G: Suklaa-, tavara- vai kuvakalenteri
Eli minkälainen teidän lapsilta löytyy tänä vuonna?
Minä ostin periaatteen naisena kuvakalenterin 4- ja 3-v. pojillemme (olen sitä mieltä, että kaleneri symbolisoi joulun odotusta eikä jokapäiväistä karkkipäivää). Nyt tuli tänä aamuna palautetta, että olisi pitänyt olla suklaakalenteri, kun kerhokavereillakin on. Pitääkö mamman taipua vai pitää päänsä?
Kommentit (12)
arvostaa eniten kuvakalenteria. On saanut KOLME suklaakalenteriakin eri tahoilta ja ne ei tuntuneet kiinnostavan. Toisaalta vähän vanhemmat tosiaan tykkää varmaan namikalentereista.
en saanut sellaista koskaan pienenä, arvaa hävettikö kun olin ainut jolla oli tyhmä kuvakalenteri.
lapsilla on kummatkin, suklaa sekä kuvakalenteri.
missä kuvia. Mummu toi myös suklaakalenterin, mutta annamme avata sit karkkipäivänä koko viikon luukut kerrallaan.
Hyvin tuntuu keplaavan 2,5-vuotiaalle.
3-vuotiaalla on kaksi kuvakalenteria.
En oikein ymmärrä, mitä pahaa on siinä, että 24 aamua vuodesta saa aloittaa pienellä suklaapalalla. Jotenkin tuntuu turhalta nipottamiselta.
Karkkikalenteri on makeisyritysten hyvä keino opettaa lapset syömään maikeisia päivittäin. Itse ostan karkkikalenterin kun markkinoille tulee Xylitoli sellainen. Nyt lapsi on 3 v ja tyytyväinen kuva kalenteriin. Kun kasvaa ja markkinoilla ei vieläkään ole xylitoli vaihtoehtoa teen sen itse.
Muistuu mieleen oma joulun odotus vuosien takaa. Olihan se ihanaa yksi suklaa laittaa aamusta suuhun.
Tuo Haribon karkkikalenteri, tavarakalenteri ja sitten sellainen askartelukalenteri :)
Suklaakalenteri olisi mielestäni ihan turha tämän ikäiselle.
Laitan luukkuihin suklaata ja tarroja. Aina vähän erilaisia. Yllätykset paranevat joulua kohden. Muuten pidämme huolen, että emme syö paljon karkkia tms., mutta tämän jouluperinteen haluamme säilyttää (lapset avaavat luukun vuoropäivin = 2 lasta). Luukku aukaistaan vasta tarhapäivän ja ruokailun jälkeen.
Itse ehkä kallistuisin suklaakalenterin puolelle ongelmassasi, jos näet sen vaihtoehtona.
Hyvää joulunalusaikaa!
kun isovanhemmat toi kans kalenterit.