Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun teet esim. hedelmärahkaa, laitatko rahkan sekaan kermavaahtoa?

Vierailija
01.11.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää rahkaako muka?

Vierailija
2/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeissa on aina purkki kermaa + purkki rahkaa. Mä laitan 2-3 purkkia rahkaa + purkin kermaa.

aina on syöty eikä kukaan ole valittanut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan rahkaa purkin ja kermaa vähintään sen 5 dl isomman purkin. Joskus jätän rahkan hedelmärahkasta kokonaan pois ja laitan hedelmät pelkkään kuohukermaan ja on muuten hyvää! :) Tosin rahkaahan se ei enää ole...

Vierailija
4/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitan joskus en laita, parempaa tulee kyllä kun ei laita! :) Koko perhe tykkää, mutta joskus saatan laittaa jos jääkaapissa on.

Vierailija
5/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan hieman maitoa ja hedelmiä vain.

Vierailija
6/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen sitten siitä ja rahkasta. Terveellistä ja sitä saa syödä PAAAljon enemmän kuin kermarahkaa kaloreiden puolesta.

Vierailija
7/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tein rahkan ohjeen mukaan,nykyään laitan vaan maitorahkaa ja hedelmiä(sosetta),ja on paljon raikkaampaa kuin kerman ja sokerin kanssa.

Vierailija
8/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen sitten siitä ja rahkasta. Terveellistä ja sitä saa syödä PAAAljon enemmän kuin kermarahkaa kaloreiden puolesta.

Tuota filosofiaa en ole koskaan oikein käsittänyt. Mieluummin parempaa ja vähemmän kuin huonompaa ja tosi paljon.

Mutta toki jos sulla on ylipaino-ongelmaa, ja haluat syödä paljon, niin ehkä tuo on viisasta.

Vierailija
9/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan puolet vaniljajugurttia, jos teen jälkkäriksi, laitan puolet vaahdotettua vaniljakastiketta.

Vierailija
10/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin Eurooppaa rahka on niin kermaisen ja pehmeän makuista, ettei kermaa tarvita.

Vierailija
11/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö muuta keksi?

Vierailija
12/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota filosofiaa en ole koskaan oikein käsittänyt. Mieluummin parempaa ja vähemmän kuin huonompaa ja tosi paljon.

Mutta toki jos sulla on ylipaino-ongelmaa, ja haluat syödä paljon, niin ehkä tuo on viisasta.

Minusta kermarahka on oksettavan tönkköistä ja raskasta. Olen tottunut syömään kevyttä ruokaa ja minulla on kolesteroliakin.

Vierailija
13/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina laittanut ainakin siihen vanhaan valiorahkaan, mutta ehkä noihin uudempiin ei enää tarvitsee ainakaan niin paljon.

Vierailija
14/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota filosofiaa en ole koskaan oikein käsittänyt. Mieluummin parempaa ja vähemmän kuin huonompaa ja tosi paljon. Mutta toki jos sulla on ylipaino-ongelmaa, ja haluat syödä paljon, niin ehkä tuo on viisasta.

Minusta kermarahka on oksettavan tönkköistä ja raskasta. Olen tottunut syömään kevyttä ruokaa ja minulla on kolesteroliakin.

Makuasioista ei voi kiistellä, minusta taas rasvattomasta maidosta ei saa kestävää vaahtoa (sehän pitää sekottaa paksun rahkan kanssa) ja se ei edes maistu miltään, kun tarkoitus on kumminkin pehmentää rahkan happamuutta.

Vierailija
15/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan vaniljavispikermaa......

Vierailija
16/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syön itse välipalana, laitan vain jotain halpisrahkaa ja marjoja. Jos tarjoan jälkkärinä, laitan kermaa, vaniljavaahtoa tms.

On muuten tosi hyvä vinkki tuo, että jatkaa rahkaa hedelmäsoseella. Tulee hyvä rakenne ja hyvä maku, eikä tarvitse juuri lisäillä sokeria.

Vierailija
17/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vispaan vaahtoutuvaa vaniljakastiketta. Sekaan rahkaa ja marjoja tai hedelmiä.

Vierailija
18/18 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain "juhlana" sitten vaahtoutuvaa vaniljakastiketta