Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verotiedot kunnittain?

Vierailija
01.11.2012 |

Eikö mistään saa enää nähdä verotietoja kunnittain? Joka lehdessä on vaan maakuntien parhaiten tienaavat. Ennen ainakin näkyi listoja tyyliin "kunnan 50 parhaiten tienaavaa".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan yli 150000 tienaavat ja maakunnittain. Mutta esim. Iltalehden sivuilta, voit valita maakunnan ja sitten laitat nimilistan aakkosjärjestykseen, niin voit alkaa tuttujen nimien kaivelun...

Vierailija
2/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tiedosta. Tuttujen tulot ei kiinnosta, olisin halunnut tietää ketkä ovat oman kuntani rahakkaimpia. Olen vasta muuttanut, joten ei ole hajuakaan mitkä ovat ns. rahasukuja. Tieto ei selviä noista maakuntalistoista, kun niissä ei ole kuntaa mainittu nimen perässä.. Harmin paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tiedosta. Tuttujen tulot ei kiinnosta, olisin halunnut tietää ketkä ovat oman kuntani rahakkaimpia. Olen vasta muuttanut, joten ei ole hajuakaan mitkä ovat ns. rahasukuja. Tieto ei selviä noista maakuntalistoista, kun niissä ei ole kuntaa mainittu nimen perässä.. Harmin paikka.

ja saan taas töissä kuulla ihmettelyä, että kannattaako tänne tulla joka aamu, kun mies on noin rikas.

Vierailija
4/7 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan taas töissä kuulla ihmettelyä, että kannattaako tänne tulla joka aamu, kun mies on noin rikas.

Jos tiedot ovat kunnittain huomisessa paikallislehdessä, niin voisiko joku tulla tänne kertomaan asiasta? Mulle ei tule vielä paikallista lehteä, kun olen vssta muuttanut. Mutta irtonumeron voisin huomenna ostaa...

Vierailija
5/7 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapin kioskille!

Vierailija
6/7 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän päivän paikallislehdissä verotiedot eritelty kunnittain? Pitääkö tänään poiketa kioskin kautta?

Vierailija
7/7 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän päivän paikallislehdissä verotiedot eritelty kunnittain? Pitääkö tänään poiketa kioskin kautta?

Kaikki yli 50 000 euroa lehdessä. Mutta tää onkin pieni kunta. :=DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän