Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelin aina äänettömällä? Ov

Vierailija
01.11.2012 |

Tiedättekö ihmisiä, jotka pitävät puhelinta kotonakin äänettömällä ihan viattomista syistä? Mieheni pitää, mikä vähän hämmentää minua. En kyllä epäile rinnakkaissuhdetta mutta voisikohan olla joku muu syy jota ei halua kertoa? Sanoo vaan ettei halua olla puhelimen orja.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.11.2012 klo 21:04"]

No mutta kyllähän ne soitot jää siihen muistiin. Sä voit vaikka katsoa kuka soitti. ;)

Se on laitonta

On vai? Kyllä mä ainakin katson omasta puhelimestani jälkikäteen, kuka soitti, ja luen vielä viestinikin. 😃

Vierailija
62/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina äänettömällä. Puhelin aina taskussa tai vieressä ja värinä päällä joten tiedän kyllä kun puhelin soi.

En vain tykkää niistä pärähtävistä soittoäänistä jotka yllättäen alkaa.

Niitä on kyllä valittavana monenlaisia, hiljaisestikin alkavia. Voit vaikka säveltää sopivan soittoäänen itse jos valmiit ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän puhelinta varsin usein äänettömällä. Mulla on puhelin näköetäisyydellä lähes aina, joten huomaan kyllä jos joku soittaa tai laittaa viestiä. Jos en halua vastata niin voin aina sanoa että sori, oli puhelin äänettömällä niin en kuullut! Tiedän, kaltaiseni ihmiset ovat ärsyttäviä.

Vierailija
64/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on melkein aina töissä ja illalla kotona oma puhelin äänettömällä. Ainoastaan autolla ajaessa on aina äänet päällä, handsfree ei piippaa jos kapulassa ei ääniä.

Tai jos tiedän jonkun soittavan tiettyyn aikaan, pidän yleensä äänet päällä.

Kyllä sitten soitan takaisin/ vastaan viestiin kun sen huomaan. Jatkuvasti en jaksa roikkua luurissa kiinni. Ja olen vasta 24v.

Vierailija
65/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina puhelin äänettömällä. Soitan kyl takaisin jos joku on yrittäny tavoitella

Vierailija
66/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas inhoan sitä värinä-ääntä, puhelin pärrää hulluna ja veivaa itsensä alas pöydältä.

Vierailija
67/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä kenelläkään ei ole lapsia tai sitten lapset ovat koko ajan vanhempien näkyvissä? Lapsilla ei ole harrastuksia tai kavereita?

Meillä harrastukseen joutuu kuskaamaan ja olen itse silloin siellä paikalla. Kaverit on aivan vieressä, harvoin ottaa edes puhelinta mukaan. Unohdan usein puhelimen taskuun tai laukkuun, ei puhelin ole kädessä kiinni. Äänet on kyllä päällä.

Vierailija
68/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän äänettömällä usein. Mua jotenkin alkaa ahdistaa, kun puhelin soi. Siellä voi olla kuka vaan ja mitä asiaa vaan ja se puhelimen ääni oikein vaatii vastaamaan. Ja soi yleensä just silloin, kun ei yhtään kiinnosta jutella tai on joku juttu kesken. Kivempaa on, että näkee jonkun yrittäneen soittaa ja saa itse soittaa takaisin rauhassa, saa jotenkin hoitaa rauhassa sen tilanteen. Ymmärtääköhän tätä kukaan, onko täällä muita samanlaisia?

En tiiä, on kai mulla päässä jotain vikaa :)

Vierailija
69/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän puhelinta äänettömällä, koska totuin siihen lapsena. Äiti hermostui, jos puhelin soi tai olin puhelimessa.

Kun muutin pois kotoa, äiti alkoi harrastaa puhelinterrorismia, eli saattoi soittaa pahimmillaan 20 kertaa päivässä.

Pari vuotta sitten sanoin suoraan, että minua ahdistaa soittelu. Vähensi soittelua mutta soittaa edelleen silloin tällöin. En ole vastannut hänelle kohta vuoteen, koska hänen kanssaan puhelimessa oleminen ahdistaa.

