Saanko enää koskaan pysyvääparisuhdetta,mitä luulet?
olin 22v-36 asti saman miehen kanssa,mies löys uuden.jäin yksinyh äidiksi.Vaikeeta on ollut sielunmaiseman kanssa.
Kommentit (4)
En tiedä mutta itse löysin miehen heti eron jälkeen. Eka tietty vaan tapailtiin, siitä seurustelu ja yhteen muutto. Söpö se on kuin mikä, korkeakouluopiskelija, minua paljon nuorempi. Ja mulla on suurperheellinen lapsia:)
Olishan sitä vientiä muutoinkin ollut, mutta löytyi heti hyvä;)
Olen tavannut toisenlaisiakin yksinhuoltajia. Sellasia lannistuneita ja maansamyyneitä jotka ei usko enää tulevaisuuteensa eikä uskalla aloittaa uutta elämää. Sellaselta pohjalta tuskin ketään löytääkään. Itse en ole koskaan ollut uhri tai marttyyri vaan iloinen ja itsevarma. Se niitä miehiä varmaan puoleeni vetääkin.
kaikki ei ole niitä itsevarmoja meitä on moneen junaan. Itse en ole itsevarma vaan enempi ujo. Minulla tosin vielä mies ja parisuhde, mutta mietin aina löytääkö mies paremman naisen. Kauniiksi kyllä kehuu. Mutta vanhenen minäkin.
Siltikin voi olla itsevarma eikä sellainen että "tuskin mä kellekään enää kelpaan".
t. 3
Nykyään moni mies on toisella kierroksella vähän päälle kolmekymppisenä. Kaveripiiristäni esim. löytyy useita hyviä miehiä tässä tilanteessa. Aivan varmasti pääset pariutumaan vielä uudestaan.