Palstapersu linjoilla. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (48)
Kumpi on suurempi persus Soini vai Mestari Hallis?
on suuruutta, paha kysymys. Timo on kyllä semmoinen henkinen isä meille kaikille, sellaista Suomi tarvitsee, kun Kekkosen jälkeen ei ole oikein sellaista ollut. Yksi kansa, yksi valtio, yksi johtaja.
Ap (PS.)
tarkoitin kysymyksen vaikka unohdin sen erikseen mainita. Ilokseni huomaan että telepatia välillämme toimii; meillä on yhteys! May the force be with you eli sieg heil hyväveli!
[iMinkä värinen on persun paska? T: Kikki Hiiri]
[/quote]
Ap
Kumpi on suurempi persus Soini vai Mestari Hallis?
on suuruutta, paha kysymys. Timo on kyllä semmoinen henkinen isä meille kaikille, sellaista Suomi tarvitsee, kun Kekkosen jälkeen ei ole oikein sellaista ollut. Yksi kansa, yksi valtio, yksi johtaja.
Ap (PS.)
Juuri tässä symbolis-symbioottis-metaforallis-mystisessä merkityksessä tarkoitin kysymyksen vaikka unohdin sen erikseen mainita. Ilokseni huomaan että telepatia välillämme toimii; meillä on yhteys! May the force be with you eli sieg heil hyväveli!
kunhat et tilaa Pravdaa ja äänestä Sekoomusta.
Ap (PS.)
Sellainen nainen minä olen.
T: N43
Jos ap ja minä kohtaisimme painimolskilla niin ap lähtisi itkien kotiinsa. Sellainen nainen minä olen.
on mun hommafrendit mukana, et ehdi niiden aikana edes sanoa "monikullttuurisuus", kun ne jo nuivailee sut kumoon.
Ap (PS.)
Jos ap ja minä kohtaisimme painimolskilla niin ap lähtisi itkien kotiinsa. Sellainen nainen minä olen.
on mun hommafrendit mukana, et ehdi niiden aikana edes sanoa "monikullttuurisuus", kun ne jo nuivailee sut kumoon.
Ap (PS.)
Ne hommafrendit lähtisivät muihin hommiin, kun huomaisivat että kuka tässä on vastassa.
Ap (PS.)
Vetelisin siinä molskin vieressä ensin leukoja lämmitteeksi neljäkymmentäneljä kpl Ne hommafrendit lähtisivät muihin hommiin, kun huomaisivat että kuka tässä on vastassa.T: N43
Ap (PS.)
vihervamppien kanssa edes voi käydä asiallisesti mitään keskustelua, se on varma. Aina ne alkavat haukkua :(
Ap (PS.)