Tämän lisäksi hän saattaa alkaa vielä räyhäämään puhelimessa omista elämänvalinnoistani ja yrittää saada minut tekemään asioita toisin.

Olen alkanut tämän vuoksi pelätä aina, kun puhelimeen tulee soitto tai tekstari. Puhelimessa puhuminen on muutenkin ollut aina vaikeaa.

Vierailija
70/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko pitää aina äänettömällä ja soittaa ehkä takaisin muutaman päivän päästä. Aika itsekästähän se on, jos toisella olisi tärkeää asiaa. :/

No, jos se tärkeä asia koskettaa myös siskoasi, niin hän kärsii siinä myös. Tai sitten ei kärsi, koska toimii tuolla tavalla. Sinänsä tyhmää soittaa vasta muutaman päivän kuluttua takaisin, mutta muuten ymmärrän ettei joku halua olla koko ajan tavoitettavissa.

Vierailija
71/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän äänettömällä usein. Mua jotenkin alkaa ahdistaa, kun puhelin soi. Siellä voi olla kuka vaan ja mitä asiaa vaan ja se puhelimen ääni oikein vaatii vastaamaan. Ja soi yleensä just silloin, kun ei yhtään kiinnosta jutella tai on joku juttu kesken. Kivempaa on, että näkee jonkun yrittäneen soittaa ja saa itse soittaa takaisin rauhassa, saa jotenkin hoitaa rauhassa sen tilanteen. Ymmärtääköhän tätä kukaan, onko täällä muita samanlaisia?

En tiiä, on kai mulla päässä jotain vikaa :)

Sama täällä. 

Vierailija
72/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän äänettömällä, poislukien yöajan. Vilkuilen silti puhelintani säännöllisesti, mutta en jaksa sitä jatkuvaa whatsapp-viestien tulvaa ja siitä aiheutuvaa merkkiäänen piipitystä. 

Vierailija
73/76 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 09:24"]

Mun sisko pitää aina äänettömällä ja soittaa ehkä takaisin muutaman päivän päästä. Aika itsekästähän se on, jos toisella olisi tärkeää asiaa. :/

Itsekästä ehkä joo, mutta samalla hän on määritellyt ettei niin tärkeitä asiota ole kenelläkään, että häntä saisi niillä vaivata -> älkää siis vaivatko, säästyy omatkin hermonne.

Sisko luultavasti osaa lukea.

Jos äiti tekee kuolemaa, niin sitten laittaa sen tekstiviestin "äiti kuolemassa, soita heti!".

Yleensä ihmisten "tärkeät" asiat vaan on sellaisia "heh heh, näin paskanruskean auton"- tasoisia.

Soittelen ehkä kerran kuukaudessa. Nyt olisin nimen omaan halunnut kertoa äidin sairastumisesta vakavasti. Ei ollut enää voimia soitella uudestaan. Otan yhteyttä, kunhan pystyn.

Kulkeeko teillä kaikki informaatio äidiltänne siskollesi aina sinun kauttasi? 

Vierailija
74/76 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää äänettömällä eikä vastaa. Siihen puhelimeen voi sitten soittaa vaikka lääkäri teho-osastolta, että omaisenne on täällä kuolemassa. Ei ole yks eikä kaks kertaa, kun olen yrittänyt päivystäjänä turhaan omaisia tavoitella puhelimista, joihin ei vastata. Teho-osaston päivystäjällä on kyllä usein muutakin tekemistä. No, se jää se tieto sitten saamatta, mutta ei kai sillä väliä jos ei omaisistaan muutenkaan piittaa. Ja salaisesta numerosta soitetaan, ihan vaan koska ei sitä tehon päivystäjän numeroa levitellä julkisesti - ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
75/76 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina puhelin äänettömällä ellei puoliso ole reissussa. Inhoan puhelimessa puhumista.

Vierailija
76/76 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä viaton, koska puhelimessa taitaa olla äänipuolella vikaa. En saa ääntä päälle enää. Ei ole haitannut nyt kahteen kuukauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan