ihme muistinmenetys sen suhteen kuinka työläitä liikkumaan oppineet, mutta ei vielä mainittavasti järkeä kehittäneet lapset ovat.

Harmi että teillä jää niin lyhyeksi se aika, joka on intensiivisimmän lapsenhoitovaiheen ja raivokkaasti kehittyvän dementian välillä. Tuntuu jotenkin kohtuuttomalta.

Vierailija
36/36 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran mielestäsi 10- ja 12-vuotiaat ovat yhtä työläitä kuin 2-vuotias? Varmaan sitten käytät ne vessassa ja pyyhit pyllyn? Suoraan sanottuna kuulostaa aika ikävältä ja perverssiltä. Tuohan käytös kuulostaa siltä, että vapaa-aikaa heltiää ihan kivasti kun mukulat kerran osaavat ja suostuvat tekemään kotitöitä. No, ei mutta ihan tosissaan, näillä kouluikäisten ja vanhempien lasten vanhemmilla on jokin ihme muistinmenetys sen suhteen kuinka työläitä liikkumaan oppineet, mutta ei vielä mainittavasti järkeä kehittäneet lapset ovat. Harmi että teillä jää niin lyhyeksi se aika, joka on intensiivisimmän lapsenhoitovaiheen ja raivokkaasti kehittyvän dementian välillä. Tuntuu jotenkin kohtuuttomalta.

Mutta arvasinkin ekan viestin jälkeen että koulut on jäänyt käymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan