Brassivahauksessa tänään ja nyt tuntuu tosi kivalta
Oli vähän autsh hommaa, mutta en antanut ilmeenkään värähtää.
Tänään on ihan satavarmasti munaa tiedossa, yippee!
Kommentit (32)
"Mikä on brasilialainen vahaus eli brassi?
•Brasilialainen karvanpoisto on menetelmä, jolla karvoitus poistetaan genitaalialueelta kokonaan vain jättämällä häpykummulle pieni kaistale karvoitusta, ns. kiitorata. Karvoitus voidaan -niin haluttaessa- myös poistaa kokonaan."
Eli kiitorata kuuluu alkuperäisversioon ja täysposlari on variaatio.
Itse tykkään kiitoradasta.
suojaa käytetään kun brassissa vedellään kaikki pois persvakoa myöden. Ajatuksenakin kiva kun ventovieras levittelee paskalta haisevaa persvakoa :/
Toiset käy välillä suikussakin ;)
Eli oot laittanut joku 3500€ 5vuodessa siihen, että makaat perse auki jossain kosmetologilla? Jep jep
Kaunista katsella kun kateelliset keksivät kaikenmoisia moitteita toista vastaan :D Toisilla on varaa ostaa palveluja ja pitää itsensä siistimmässä kunnossa ;)
Kyllä ajamalla ja nyhertämällä tietty saa karvoja karsittua, mutta nyt tämän kultaisen kerran kun joku muu sen homman teki puolestani, olen ihan huipputyytyväinen.
Olin miettinyt brassisokerointiin menoa jo ainakin vuoden ja sitten mies oli yks' kaks' täysin yllättäen mennyt ja ostanut sen lahjakortin minulle (kun siitä oli ollut joskus aiemmin puhetta...).
Mun mielestä 'metsäisyydessä' ei ole mitään vikaa, sallin sen kaikille - hyvin usein myös itsellenikin, mutta kyllä tämä oli ihan mahtavaa.
Ja seksi - no - aaahhh ja lisää on tulossa. =) Ja parasta toki se, että itseäkin panettaa niin vietävästi.
Jos peba paljaana hoitopöydälle meno tuntuu ihan kammottavalta ajatukselta, niin en suosittele. Itse en ole mikään itseni esittelijä, mutta asiallisen karvanpoistajan käsittelyssä en kokenut tilannetta ollenkaan kiusalliseksi. Käynhän minä hammaslääkärilläkin.
Ja kyllä, perspuolelta poistetaan karvat myös!
terv. ap (tilasin eilen jo uusintakerrankin)
[ Eli oot laittanut joku 3500€ 5vuodessa siihen, että makaat perse auki jossain kosmetologilla? Jep jep
että kun maailmassa on joku asia, jota itse ei ymmärrä eikä halua oma kohtaisesti kokea, sitä pitää mitä hurjimmin sanankääntein hämmästellä anonyymisti palstalla. Revitellä paskalta haisevaa persettään, perse auki... Oletteko te räävittömät kaiken tuomitsijat oikeasti äiti-ihmisiä??
En minäkään käy brasseissa, mutta ei tulisi mieleenkään arvostella jotakuta toista siitä, että tämä käy. On niin oma asia kuin voi olla, en voi edes käsittää miten jotain random rääväsuuta voi asia niin paljon hämmästyttää ja suututtaa, ettei meinaa pöksyissään pysyä! =D
Käyn n. 6 viikon välein brassisokeroinnissa joten se on jo ihan rutiininomainen asia. Samalla otetaan sääret ja kanalot karvattomaksi. Aloitin tämän toisen lapsen odotusaikana 5v sitten. t; 4:ttä odottava
Eli oot laittanut joku 3500€ 5vuodessa siihen, että makaat perse auki jossain kosmetologilla? Jep jep
Varmaan sellainen järjestyy ihan ilman maksamistakin. Se on se i-ha-na lopputulos josta maksetaan.
Sanoisin myös sellaisen asian, että jos tuollainen karvanpoisto saa aikaan sellaisen tunteen, että tekee vaan miehen mieliksi eikä itsensä, niin en myöskään suosittele. Eli tarkoitus on nimenomaan tukea omaa libidoa, ei vice versa.
ap
suht säälittävää jos on seksi ja oma libido siitä kiinni kuinka sileältä lapsipillulta värkki näyttää :D
teille muille seksi ei olekaan niin henkinen tapahtuma kuin annetaan ymmärtää jos ne halut nousee karvattomuudeesta. Itsellä ne kyllä nousee ihan luonnostaan ja miestä kohtaan, oli värkissä kuinka paljon villaa tahansa.
käydä siistimässä alapäätä, mut jos ei ota brasilialaista niin ottaako ne pyllystä karvat pois? Kehtaako sellaista ajanvarauksen yhteydessä kysyä?? :DD
teille muille seksi ei olekaan niin henkinen tapahtuma kuin annetaan ymmärtää jos ne halut nousee karvattomuudeesta. Itsellä ne kyllä nousee ihan luonnostaan ja miestä kohtaan, oli värkissä kuinka paljon villaa tahansa.
ei siinä mitään.
Kuka on antanut ymmärtää että seksi on henkinen tapahtuma?
Oma mies on ollut ainoa seksikumppani jo 17 vuotta. Ehkä se saman kanssa oleminen on sitten sitä henkisyyttä? Mutta kaikki muu onkin sitten ihanaa lihan lätinää, revaa, rintaa ja reittä, kovaa kyrpää sekä liukkaita kelejä =)
Kyseessä ei ole mikään on-off asia libidon suhteen, kuten tässä näytetään kuviteltavan? Heikkolibidoisetko tällaisia kirjoittelevat?
On hieno juttu, että brassisokerointipalvelua on saatavissa sellaisille, jotka sitä haluavat ja siitä kokevat saavansa hyötyä.
Muut voivat olla ilman ja kyllähän se karva siellä housuissa ainakin jonkin verran lämmittää näin talvikeleilläkin. Ja varsinkin ne pissanpolttamat koppurakarvat ovat siellä ihan mahtavia, eikö? =)
Pääasia ettei ole ruotsalainen parturi
Voisiko joku ideoida paremman nimen sellaiselle hoidolle jossa vaan vähän siistitään?