Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstapersu linjoilla. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
31.10.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. nro 2

Katsoin otsikkoa ja meinasin suuttua, että kuka esiintyy minuna. Olin jo ihan alkanut uskoa olevani ainoa, koska tällä palstalla sitä niin toitotetaan.

Terv. neljäs pp

vaan viedä kunnia tekemästäni hienosta vaalityöstä ja vihervamppi-nimityksestä!

Ap (PS.)

No en todellakaan ole koskaan käyttänyt sitä nimeä koskaan. Se nyt on sama kuinka asiallisesti käyn keskustelua, mutta jos olen "väärää" mieltä niin olen automaaattisesti palstapersu.

Terv. nro 2

Katsoin otsikkoa ja meinasin suuttua, että kuka esiintyy minuna. Olin jo ihan alkanut uskoa olevani ainoa, koska tällä palstalla sitä niin toitotetaan.

Terv. neljäs pp

vaan viedä kunnia tekemästäni hienosta vaalityöstä ja vihervamppi-nimityksestä!

Ap (PS.)

No en todellakaan ole koskaan käyttänyt sitä nimeä koskaan. Se nyt on sama kuinka asiallisesti käyn keskustelua, mutta jos olen "väärää" mieltä niin olen automaaattisesti palstapersu.

vihervamppien kanssa edes voi käydä asiallisesti mitään keskustelua, se on varma. Aina ne alkavat haukkua :(

Ap (PS.)

Vierailija
42/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on suurempi persus Soini vai Mestari Hallis?

on suuruutta, paha kysymys. Timo on kyllä semmoinen henkinen isä meille kaikille, sellaista Suomi tarvitsee, kun Kekkosen jälkeen ei ole oikein sellaista ollut. Yksi kansa, yksi valtio, yksi johtaja.

Ap (PS.)

tarkoitin kysymyksen vaikka unohdin sen erikseen mainita. Ilokseni huomaan että telepatia välillämme toimii; meillä on yhteys! May the force be with you eli sieg heil hyväveli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMinkä värinen on persun paska? T: Kikki Hiiri]

[/quote]

Ap

Vierailija
44/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on suurempi persus Soini vai Mestari Hallis?

on suuruutta, paha kysymys. Timo on kyllä semmoinen henkinen isä meille kaikille, sellaista Suomi tarvitsee, kun Kekkosen jälkeen ei ole oikein sellaista ollut. Yksi kansa, yksi valtio, yksi johtaja.

Ap (PS.)

Juuri tässä symbolis-symbioottis-metaforallis-mystisessä merkityksessä tarkoitin kysymyksen vaikka unohdin sen erikseen mainita. Ilokseni huomaan että telepatia välillämme toimii; meillä on yhteys! May the force be with you eli sieg heil hyväveli!

kunhat et tilaa Pravdaa ja äänestä Sekoomusta.

Ap (PS.)

Vierailija
45/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen minä olen.

T: N43

Vierailija
46/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ja minä kohtaisimme painimolskilla niin ap lähtisi itkien kotiinsa. Sellainen nainen minä olen.

on mun hommafrendit mukana, et ehdi niiden aikana edes sanoa "monikullttuurisuus", kun ne jo nuivailee sut kumoon.

Ap (PS.)

Vierailija
47/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ja minä kohtaisimme painimolskilla niin ap lähtisi itkien kotiinsa. Sellainen nainen minä olen.

on mun hommafrendit mukana, et ehdi niiden aikana edes sanoa "monikullttuurisuus", kun ne jo nuivailee sut kumoon.

Ap (PS.)

Ne hommafrendit lähtisivät muihin hommiin, kun huomaisivat että kuka tässä on vastassa.

Vierailija
48/48 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap (PS.)

Vetelisin siinä molskin vieressä ensin leukoja lämmitteeksi neljäkymmentäneljä kpl Ne hommafrendit lähtisivät muihin hommiin, kun huomaisivat että kuka tässä on vastassa.

Ap (PS.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi