Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle vaatteita edullisesti

Vierailija
01.11.2012 |

Meillä on ollut aika tiukkaa taloudellisesti ja meidän perheen vanhempien vaatteisiin ei ole ollut varaa panostaa kovinkaan paljon. Naiselle löytyy suht edullisesti ihan kivoja käyttövaatteita, mutta mistäs miehelle?

Nyt olis vähän mahdollisuutta panostaa tuohon miehen vaatetukseen. Hän tarvitsisi muutamia paitoja (neule, kauluspaita jne.), parit siistit housut (farkut, mustat, muut tummat) ja jonkun pikkutakin (vois olla joku nuorekas, rento). Mies on ihan rohkea pukeutuja, ei tarvi olla hillittyä, mutta kuitenkin hallittu kokonaisuus. Ikää on 33 v ja koko sopusuhtainen 180 cm ja n. 80 kg. On ristiverinen, joten sopii hyvin maanläheiset murretut värit ja toisaalta pastelliväritkin näyttää hyviltä.

Laittakaas asiantuntijat linkkejä hyviin nettikauppoihin ja hyvännäköisiin vaatteisiin. tai kehukaa joitakin miesten vaateliikkeitä. (dressmannia, kappahlia, seppälää ja cittaria lähinnä käytetty)

Olis hienoa tehdä sellaisia löytöjä kuin yli 10 vuotta sitten h&m:ltä ostetut harmaat tekokuituiset housut. Maksoivat varmaan muutaman kympin, mutta ovat olleet vieläkin käytössä, vähän jo taskujen ompeleet ratkeilevat :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi uusavuttomuus...

Vierailija
2/2 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mitä uusavuttomuutta tässä on.

Olen tähänkin asti ihan hyvällä maulla valinnut miehelleni vaatteita. Hän ei ole niin kiinnostunut, mutta mielellään mun ostamia pitää. Ei se nyt alasti ole tähän astikaan kulkenut, mutta vanhoissa ja sellaisissa edullisissa hätäratkaisuissa. Nyt oli vähän mahkuja panostaa, niin siihen mä neuvoja kysyin.

Ongelma on nyt lähinnä se, että ei oikein olis aikaa juosta kaupoissa ja olis ainakin kiva tietää, mihin suunnata. MIstä löytyis hinta-laatusuhteeltaan hyviä miesten vaatteita?

Muodista ei olla kiinnostuneita. Ollaan näyttäviä ja kauniita ilman muodilla pelleilyäkin, mutta kyllä noi vanhat vaatteetkin kuuluu, joten välillä tarvii vähän uusia vaatevarastoja.

Urheilullinen ja hyväryhtinen mies kyseessä. Ei olla uusavuttomia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla