Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako ostokäyttäytymiseesi se, jos et tavoita myymälästä puhelimella ketään?

Vierailija
02.11.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erikoisliikkeessä työskennelleenä tiedän että puhelimeen ei aina pysty vastaamaan. Mun mielestä on parempi palvella ne paikalle vaivautuneet asiakkaat sillä hetkellä kun ovat liikkeessä eikä laittaa heitä odottamaan siksi aikaa kun olen itse puhelimessa.



Hiljaisina aikoina tilanne on tietysti toinen.

Vierailija
2/3 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen joka ei tule paikan päälle pitäisi saada ensiksi palvelua?

Itse erikoisliikkeessä työskennelleenä tiedän että puhelimeen ei aina pysty vastaamaan. Mun mielestä on parempi palvella ne paikalle vaivautuneet asiakkaat sillä hetkellä kun ovat liikkeessä eikä laittaa heitä odottamaan siksi aikaa kun olen itse puhelimessa.

Hiljaisina aikoina tilanne on tietysti toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain muutaman yrityksen jälkeen saa jonkun kiinni. Mutta olen itse sitä mieltä, että ne kaupassa olevat asiakkaat pitäisi palvella ensin, eikä kassajonon keskeltä tai asiakkaan neuvomisen keskeltä pitäisi rynnätä puhelimeen.