Mitä ajattelet ihmisestä, joka sanoo "mä en pidä eläimistä"? ev
Kommentit (58)
Hän ei pidä eläimistä (peltohiiret -> ryhävalaat). Olkoon pitämättä! :D
En ole lukenut muita vastauksia vielä, mutta AV-veteraanina arvaan, että ap ei ole ilmestynyt ketjuun perustelemaan kysymystään mitenkään (olisinpa väärässä).
No milläs tavalla KYSYMYSTÄ pitää perustella? Eikös väitteet ole yleensä niitä, joita perustellaan? Huvittavaa, että luet tuossa kysymyksessäni jonkin av-maisen provoyrityksen, vaikka oikeasti kysyn ihan mielenkiinnosta.
ap
Pystyis pistämään pupulta omin käsin niskat nurin. Enemmän ärsyttää ne jotka sanoo joka jyrsijästä Voooiiih, ku söpö!
tuntuu siltä ettei olisi käytännössä ollut juurikaan eläinten kanssa tekemisissä. Tai sitten on negatiivisia kokemuksia.
Minä pidän yleensä elämistä, mutta en koirista. Haisevat pahalle ja ovat rasittavia.
Voisiko se veteraani nyt tulla kertomaan, että millä tavalla kysymyksiä kuuluu perustella? Mä en selkeästikään ole riittävän veteraani, kun mulle tällainen kysymysten perusteluvaatimus on aika uusi juttu.
ap
Ainakaan parisuhteessa en voisi olla sellaisen ihmisen kanssa. Kaveri voisin ehkä olla, jos se ei kuitenkaan vihaisi eläimiä. Eläimiä on pakko kuitenkin aina talossa asua, elämä ilman eläimiä ei ole elämää.
Itse pidän eläimistä, mutta kaikkien ei tarvitse pitää, se on ihan ok.
Jos taas sanoo olevansa eläinten vihaaja, sellainen ihminen on mielestäni vähän ding-dong. Niinkuin lastenvihaajakin. Lapsistakaan ei välttämättä tarvitse pitää, mutta jos niitä sanoo suorastaan vihaavansa, täytyy päässä olla jotain vikaa-vikaa-vikaa-----.
No jos muistetaan, että ihmisetkin ovat lopulta vain yksi laji muiden joukossa, niin kyllä kummeksuisin. Jos ei kykene välittämään muista lajeista, niin miten sellaista ihmistä voisi sitten hetkauttaa muiden ihmistenkään hyvinvointi.
Kyllä ajattelisin, että jokin on mennyt pieleen.
että eläinrakkaat eivät taas kykene ilmaisemaan tunteita ihmisiä kohtaan. Eläimiä kyllä paapotaan mutta käytös ihmisiä kohtaan kylmäkiskoista ja tunteetonta.
Eläimet sopii yksinkertaisille ihmisille kun niiden kanssa vastavuoroisuus on paljon helpompaa. Eläin ei vaadi niin paljoa ja odottaa vain kiltisti sitä huomioo minkä sit joskus saa. Heiluttaa tyhmänä häntää aina vaan....
et sen ihmisen kasvatuksessa on mennyt jotain pieleen.Olen huomannut et tollaset ihmiset on kylmäkiskoisia ja epäempaattisia muutenkin. Oma napa ja perhe on ainoa mikä merkkaa.
Kaikki ihmiset eivät pidä samoista asioista ja se ei tarkoita sitä, että ko.ihminen olisi jotenkin kylmä tai kontrollifriikki jonkun keittiöpsykologisen katsantokannan mukaan. Itsekään en erityisemmin pidä nykyisin koirista, koska olen törmännyt muutamaan huonosti koulutettuun/hoidettuun yksilöön, jossa vika on ollut siellä ruokkivassa päässä ja minulla itselläni on allergia. Olen koiriakin omistanut joskus. Kissoista sen sijaan pidän, jyrsijöistä ja linnuistakin, mutten siedä matelijoita tai hämähäkkejä.Uskon, että lapseni ovat ihan tasapainoisia ja pitävät kaikista eläimistä.En kuitenkaan katkaisi välejäni lapsiini, jos nyt eivät loppuelämänsä pitäisi kaikista samoista eläimistä kuin minä:D
Eikö eläinrakkaus ole kielletty jossain laissa?
Mites jos sanoo että on luontorakas? Tosi typerä tuo kommenttisi.
Ettei noin sanovien kanssa ole mitään yhteistä.
Se nyt on selvä, että joku on pahasti pielessä, jos voi sanoa yleisesti että ei pidä eläimistä.
On eri asia olla haluamatta eläimiä kotiinsa, kuin olla pitämättä niistä.
Niinkuin joku jo sanoi, kasvatuksessa luultavasti mennyt jokin pahasti pieleen. Itse en tuollaisen ihmisen kanssa tulisi toimeen.
miten yksioikoisia eläinfanaatikot ovat. Jos toinen ihminen ei ole yhtä täysillä eläinihminen, niin hänen kanssaan ei voi tulla missään asiassa toimeen.
Mä tunnen ihmisiä lemmikeillä ja ilman, eikä se ole ikinä rajoittanut kommunikointiamme mitenkään, mutta yksikään lähipiiristäni ei ole näin fanaattinen kuin moni tässä ketjussa.
Mä rakastan ihmisiä. Minusta on ihanaa tutustua uusiin ihmisiin ja löytää erilaisia tapoja ajatella ja keskustella. Sosiaalisuus on tärkein luonteenpiirteeni. Ainoa ryhmä, jonka kanssa tulen huonosti toimeen, on juuri sellaiset yhden asian fanaatikot kuten vaikka pelkästään eläimistä keskustelevat. Tosin onnistun aina peittämään sen, ettei asia kiinnosta minua. Jopa niin hyvin, että tällaiset eri aaltopituudella -ihmiset hakeutuvat uudestaankin seuraani. Kiusallista.
Sellainen yleisfiilis kyllä monesta eläinihmisestä on jäänyt, että se kommunikointi tosiaan ihmisten kanssa tökkii monesti. Vai johtuuko se siitä, että tarkistavat jostain heti taustatietoni, eikä meiltä löydy lemmikkiä, niin ei edes yritetä tulla toimeen/käyttäytyä asiallisesti ensimmäisessäkään kohtaamisessa.
kun ne saavat olla vapaina. Sen sijaan en pidä ihmisistä, jotka pitävät niitä vankeina (eikä aikomus ole syödä niitä) Tämä siis provokaatio vain.
kuvitella ottavani niitä samaan huushollin kanssani! ajatus on minusta järjetön. Eihän koira kuulu ihmisasuntoon eikä kissa sen enempää.
Olkoot eläimet siellä missä niiden kuuluukin
esimerkiksi härästä erityisen paljon punaviinikastikkeen kera.
Hän ei pidä eläimistä (peltohiiret -> ryhävalaat). Olkoon pitämättä! :D
En ole lukenut muita vastauksia vielä, mutta AV-veteraanina arvaan, että ap ei ole ilmestynyt ketjuun perustelemaan kysymystään mitenkään (olisinpa väärässä).